wie overtuigt mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
M

mokkeltsie

Guest
Hee mannen!

Ik ben it mokkeltsie: een vrouw!!! aaahhh!!!! ik had gehoord dat dit echt een mannenforum is...noww...nu niet meer }:|
Zelf maak ik muziek 'met de hand', zeg mar...gitaar spelen, piano spelen...bassen..naja..das een beetje electronisch ey..en ik zing...mar das jah..ook gewoon natuurlijk zeg mar.
Daarom een taak aan jullie allemaal: overtuig mij dat electronische muziek ook échte muziek is!

De meest orginele uitleg krijgt iets heeeel speciaals....

So...let's go boys!

Kusje....it mokkeltsie :doei:

Re: wie overtuigt mij?

Origineel geplaatst door mokkeltsie

:kont: :duivels:

Re: wie overtuigt mij?

Origineel geplaatst door mokkeltsie
Hee mannen!

Ik ben it mokkeltsie: een vrouw!!! aaahhh!!!! ik had gehoord dat dit echt een mannenforum is...noww...nu niet meer }:|
Zelf maak ik muziek 'met de hand', zeg mar...gitaar spelen, piano spelen...bassen..naja..das een beetje electronisch ey..en ik zing...mar das jah..ook gewoon natuurlijk zeg mar.
Daarom een taak aan jullie allemaal: overtuig mij dat electronische muziek ook échte muziek is!

So...let's go boys!

Kusje....it mokkeltsie :doei:

beetje jammer dat we je notabene moeten overtuigen,lijkt me niet nodig...de muziek spreekt voor zich en je zegt het zelf al electronische 'muziek' :D

dit lijkt mij vragen naar de bekende weg....

Ha die Mokkeltsie!

Wat tof van je om je toch aan te melden op dit forum.
Je zult zien dat dit forum niet enkel en alleen over synthesizers gaat maar ook over allerhande muziekgerichte zaken als opnemen, afmixen en gewoon gezellig geklets. Er zal dus zeker wel iets tussen zitten wat je interesseert en ik heb op dit forum wel meer leden gezien die gewoon op 'klassieke' instrumenten spelen.

Nou ja, gelijk de taakvraag maar beantwoorden.
Hetgeen wat een synthesizer zo interessant maakt is het benaderen van andere instrumenten en het creëren van juist heel andere tonen die niet alledaags te noemen zijn. Het instrument is dus dermate geschikt om het geluid van bijvoorbeeld een band net een beetje experimenteler te maken.
Verder geldt misschien ook wel het toys-voor-boys principe. Stoer uitziende apparaten verzamelen en lekker relaxed prutsen met geluid, schuifjes en draaiknoppen.

Anyhow, welkom! :)

mmm....

mmm....

is toch altijd wel een 'kloof' tussen de 'met de hand' muziek makers en de mensen die het met computers doen en co...ik hoor heel vaak 'vieze kutherrie' vanaf beide kanten.

Vandaar...

Als ik iemand wil overtuigen, ga ik wel bij de Jehova....

Het is een vrij land. Dus als je electronische muziek wel/geen muziek vindt, ga ik daar niet wakker van liggen. :z

jeuh

jeuh

kijk...das now een antwoord waar ik iets mee kan! Zit wat in...zeker. zo doen wij 'met de hand' muziekies makers ook. fijne dingetjes kopen, van alles uit proberen. niet alleen 'keihard raggen op die gitaren'.

:D

oooeeehhh

oooeeehhh

ik zeg toch niet dat ik het kut muziek vind? wil gewoon us jullie mening weten! Sorry...:halleluja

Hallo welkom op dit forum !

Maar goed om jou te overtuigen.....

Wat maakt het uit hoe Muziek gemaakt is ?
Wat is Muziek ??

Muziek is voor mij geluid (ongeacht waarvandaan) wat mij in een stemming brengt oftewel een ''sfeer'' creerd en of dit nu met een gitaar verwezenlijkt word of met een piano of synthesizer dat maakt me niet uit als het maar een gevoel tegweegbrengt

En tja electronische instrumenten....ik vind zelf die kloof niet zo groot ik bedoel je kan ook behoorlijk expressief zijn met een mod wheel en een pitchbend.

Waar ik het wel mee eens ben is dat er tegenwoordig zoveel bagger is/uitgebracht word maar ja luister eens naar de gemiddelde tienerband da's soms ook niet om aan te horen dus net als met electronische muziek :D

Muziek is geluid T.o.v. tijd (Simpel ! )
Elektronische muziek is dat ook
Dus Voila het is mischien voor jouw ook wel muziek of ook welniet.

Hier op het Forum word wel eens bewwerd dat het aan de man/vrouw
achter de instrumenten ligt en en hun sound vind je mooi of niet.

Verder vind ik zelf dat je geweldige klanken kan maken met synths en samplers
en creatief kan zijin met de studio.

Leuk dat er eens een vrouw bij is.
want jij bent dacht ik de 1ste

ik denk dat de electronische muziek zich al meer dan vaak bewezen heeft,kijk maar naar de invloeden die je tegenwoordig in elk genre tegenkomt,zelfs metal bands en jazz artiesten wagen zich aan het electronische,is het daarom minder met de hand gespeeld? hangt er toch wel vanaf hoe je werkt.... ik speel al mijn melodien in met de hand,dat ik de pc gebruik voor het arrangement is niet meer dan logisch ik ben tenslotte in me uppie de hele band....

ik vraag me af wie er tot nog toe aan kop gaat voor het "koekje van mokkeltsie" :dubbel:

welkom op dit mooie forum !

:doei:

jeuh!

jeuh!

Thanx again guys...werd al bijna wanhopig dat ik alleen domme antwoorden zou gaan krijgen.
Ik maak dus muziek 'met de hand' en zeker! het kan heeeel kut gemaakt worden. hopen dat ik dat niet doe :) maar ik luister stiekem wel heel veel naar electronische muziek. Was gewoon erg benieuwd wat de gemiddelde meneer achter synth daar op zou zeggen als ik dit zou gaan plaatsen.
Maar zeker: muziek moet een gevoel mee brengen. en dat kan zeker weten met electronische muziek.

De kloof zie je wel wat verdwijnen trouwus....maar je hebt wel van die lui die gitaar spelen van 'alle spullen uit de computer zijn nep! kan ik ook wel!' noww..dacht het niet hooorrr...maar die horen alleen de sneue 'boom boom boom I want you in my room' shit...ik vroeger ook :D Maar nu luister ik vooral veel naar drum 'n bass...jeeeuuuhhh

En ik maak euhm...veel soorten muziek. Van jazz tot hardere rock zeg mar...en ik zou nog us mee gaan zingen met groepje jongens die vage electronische muziek maken...heee...ik noem geen namen....8o)

anyhow...hoi allemaal :) wilde jullie niet boos maken...echt niet :)

Ik ben idd vrouw :D jaaahh...

Hey Marike, ben jij ut!

Kzie het nu pas. Je zou idd nog een keer langskomen om iets in te zingen voor onze Planet Unknown dingen.
Hoe ben je hier verzeild geraakt? Zeker via HJ-tje of nie?

koekje?

koekje?

tjsa...jah...moeilijk jongens...heel moeilijk...

ik zal er een nachtje over slapen :)

Ga nu ook slapen :Z

maar gaat vooral door met uw mooie betogen!

Dikke slaapkus van it mokkeltsie

p.s. 100 % vrouw

:D

jah jah..

jah jah..

ey marcel!

haha...jaja...it's me...the evil marike.

Idd via HJ. leuk now :D binnenkort idd langs komen.

O nee! nu ben ik uit de kast! ik heb het toegegeven: ik ben zeker weten een vrouw en ook zeker een rockchick met meerdere liefdes qua muziek!

Re: koekje?

Re: koekje?

Dikke slaapkus van it mokkeltsie

p.s. 100 % vrouw

:D [/B]

[lolbroekmode on] je moet je trouwens wel telkens bewijzen dat je een vrouw bent of niet? klinkt verdacht.... :D [/lolbroekmode on]

tsja

tsja

jullie moeten niet denken dat ik een ouwe viespeuk ben ofzo....

mar goed kerels....tuig....mannen!

ik ga us ff lekker ronken dan (kijk..das mannelijk ey?!)

daggg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back