S5000/6000 cd-rom drive.

justin

Shauna
Iemand mischien enig idee welke cd-roms geschikt zijn voor de akai s5000? Of welk type,model jij gebrukt of gebruikt hebt. Kom op mensen er is vast wel iemand die me kan helpen. Mischien iemand die een s5000 thuis heeft en mischien zou willen kijken wat voor cd-rom drive hij heeft aangesloten of naar welk type ik het beste opzoek kan gaan.

Mijn dank is groot!

Plextor 40X altijd goed...

Attachments

• plex.jpeg
    plex.jpeg
    4,5 KB · Bekeken: 89
Origineel geplaatst door Digimod
Plextor 40X altijd goed...

Dus alles plextor 40x met scsi voldoen ?

Origineel geplaatst door justin
Dus alles plextor 40x met scsi voldoen ?

Yep deze voldoen goed, gebruik deze al een paar jaar en geen problemen..
kijk anders even op MP daar worden ze wel eens aangeboden.

:okdan:

Weet iemand trouwens ook wel model ik gewoon extern aan me sampler kan hangen,zonder dat ik het eerst in een behuizing moet plaatsen?

snap er nu niks meer van.....:erm:

2de hands

2de hands

Hey Justin,

Als je even op 2de hands verkoopssites kijkt, zie je regelmatig scsi CDR's voorbijkomen.
Indien het interne modellen betreft ben je idd wel verplicht op zoek te gaan naar een externe behuizing.
Als het niet lukt wil ik je wel helpen, en dan zet ik er ééntje voor jou in elkaar. Goed?
De prijs is dan wat afhankelijk van hetgeen ik vind. Reken dat een nieuwe behuizing +/- 75 euro kost voor wat fraais, maar 2de hands is dat ook te vinden. Echter, op een nieuwe behuizing zit 68-pin aansluiting, daar waar oudere modellen vaak 50 pin centronics hebben. Ook dat is om te bouwen.

Apple werkt goed. Ik gebruik zelfs een 4 speed (ouwetje dus).

Soms vind je ze zelfs in een kringloopwinkel.

FODOR (importeur AKAI) in Rotterdam kan je precies vertellen welke recente types goed werken.

Succes

Ik gebruik een HP SureStore SCSI, werkt perfect.

Mvg.

CoolRunning

Back