• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMU synth, Roland delay + een modulaire(!) HD-recorder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
tja... na heel veel gekocht te hebben de afgelopen maanden, is nou toch de bodem van de portemonnee bereikt. vandaar dat er wat spullen in de verkoop gaan.

EMU Audity2000 in perfekte staat incl laatste OS/handleiding/rackears. hele fijne bak, voorloper van de XL1 met heel veel gave elektro/techno geluiden, arps, en natuurlijk de proteus synth-engine (Z-plane filters, enorme modulatie-mogelijkheden, 2 FX blokken). en heel fijn... hij heeft 6 outputs. koop deze bak niet voor standaard piano/string geluiden, die kentie amper... dit is echt freaken met een grote F... heel veel bassen en leads!
290 euro

Roland SDE2000.... zeer vette vintage delay.... enorm frequentiebereik... gebouwd als een tank. dlytijd tot boven de 650 ms, stuk of 6 extra inputs voor bediening via triggers/cv + een send/return externe FX loop. ook extreem goed te gebruiken voor chorus/flange dmv de modulatie sector... zit geen krasje op.
215 euro

Fostex VR800 + Marian Adcon + 20Gb Harddisk... jawel een modulaire 8(+een hoop virtuele)sporen harddiskrecorder! werkt prima voor live setups waarbij die kan syncen met een hardware sequencer (heb ik 'm voor gebruikt, 1 keer welteverstaan! :)) fijne is dat de Adcon (een 24bits ADAT converter, 8 ins/outs met 2 mic pre-amps) ook gewoon voor andere spullen inzetbaar is... staat nu bij me dienst te doen als expander van m'n Gina24 soundcard.... gaat dan ook niet apart weg, alleen in combinatie met de VR800, VR800 kan wel los weg.
de VR800 klinkt trouwens prima en is heel makkelijk in gebruik. alles in perfekte staat incl doos/handleiding etc...
totaalprijs voor het hele systeem
425 euro of inruil voor een Lynx1 soundcard

ik heb geen eigen fototoestel maar zal hieronder wat van internet geplukte fotootjes plaatsen... oja... ik verkoop altijd met 1 week volledige garantie... niet goed geld terug! :okdan:

de Audity2000:

Attachments

• audity 2000.jpg
    audity 2000.jpg
    1,3 KB · Bekeken: 100
wegens de onderweldigende hoeveelheid pb's ga ik ervanuit dat de prijzen omlaag moeten...

bij deze dus;

Audity: 260 euro
SDE2000: 180 euro
HD-systeem: 395 euro

veel lager ga ik echt niet... serieuze aanbiedingen worden natuurlijk wel in overweging genomen. :kroon:

even wat lekkermakertjes:

VR800

stukje uit een SOS review :

Fostex make some of the best, friendliest and most stable hard-disk multitracks around, and the VR800 continues their great record. It behaved flawlessly during the review period, and is generally a joy to use. Its editing facilities are almost exactly what's needed, and the additional tracks prove immensely useful. Audio quality, even in compressed mode, is beyond reproach, and the recorder itself is mechanically very quiet - much quieter than a computer-based HD system. We'd certainly want a VR800 if we were shopping for 8-track stand-alone digital.

persbericht

Audity2000

user reviews

SDE2000

user review

ik heb een bod van iemand die maximaal 250 euro wil betalen voor de audity... hij gaat dus niet voor minder weg, maar als je 260 wilt geven istie voor jou.

nog even over de HD-recorder: daar zit dus een aparte ADATconverter bij, de Marian Adcon die nieuw voor dezelfde prijs te koop is als waarvoor je bij mij de hele set kunt kopen... is dus echt geen slechte aanbieding die ik doe!

ik denk dat ik de delay uiteindelijk maar hou... merk dat ik'm in elk nummer nog gebruik dus tja...

dus alleen nog te koop: Fostex VR800 + Marian Adcon + 20Gb HD voor 395 euri of inruil met een Lynx1 soundcard.

*D

bij de HD combinatie worden 2 optische kabeltjes voor aansluiten gratis bijgeleverd!

SDE2000 sampletjes (niet bewerkt, dus geen normalizing, compressie, eq... je hoort zo wel goed hoe fijn die op zichzelf klinkt)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back