Mic>>>Vst Instrument

Talsma

Ouwe rot
Allo allemaal...

Ik zoek een programma (weet dus niet of het bestaat) waarin je je microfoon ingang als vst-instrument kunt gebruiken of iets wat daar op lijkt..

iemand???:confused:

Ik vind je vraag niet zo duidelijk. Wat wil je ermee doen dan??

Misschien is NI Vocator iets, of Antares Kantos.

Bedoel je gewoon niet een audiospoor?

Wat wil je met die input bewerkstelligen?
Dat je daar een synth mee kan aansturen, of het geluidvervormen of zo?

Ik heb een aantal effecten of combinaties ervan die ik "real-time" wil gebruiken en dus niet eerst een opname maken en dan erover heen gooien.

zo Duidlijk???

Waar haal je die effecten dan vandaan en/of welke sequenser gebruik je?? (ben je niet gewoon op zoek naar cubase sx??)

Schijnbaar was ik niet helemaal duidelijk:

Ik gebruik al een paar jaar m'n vertrouwde Cubase 3.0, werkt perfect dus tot zover geen probleem..

Ik heb door de jaren heen allerlij programma's opgedaan en effecten gedownload, gehad en gekocht.

Nou heb ik van een kennis even een gitaartje geleasd voor wat solo werk etc. Dus ik zet een microfoon bij dat ding en neem dan zo wat gitaar muziek op en voeg later de effecten erbij.

Nu was ik beniewd of dat dus ook meteen "real-time" kan dus zonder het eerst op te nemen??

Maar had je een iedee dan???

3.0 ken ik niet, maar bij SX is het in ieder geval geen probleem; gewoon een audio track aanmaken, monitortje aanklikken en spelen maar... Er was hier laatst geloof ik ook al een thread over; probeer anders ff de zoekfunctie...

succes :)

Back