FF voorstellen

Cyber_MSD

Think in soundwaves
Hoi, ik heb mij al een tijdje geleden aangemeld op het forum maar was mij eigenlijk vergeten voor te stellen.
Ik ben Michiel en ben een 17'jarige synthfreak, pianist, organist en componist.
Ik hou mij vooral bezig met het maken van LIVE synthesizermuziek in de stijl van Vangelis:halleluja , JMJ, Emmerson Lake and Palmer, verder ook nog het herwerken van klassieke en romantische muziek tot synthesizermuziek, zoals werken van Debussy, Rachmaninov en mijn grootste idool JS Bach:kroon: .
Verder maak ik ook nog trance/techno mbv software (cubase, logic) maar dit gaat niet echt goed omdat ik beschik over een relatief trage computer... ;{
Zo nu weet je al iets over me...
Greetz...

Welkom!

Gaaf dat je gear kan lenen van iemand! Scheelt een BERG €€ !!

Re: FF voorstellen

Origineel geplaatst door Cyber_MSD
Verder maak ik ook nog trance/techno mbv software (cubase, logic) maar dit gaat niet echt goed omdat ik beschik over een relatief trage computer... ;{

Dan maak je toch gewoon ambient! :D

Welkom.

welkom welkom :doei:

Re: FF voorstellen

Ik hou mij vooral bezig met het maken van LIVE synthesizermuziek in de stijl van Vangelis:halleluja , JMJ, Emmerson Lake and Palmer, verder ook nog het herwerken van klassieke en romantische muziek tot synthesizermuziek, zoals werken van Debussy, Rachmaninov en mijn grootste idool JS Bach
Leuk, leuk, leuk. Het bewerken van muziek voor nieuwe en vreemde synthesizer klanken blijft een fantastisch leuke hobby. En het is vaak ook nog eens waanzinnig om naar te luisteren.
Goed dat je al zo veelzijdig bezig bent op je 17e.

Bedankt, synth en muziek zijn gewoon de dingen waarvoor ik leef, en m'n meisje
daarom neem ik hiermee het genoegen: ASTRID IK HOU VAN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8)

Bedankt, synth en muziek zijn gewoon de dingen waarvoor ik leef, en m'n meisje
daarom neem ik hiermee het genoegen: ASTRID IK HOU VAN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8)

De volledige drie-eenheid...
Wat een liefde hier op het forum, snik! :luv:

Gegroet!

Back