Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door The Q
Kijk weer typisch zo'n vrouwenvraag: overtuig mij eens van het nut .. blah blah...![]()
Wat mij betreft sluit ik me aan bij On Acid en ga ik Citroens verkopen.
In andere threads lopen 2 stromingen elkaar af te maken op inhoud van een bepaalde electronische muziekstijl en prompt komt er een thread of electronische muziek ueberhaupt muziek is. Mag het woord Hoax eventueel vallen?
![]()
Origineel geplaatst door Sly Dog
Hey Marike, ben jij ut!
Kzie het nu pas. Je zou idd nog een keer langskomen om iets in te zingen voor onze Planet Unknown dingen.
Hoe ben je hier verzeild geraakt? Zeker via HJ-tje of nie?
.

(en synths ook!!!)Origineel geplaatst door Sly Dog
Hey Marike, ben jij ut!
Kzie het nu pas. Je zou idd nog een keer langskomen om iets in te zingen voor onze Planet Unknown dingen.
Hoe ben je hier verzeild geraakt? Zeker via HJ-tje of nie?

als die er niet waren heb je niets.
en nog leeftijdsgenoot ook
mwa er zit hier al een vrouw hoor die beetje actief is dus je bent niet uniek ofzow
Origineel geplaatst door mokkeltsie
Thanx again guys...werd al bijna wanhopig dat ik alleen domme antwoorden zou gaan krijgen.
Ik maak dus muziek 'met de hand' en zeker! het kan heeeel kut gemaakt worden. hopen dat ik dat niet doemaar ik luister stiekem wel heel veel naar electronische muziek. Was gewoon erg benieuwd wat de gemiddelde meneer achter synth daar op zou zeggen als ik dit zou gaan plaatsen.
Maar zeker: muziek moet een gevoel mee brengen. en dat kan zeker weten met electronische muziek.
De kloof zie je wel wat verdwijnen trouwus....maar je hebt wel van die lui die gitaar spelen van 'alle spullen uit de computer zijn nep! kan ik ook wel!' noww..dacht het niet hooorrr...maar die horen alleen de sneue 'boom boom boom I want you in my room' shit...ik vroeger ookMaar nu luister ik vooral veel naar drum 'n bass...jeeeuuuhhh
En ik maak euhm...veel soorten muziek. Van jazz tot hardere rock zeg mar...en ik zou nog us mee gaan zingen met groepje jongens die vage electronische muziek maken...heee...ik noem geen namen....![]()
anyhow...hoi allemaalwilde jullie niet boos maken...echt niet
Ik ben idd vrouwjaaahh...
) Arcousties en electrische gitaar.Origineel geplaatst door Slipperman
w00t idd iets om bij wakker te worden (sponsored by 6 spoor)... welkom hieren nog leeftijdsgenoot ook
mwa er zit hier al een vrouw hoor die beetje actief is dus je bent niet uniek ofzow
![]()