Waveglider
Skyglider
hey !
Ik ben nog op zoek naar een goeie naam voor een live project.
Ik heb altjid de naam Waveglider gebruikt en vind die wel ok klinken ook,maar ik heb vroeger een deel nummers uitgebracht onder die naam waar ik niet meer echt achtersta (qua stijl en niveau). 'k wil in feite een nieuwe start.
Kan dit nog met dezelfde naam,of gaat dat me achtervolgen
Zelf had ik als nieuwe naam gedacht aan Groovestorm .. gechecked en is nog niet gebruikt,klinkt ook ok ,maar verschillende mensen raadde me aan om toch Waveglider te gebruiken omdat ze die beter vinden klinken.
DILLEMA dus !
Stijl is vooral Trance maar ik waag me ook wel eens aan andere dance stijlen alsook ambient enzo.
DUS - hierbij een kleine poll die me mischien overtuigt om eindelijk te kiezen.
Alsook als je nog een andere suggestie hebt ,laat dan maar komen.

EDIT - uitgebracht als MP3 op internet , geen echte release dus !
Ik ben nog op zoek naar een goeie naam voor een live project.
Ik heb altjid de naam Waveglider gebruikt en vind die wel ok klinken ook,maar ik heb vroeger een deel nummers uitgebracht onder die naam waar ik niet meer echt achtersta (qua stijl en niveau). 'k wil in feite een nieuwe start.
Kan dit nog met dezelfde naam,of gaat dat me achtervolgen
Zelf had ik als nieuwe naam gedacht aan Groovestorm .. gechecked en is nog niet gebruikt,klinkt ook ok ,maar verschillende mensen raadde me aan om toch Waveglider te gebruiken omdat ze die beter vinden klinken.
DILLEMA dus !
Stijl is vooral Trance maar ik waag me ook wel eens aan andere dance stijlen alsook ambient enzo.
DUS - hierbij een kleine poll die me mischien overtuigt om eindelijk te kiezen.
Alsook als je nog een andere suggestie hebt ,laat dan maar komen.
EDIT - uitgebracht als MP3 op internet , geen echte release dus !