tja... na heel veel gekocht te hebben de afgelopen maanden, is nou toch de bodem van de portemonnee bereikt. vandaar dat er wat spullen in de verkoop gaan.
EMU Audity2000 in perfekte staat incl laatste OS/handleiding/rackears. hele fijne bak, voorloper van de XL1 met heel veel gave elektro/techno geluiden, arps, en natuurlijk de proteus synth-engine (Z-plane filters, enorme modulatie-mogelijkheden, 2 FX blokken). en heel fijn... hij heeft 6 outputs. koop deze bak niet voor standaard piano/string geluiden, die kentie amper... dit is echt freaken met een grote F... heel veel bassen en leads!
290 euro
Roland SDE2000.... zeer vette vintage delay.... enorm frequentiebereik... gebouwd als een tank. dlytijd tot boven de 650 ms, stuk of 6 extra inputs voor bediening via triggers/cv + een send/return externe FX loop. ook extreem goed te gebruiken voor chorus/flange dmv de modulatie sector... zit geen krasje op.
215 euro
Fostex VR800 + Marian Adcon + 20Gb Harddisk... jawel een modulaire 8(+een hoop virtuele)sporen harddiskrecorder! werkt prima voor live setups waarbij die kan syncen met een hardware sequencer (heb ik 'm voor gebruikt, 1 keer welteverstaan!
) fijne is dat de Adcon (een 24bits ADAT converter, 8 ins/outs met 2 mic pre-amps) ook gewoon voor andere spullen inzetbaar is... staat nu bij me dienst te doen als expander van m'n Gina24 soundcard.... gaat dan ook niet apart weg, alleen in combinatie met de VR800, VR800 kan wel los weg.
de VR800 klinkt trouwens prima en is heel makkelijk in gebruik. alles in perfekte staat incl doos/handleiding etc...
totaalprijs voor het hele systeem
425 euro of inruil voor een Lynx1 soundcard
ik heb geen eigen fototoestel maar zal hieronder wat van internet geplukte fotootjes plaatsen... oja... ik verkoop altijd met 1 week volledige garantie... niet goed geld terug!
EMU Audity2000 in perfekte staat incl laatste OS/handleiding/rackears. hele fijne bak, voorloper van de XL1 met heel veel gave elektro/techno geluiden, arps, en natuurlijk de proteus synth-engine (Z-plane filters, enorme modulatie-mogelijkheden, 2 FX blokken). en heel fijn... hij heeft 6 outputs. koop deze bak niet voor standaard piano/string geluiden, die kentie amper... dit is echt freaken met een grote F... heel veel bassen en leads!
290 euro
Roland SDE2000.... zeer vette vintage delay.... enorm frequentiebereik... gebouwd als een tank. dlytijd tot boven de 650 ms, stuk of 6 extra inputs voor bediening via triggers/cv + een send/return externe FX loop. ook extreem goed te gebruiken voor chorus/flange dmv de modulatie sector... zit geen krasje op.
215 euro
Fostex VR800 + Marian Adcon + 20Gb Harddisk... jawel een modulaire 8(+een hoop virtuele)sporen harddiskrecorder! werkt prima voor live setups waarbij die kan syncen met een hardware sequencer (heb ik 'm voor gebruikt, 1 keer welteverstaan!
) fijne is dat de Adcon (een 24bits ADAT converter, 8 ins/outs met 2 mic pre-amps) ook gewoon voor andere spullen inzetbaar is... staat nu bij me dienst te doen als expander van m'n Gina24 soundcard.... gaat dan ook niet apart weg, alleen in combinatie met de VR800, VR800 kan wel los weg.de VR800 klinkt trouwens prima en is heel makkelijk in gebruik. alles in perfekte staat incl doos/handleiding etc...
totaalprijs voor het hele systeem
425 euro of inruil voor een Lynx1 soundcard
ik heb geen eigen fototoestel maar zal hieronder wat van internet geplukte fotootjes plaatsen... oja... ik verkoop altijd met 1 week volledige garantie... niet goed geld terug!