SHIT welke is dit nou....

hansbakker

Audiobakery
heel naar....

ik krijg inneens een melodie in mn hoofd, ren als de sodemieter naar boven om em in te spelen voordat ik de melodie weer kwijt ben, krijg ik daarna een heel heftig gevoel dat het een bestaande melodie is. Het klinkt iig een beetje ala armin van buuren..

ik heb de track nog niet kunnen vinden, weet een van jullie het misschien? Het is anders zo zonder van de studiotijd...

http://www2.hku.nl/~hans4/media/patriott/demo/armin_alike.mp3

Ik ken hem niet... geluid zelf wel enigzins maar goed dat is meer een bepaalde style...

Klinkt wel dik hoor. :okdan:

ik geef je drie namen...

vanguard, superwave performer, JP8000

ik zie dat je student Sounddesign en compositie bent ?? :confused:

ja, aan de HKU...hoezo?

dacht je dat die uitsluitend autonoom bezig waren ofzo?

Nee hoor, die bestond vroegah nog niet toen ik van school kwam =(

Ik weet niet of hij al bestaat, ik weet in ieder geval wel precies hoe hij verder gaat.

Een gefilterd infadend geluid, bas melodietje op de halve tel, boem tss boem tss boem tss, sampletje van een vrouwen stem, I AM DREEAAAAAAMINGGGGG!!!......TONIGHT!

lol

Het klinkt wel bekend. Maar misschien is het niet eens een "trance song"

Ik begrijp de opmerking van Bass. Dit klinkt niet vernieuwend, maar misschien is het je doel wel.

Je zegt het zelf "Armin look alike"

het is niet mn doel om perse vernieuwend bezig te zijn..

het is wel zo dat mensen moeten kunnen horen aan bv de sound en het arrangement van hé die is van hans! (of mn artiestennaam)

Dit komt me inderdaad bekend voor, klinkt zeker ook goed.
Ik weet zo niet meer de artiest, ik zal een ff zoeke.n

Het lijkt inderdaad erg op een nummer dat volgens mij van g-spot is... Niet helemaal hetzelfde maar ik zou er toch het 1 en ander aan veranderen.

Ik ben helemaal geen trance liefhebber maar dit kwam me meteen erg bekend voor omdat het vaak op de radio komt.

Zou ik niet durven zeggen.. Ik zit echt heel hard na te denken voor je maar nee... This one goes?? Iets in die richting? Het kan ook van heel iemand anders zijn hoor maar het klinkt echt bekend, anders zou ik het niet zeggen.

Het begin lijkt idd op een ander nummer --> ik heb m hierzo op cd, ga direct ff kijken wat de titel is.

't is t niet helemaal maar begin heeft veel weg van Plastic Angel - Schatten 99 :)

Hier ff een kort fragment:

Attachments

• bijlage.mp3
    753,8 KB · Bekeken: 126
wat is dat voor synth

wat is dat voor synth

Origineel geplaatst door hansbakker
ik geef je drie namen...

vanguard, superwave performer, JP8000
dit is geen softsynth denk ik jp8000 :eureka: :eureka: ???????

Back