geld geld geld

SpaceAgent202

Sinds 2001
ow ow ow

even iets wat ik kwijt wilde hoor.

nou heb je als studerend iemand een geweldig flexibele werkgever.
nou heb je in je hoofd om wat apparatuur aan te schaffen, heb je twee weken vrij en zou dus prima kunnen werken.
krijg je te horen dat het bedrijfje waar je werkt bijna geen opdrachten heeft en dat ze zelfs het hele vaste personeel naar huis sturen. jippie..

iemand geweldige alternatieven voor het genereren van geld??
want hoe bekostig je je apparatuur anders dan door te werken......

Re: geld geld geld

Origineel geplaatst door Roel
ow ow ow

even iets wat ik kwijt wilde hoor.

nou heb je als studerend iemand een geweldig flexibele werkgever.
nou heb je in je hoofd om wat apparatuur aan te schaffen, heb je twee weken vrij en zou dus prima kunnen werken.
krijg je te horen dat het bedrijfje waar je werkt bijna geen opdrachten heeft en dat ze zelfs het hele vaste personeel naar huis sturen. jippie..

iemand geweldige alternatieven voor het genereren van geld??
want hoe bekostig je je apparatuur anders dan door te werken......

goedkope flut trance maken?
bolletjes slikken?
vrouwenhandel?
brute straatroof?
daklozekrant verkopen
of natuurlijk je eigen licaam verkopen!

zie je wel talloze leuke baantje liggen op de arbeidsmarkt te wachten op jouw!!!

Origineel geplaatst door Boost303
Je kan jezelf ook in benzine dopen en dan met een aansteker op de dam gaan staan dreigend jezelf in de fik te steken als er niet snel de benodigde hardware wordt aangeleverd

Je kan ook solliciteren bij Feedback

Ehm.... wat is het verschil tussen die twee nou eigenlijk? 8o)

Je kunt naar het arbeidsburo gaan, maar als je meer geld wilt verdienen moet je via via een baantje regelen wat lekker verdiend en je weinig hoeft te doen. (vraag ff familie/vrienden/kennissen)
Want twee weken aan de lopende band staan is k*t en het verdiend nog k*tterder.
En als je wit hebt verdiend dus wel altijd een T-biljet invullen. :)

jajaja ik weet hoe het werkt :P

had topictitel missschien beter kunnen veranderen in hoe heeft iedereen hier zijn apparatuur bekostigd :);) ofwel in meer meer meer geld

hoopte op meer gevarieerde antwoorden te komen dan werken werken werken
:)

verder is mn t biljet al weggestuurd hoor.

Origineel geplaatst door Hover
Wat ook wel eens wil helpen:

Trek een bivakmuts aan, storm een muziekhandel binnen en loop met een Modular weer naar buiten, neem er dan ook een voor mij mee...de handleiding is niet nodig >:| >:| >:| >:|

:o

Sociliciteren op een baan als directeur, zorgen dat je na twee weken met gouden handdruk buiten gewerkt wordt.8o)

Groetjes Synthfreak

Pik bij de buurman de accu uit z'n wagen. Knoop hem aan je RM1x en ga optreden in het lokale winkelcentrum...

Origineel geplaatst door OnAcid
Pik bij de buurman de accu uit z'n wagen. Knoop hem aan je RM1x en ga optreden in het lokale winkelcentrum...

best een goed idee! en mocht je daar weinig publiek hebben loop je gewoon het dichtsbijzijnde verzorgingsflatje in!:)

Ja je moet gewoon iets vaags met kunst op straat gaan doen, een beetje versleten eigenzinnige kleding aan doen en dan iets doen wat niemand snapt, als je niet in een dwangbuis wordt afgevoerd zijn er altijd gekken die wat in het bakje gooieen.

Zoek een baan als IT-er, dat kan iedereen als ik zo naar de gemiddelde systeembeheerder kijk bij onze klanten >:|

nou... zit zelf ook in de IT(loop stage voorlopig nog) maar het is toch lastig tegenwoordig om wat te vinden, ik had bijv al moeite om een stage plek te vinden.

Weinig te vinden in Zoetermeer? De IT stad van NL? Dan gaat het idd niet goed in de IT... en hier wil je niet zitten. :o

RM1x aan de autoaccu van de buurman

RM1x aan de autoaccu van de buurman

:)
t was een beter idee om mijn rm1x te verkopen denk ik zomaar.
dat levert net ietsje meer op.
sequencen doen we nu wel met cubase.

Origineel geplaatst door krz
Weinig te vinden in Zoetermeer? De IT stad van NL? Dan gaat het idd niet goed in de IT... en hier wil je niet zitten. :o

valt toch wel mee. ik dacht dat zoetermeer meer de stad van de chocomel en de fristi was. ;)

ik loop trouwens ook stage in de it in zoetermeer en voor mij was het geen probleem om iets te vinden

Je kan ook eens voor de gein op een kratje gaan stilstaan in de kalverstraat. Krijg je misschien wat centen toegeworpen. Je kan ook die personen als bin laden gaan zoeken. ($25.000 plus nog $2.0000 v.d. vliegmaatschappij) Ik noem zoiets kassa!

Kom je toch bij ons werken?
Sommige meiden verdienen bij ons wel 2000 euro in de week.

Aan papieren heb je bij ons niets.(behalve paspoort/visum)
Met een goedverzorgd uiterlijk kom je wel een heel eind! En je moet niet gauw vies van iets zijn:)

Back