ik snap het niet...

Arv

Robot
Ja psies. dat dus..

Ik snap niet dat Anthony Vos (DJ @Tony?) echt, maar dan ook ECHT 'subtiel' tot op het bot wordt afgekraakt en anderen zoals Phochos HELEMAAL tot de hemel worden bejubeld...
Ook al hou ik me hier liever in het midden, ik kan niet volgen dat de zogenaamde serieuze muziekliefhebbers zich verlagen tot zoveel, behoorlijk zielig gedrag.. (ik geef toe dat ik ook bepaalde meningen heb, maar ik ga niet persoonlijk iemand daarop aanvallen)

Zo, dat moest ik effe kwijt. Ik wilde even aangeven dat de meeste mensen die zo volwassen overkomen op dit forum dat dus absoluut niet zijn. Ik vind dat dit soort "www.geenstijl" puber gedrag een beetje zielig... :(

(en nee ik ben geen fan van Phochos, noch Anthony)

gr
Arv

Het is gewoon dat veel mensen een grote hekel hebben aan de massa muziek zoals trance en als dat dan steeds gepost wordt kunnen die mensen het vaak niet laten om ff te gaan zeiken/schelden, etc.

Origineel geplaatst door sander
Het is gewoon dat veel mensen een grote hekel hebben aan de massa muziek zoals trance en als dat dan steeds gepost wordt

Tja nu is dat helaas een feit dat er weinig origineels gepost wordt en dat synthesizers automatisch geassocieerd worden met dance/trance...
ieder zijn ding natuurlijk, maargoed...

[

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Bass
[Bbest wel om te =( eigenlijk dat 80% hier met trance oogkleppen op loopt... [/B]

Valt wel mee hoor bass ! Idd, er zijn een hoop trance-ers, maar dat is ook logisch, het is een populair hokje.

Het is mensen eigen dat ze zich afzetten tegen de gevestigde orde, zich willen profileren als "anders dan anderen".
Mensen zijn ook tegelijk kudde-dieren.
Deze 2 dingen botsen natuurlijk in principe, met als gevolg dat iedereen "massaal anders dan anderen" is.

Ziehier het resultaat: degene die met de populairste stroom meevaart, wordt afgezeken, en degene die NET anders dan anderen is, wordt de hemel ingeprezen.

(ik zou er trouwens niet gek van staan te kijken als degenen die het hardste mekkeren ook het meeste mainstream zijn :duivels: )

kan er misschien aan liggen dat de muziek van dj @tony niet zo goed klinkt als die van phochos ;) lijkt mij de simpelste redenering... en hey verdomt hmm het kan he idd nog wel eens zijn ook...

plus neem die phochos thread ook met een korrel zout wil je en niet serieus van hij is groot artiest ;) want ook dat valt mee. Maar goed :)

Ik vind dat je moet luister hoe die persoon muziek maakt en niet wat voor een muziek.
het gaat er om of het lekker in elkaar zit ja of nee.
ik zou gewoon niemand afkraken omdat ik zijn muziekstijl niet mooi vind.

Origineel geplaatst door Slipperman
kan er misschien aan liggen dat de muziek van dj @tony niet zo goed klinkt als die van phochos ;) lijkt mij de simpelste redenering... en hey verdomt hmm het kan he idd nog wel eens zijn ook...

plus neem die phochos thread ook met een korrel zout wil je en niet serieus van hij is groot artiest ;) want ook dat valt mee. Maar goed :)

Hoi Slipperman,

Ik ben het met je eens, ik ben er persoonlijk ook niet blij mee dat ik de hemel in wordt geprezen, geeft alleen maar extra druk. En dat ze andere mensen de grond in boren is natuurlijk ook niet juist. Maar ik heb persoonlijk ook een tijd gekend dat ze mijn muziek het liefst door de gehaktmolen voerde ipv naar te luisteren.

Maar inderdaad, als je gewoon naar de thread kijkt en door bepaalde dingen heenleest, valt het allemaal wel mee.

Phochos:D

Nou ja in ieder geval nog 'smaakvol' gedaan en niet van die verkapte scheldpartijen zoals ander 'trance uitschot'.
Heb ook maar niet geantwoord omdat ik toch niet iets zinnigs te zeggen had. En als de mods maar een paar posts hebben weggehaald dan zegt dat voor mij ook genoeg.

Vind Pochos z'n muziek OK verder. Maar posters van hem vind ik toch even te ver gaan. ;)

Mee eens. Waarom zou je je zo afzetten tegen andere muziek?

Misschien zijn ze wel heel onzeker over zichzelf. Onzeker over hun eigen muziek en muzieksmaak. Waarom zou je anders alsmaar andere stijlen en artiesten afkraken? ...om het gevoel te krijgen dat wat zij maken/luisteren wel wat voorstelt...??
Of ze nemen ze zichzelf veel te serieus, dat kan ook natuurlijk... =(

Echte muziekliefhebbers houden zich niet met dit soort zaken bezig en negeren muziek die ze slecht vinden (ok dat is een ideaal, maar je kan er wel naar streven).

Re: ik snap het niet...

Origineel geplaatst door Arv
Ja psies. dat dus..

Ik snap niet dat Anthony Vos (DJ @Tony?) echt, maar dan ook ECHT 'subtiel' tot op het bot wordt afgekraakt en anderen zoals Phochos HELEMAAL tot de hemel worden bejubeld...
Ook al hou ik me hier liever in het midden, ik kan niet volgen dat de zogenaamde serieuze muziekliefhebbers zich verlagen tot zoveel, behoorlijk zielig gedrag.. (ik geef toe dat ik ook bepaalde meningen heb, maar ik ga niet persoonlijk iemand daarop aanvallen)

Zo, dat moest ik effe kwijt. Ik wilde even aangeven dat de meeste mensen die zo volwassen overkomen op dit forum dat dus absoluut niet zijn. Ik vind dat dit soort "www.geenstijl" puber gedrag een beetje zielig... :(

(en nee ik ben geen fan van Phochos, noch Anthony)

gr
Arv

Dat komt omdat mensen mensen zijn en zich niet altijd inhouden en dan hun mening geven. Die mening kan heel naar zijn voor andere mensen. Kwetsend zelfs!!! Is dat zielig gedrag? Hmmmm....ik weet het niet. Persoonlijk vind ik het gedrag van 'DJ' of 'producer' Tony zielig. Heel triest zelfs. Mag dat dan wel?

Niemand persoonlijk aanvallen? Elke aanval en elke vraag is persoonlijk. Dat gelul in de ruimte heeft niemand wat aan. Wees helder en eerlijk. Soms is dat hard en kwetsend. Met een beetje humor is dat dan nog wel eens te verzachten. Soms ook niet.

Ik zou het heel erg vinden als synthforum zou veranderen in een soort ultra-volwassen-netjes-proper-iedereen-even-aardig-scheinheilig- DISCUSSIE forum. Dat zou toch erg zijn als iedereen alleen maar OF positief is OF zijn bek maar houdt?

het gaat toch niet om de style maar hoe de style tot uitvoer wordt gebracht....

afkraken heeft niemand wat aan. beter opbouwende kritiek geven zodat de nummers beter worden. iedereen maakte in het begin (of nu nog) muziek die nergens om gaat. maar kritiek leer je veel van. ook leer je veel van nummers na te bouwen.... je moet immers een basis hebben. en vanuit die basis verder werken om er je eigen draai aan te geven... dus je eigen sound...

misschien dat hier wel wondertalenten zijn die zonder ooit gespeeld te hebben of weet ik veel wat ineens originele meesterstukken schrijven... maar daar geloof ik niets van. oefening baart kunst!!!

dus geef kritiek waar het op zijn plaats is. het gaat immers om de track. dus alles mbt synthese, de mix, etc. etc. niet over smaak....

daar valt immers niet over te twisten....

waar maak ik me eigenlijk druk om... maar ja. het is niet anders.

klein klein kleutertje :D

Re: Re: ik snap het niet...

Re: Re: ik snap het niet...

Origineel geplaatst door Nolet
Dat komt omdat mensen mensen zijn en zich niet altijd inhouden en dan hun mening geven. Die mening kan heel naar zijn voor andere mensen. Kwetsend zelfs!!! Is dat zielig gedrag? Hmmmm....ik weet het niet. Persoonlijk vind ik het gedrag van 'DJ' of 'producer' Tony zielig. Heel triest zelfs. Mag dat dan wel?

Niemand persoonlijk aanvallen? Elke aanval en elke vraag is persoonlijk. Dat gelul in de ruimte heeft niemand wat aan. Wees helder en eerlijk. Soms is dat hard en kwetsend. Met een beetje humor is dat dan nog wel eens te verzachten. Soms ook niet.

Ik zou het heel erg vinden als synthforum zou veranderen in een soort ultra-volwassen-netjes-proper-iedereen-even-aardig-scheinheilig- DISCUSSIE forum. Dat zou toch erg zijn als iedereen alleen maar OF positief is OF zijn bek maar houdt?

kan ik me wel invinden.. maar laat dan de smaak los bij het geven van de mening

Origineel geplaatst door Croaton
het gaat toch niet om de style maar hoe de style tot uitvoer wordt gebracht....

afkraken heeft niemand wat aan. beter opbouwende kritiek geven zodat de nummers beter worden. iedereen maakte in het begin (of nu nog) muziek die nergens om gaat. maar kritiek leer je veel van. ook leer je veel van nummers na te bouwen.... je moet immers een basis hebben. en vanuit die basis verder werken om er je eigen draai aan te geven... dus je eigen sound...

misschien dat hier wel wondertalenten zijn die zonder ooit gespeeld te hebben of weet ik veel wat ineens originele meesterstukken schrijven... maar daar geloof ik niets van. oefening baart kunst!!!

dus geef kritiek waar het op zijn plaats is. het gaat immers om de track. dus alles mbt synthese, de mix, etc. etc. niet over smaak....

daar valt immers niet over te twisten....

waar maak ik me eigenlijk druk om... maar ja. het is niet anders.

klein klein kleutertje :D

Als er ergens over te twisten valt is het wel SMAAK! En dat je altijd maar opbouwende kritiek moet geven is onzin. Iemand moet horen als iets gewoon KUT is. Beetje idols model. Anders krijg je dat schijnheilige gedoen van "ja...heel mooi hoor" terwijl het gewoon troep is!

Ach ja.. zo is ie begonnen.

Maar als iemand bij jou een synthesizer steelt, mag jij dan bij hem ook een synthesizer stelen?

Origineel geplaatst door trash
Vind je het raar dat mensen op dj tony zo reageren?

Mmmm dat had ik nog niet gezien! :(
Dan is het idd niet zo heel erg raar....
"What Goes Around Comes Around" zal maar zeggen misschien?

Back