ik snap het niet...

jaaaaa...! bronvermelding aub mister Trash!

edit: ik ben er net idd een paar tegengekomen.. (zoeken op lid)

HAHAHAHAHA is zag het net. Die tony loopt andere mensen ook zwaar af te zeiken. Nog erger dan mijn reactie op zijn post. Nou, dat vraagt natuurlijk om een nieuwe reactie op DJ Tony. KUTMUZIEK! FLIKKER TOCH OP!

Arv, een goed punt wat je aankaart!

Toch ben ik het vooral met Nolet eens. Een beetje recht-tot-je-raap antwoorden kunnen echt wel "enlighten". Ook moet je natuurlijk, als plaatser van je track, voldoende sterk in je schoenen staan om te filteren wat voor jou bruikbaar is. Anders post je toch gewoon niks?

Soms vind ik het ook tever gaan. Dan merk je dat mensen elkaars muzieksmaak gaan afkraken. Een onneindige discussie, op een openbaar forum als deze. Wanneer dit op een leuke, niet-personelijke, niet-hatelijke manier gebeurd, dan moet dat kunnen. Het mag best een beetje steken, komop, als je daar niet tegen kan, dan moet je niet gaan discusieren...

Aan de andere kant van de medaille heb je van die lui (misschien dat het aan mijn bekrompen visie ligt, maar sorry, want dat ZIJN meestal brezerdrinkende mensen uit het "trenskamp") die nogal onbescheiden, totaal buiten de schoenenlopend, zichzelf presenteren.
Soms reikt hun bekrompen visie met oogkleppen zo vér (leuke paradox), dat ze zichzelf dan ook nog werkelijk SERIEUS gaan nemen.

En vooral dat laatste vind ik een kwalijke eigenschap. Zo iemand roept gewoon op zijn plaats gezet te worden.
Dan moe je ook nie mauwen....

bottemline: misschien dat ook de schapen op dit forum eens moeten beseffen dat muziek eigelijk juist zou moeten VERENIGEN.... schaapt het niet, blaat het niet! (die houden we erin, hè ST ;) )

Origineel geplaatst door Arv
ik zei toch al dat ik het al gezien had...
Tja, ik was sneller dan dat jij lui was! ;)

Ik vind dansmuziek leuk om op te dansen, maar niet om naar te luisteren.
Ik vind een auto leuk om in te rijden, maar niet om op te fietsen.

Code 43xvc,
ISPderuiter

Als je niet van trance houdt, waarom wordt er dan zo'n track beluisterd? En óók nog de moeite genomen om erop te reageren?

Om het maar even in het algemene te trekken:
Wat mij betreft post ik hier een track om te horen hoe het technisch in elkaar zit, tips te krijgen en gewoon eens wat feedback te krijgen op mijn muziek. Met andere woorden: om er ook wat van te leren. Als ik wil horen of mensen een nummer al dan niet kut vinden of geweldig (zonder een fatsoenlijke onderbouwing), dan kan ik beter posten bij TMF ofzo, mij gaat het er juist over dat ik inhoudelijk wat zinniger kritiek verwacht van mensen hier. Dat mensen kritiek onderbouwen, en als zodanig de kritiek opbouwend maken. Nee, je hoeft niet altijd schaapachtig tegen elkaar te zijn, maar oeverloos schelden heeft echt geen zin. Trance is compleet niet mijn muziek, maar soms kom je dingen tegen die gewoon goed in elkaar zitten. Prima toch?

Enne.... We kunnen wel met z'n allen zeuren over mainstream muziek, maar als het echt zo bagger is, waarom is het dan zo populair? Of moet je persé "kwaliteitsmuzikant" zijn om te beoordelen om iets wel of niet goed is? Ik ben net zo blij als mijn a-muzikale vrienden een track geweldig vinden, als dat een "vakman" zijn complimenten geeft.

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
Om het maar even in het algemene te trekken: ... complimenten geeft.
ik heb 't over de héle tekst, maar die kan je hierboven lezen..

Wijze woorden! :okdan:
Als iedereen eens zo ongeveer dacht, hadden we een ECHT top-forum!!

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Ik vind een auto leuk om in te rijden, maar niet om op te fietsen.

Lijkt mij niet veel aan. Beetje met een monocycle op het dak van een auto rondfietsen. :confused:

Of misschien dat je dan een brandende hoepel in je handen houdt en er een motorcrosser doorheen springt?

Vreemde hobbys, maar toch.

en kijk dat zijn vrienden en kennissen dan toevallig geen verschil horen met hem en ID&T en dat hij familie is van hele bekende producer die veel van tiesto's muziek heeft gemaakt (terwijl dat familielid mr. Vos niet eens kent LOL) mja en hij zelf idd dat soort citaten heeft... Vind je het gek dat hij dan word afgezeken? Wat doet hij zelf dan? got it? kapisch?:D

Zo en ondertussen zet ik eens lekker Mikro makro op en luister eens naar een betere productie ;):dj:

Origineel geplaatst door fuse
Lijkt mij niet veel aan. Beetje met een monocycle op het dak van een auto rondfietsen. :confused:

Of misschien dat je dan een brandende hoepel in je handen houdt en er een motorcrosser doorheen springt?

Vreemde hobbys, maar toch.

Je hebt volkomen gelijk; het had "om mee te fietsen" (in de zin van "als fiets te gebruiken") moeten zijn.
Een bedenkelijke onvolkomenheid, die de diepere exegese van mIJN WOORD belemmerd heeft.
Ik bedoelde te zeggen dat het luisteren naar dansmuziek (met uitzondering van de produktiefase) een oneigenlijke
bezigheid is, die tot de zogenaamde kategoriële fouten gerekend mag worden.
Toch zou een scene als door jou beschreven in de hoofdstedelijke "It" niet mistaan, mits door een halfnaakte
met kapiteinspet en Lederhose toegeruste zonnenbankbruine Tsjippundeel voltrokken.

Met de gebruikelijke hoogachting,
ISPdeRuiter

Een leren pakje ok, maar mij krijg je met geen 10 paarden onder de zonnebank hoor.
(gaat ook moeilijk passen ben ik bang)

Maar ik kan prima naar dansmuziek loisteren. Erg stimulerend in lange ritten in autos.

Back