[IK ZOEK] Acapella van Britney Spears - Toxic

BigDplayboy

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar een acapella van het nieuwe nummer Toxic van Britney Spears voor een remix. Ik heb een acapella gevonden, maar daar zit helaas ook een gitaar bij. Jullie begrijpen wel dat het het beste is als ik alleen de stem heb als ik een fatsoenlijke remix wil maken. Iemand enig idee waar ik die kan krijgen of iemand die voor mij kan krijgen? :engel:
Alvast bedankt!

Ik zal het haar eens vragen... :D

Uhh.. Als je 't officieel (en goed) wilt doen, zal je waarschijnlijk contact moeten opnemen met de platenmaatschappij?

Kan je phase invert methode proberen ?

Origineel geplaatst door kymo
Kan je phase invert methode proberen ?

Dat kan, maar het is zo'n geweldige acapella, dat de stukjes waar geen zang is, eruitgeknipt zijn. Dus ik heb geen "droog" stuk van de gitaar (waar dus alleen die gitaar te horen is), dus ik kan die er niet uit filteren nee... Helaas...

Zoidsity > Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar iedereen die het vraagt een acapella-versie gaan sturen. :S
Maar ik wil het wel eens proberen :maffia: ... Eerst eens erachter komen welke platenmaatschappij en label etc. Maar dat moet wel lukken met het internet-medium...

Ik ben zeer tegen het downloaden van muziek maar accapella's zoek ik altijd met kazaa. Ik zou trouwens maar opschieten want ik denk dat anderen ondertussen al met hetzelfde idee zijn gekomen...

ik heb nog wel een acapella van britney liggen, maar die is van een ander nummer :P

je moet bij jive zijn...maar ik denk niet dat je dat voor elkaar gaat krijgen.

Origineel geplaatst door The Unholy
Ik ben zeer tegen het downloaden van muziek maar accapella's zoek ik altijd met kazaa. Ik zou trouwens maar opschieten want ik denk dat anderen ondertussen al met hetzelfde idee zijn gekomen...

Ja weet ik, op soulseek ben ik al 12 verschillende remixen tegengekomen. Allemaal k*t uiteraard :P
Van die remixen waarbij ze nog niet eens de moeite hebben genomen om de muziek uit het origineel weg te laten. Alleen een vierkwartsmaat kick er bovenop en hoppa: kijk,ik heb een remix ... maar da's dus juist niet m'n bedoeling ... Wil wel beetje degelijke remix maken he :)

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Ja weet ik, op soulseek ben ik al 12 verschillende remixen tegengekomen. Allemaal k*t uiteraard :P
Van die remixen waarbij ze nog niet eens de moeite hebben genomen om de muziek uit het origineel weg te laten. Alleen een vierkwartsmaat kick er bovenop en hoppa: kijk,ik heb een remix ... maar da's dus juist niet m'n bedoeling ... Wil wel beetje degelijke remix maken he :)
is misschien juist een uitdaging, met de originele muziek er nog in er toch heel iets anders van maken ;)

Origineel geplaatst door Nightstorm
is misschien juist een uitdaging, met de originele muziek er nog in er toch heel iets anders van maken ;)

uhuh :confused:

Maarik heb eens op de site van jive gekeken. Staat uiteraard geen email-adres of zoiets, dus ik heb maar een mailtje gestuurd naar info@jiverecords.com. Ben benieuwd!
Of weet iemand een mogelijk om er aan te komen voor geld ofzo?

uhuh :confused:
moet toch kunnen? gewoon de capella (dus gewoon de versie die nu op tmf gedraaid wordt) versie creatief verknippen en er iets nieuws mee doen...je hebt niet perse een acapella nodig om een remix te maken ;) probeer de originele muziek die erachter zit niet te zien als een belemmering, maar als een kans om iets aparts mee te doen

ehm t tegenovergestelde van "a capella" is niet "capella".

ok dat was t weer voor purisme :D

Origineel geplaatst door Pjotr G
ehm t tegenovergestelde van "a capella" is niet "capella".

ok dat was t weer voor purisme :D
dat vind ik een a-nuttige opmerking

:P

Origineel geplaatst door Nightstorm
moet toch kunnen? gewoon de capella (dus gewoon de versie die nu op tmf gedraaid wordt) versie creatief verknippen en er iets nieuws mee doen...je hebt niet perse een acapella nodig om een remix te maken ;) probeer de originele muziek die erachter zit niet te zien als een belemmering, maar als een kans om iets aparts mee te doen

en dat zegt iemand die terror maakt :duivels:

:luv:

en dat zegt iemand die terror maakt :duivels:

:luv:
ja hallo ik mag als dom gabbertje toch ook wel 's pretentieus doen! anders voel ik me hier helemaal 'zo'n kneusje

:P

ik wil niet vervelend doen, maar ik denk niet dat jive amerika een acapella naar iemand in nederland gaat sturen :erm:

Als die samples waar je het over hebt, gitaar in stereo hebben staan en de zang puur mono (of andersom) dan zijn er opzich genoeg free-ware progjes te vinden welke voor jou de phase inverts uitvoeren en zo een (matig) resultaat met enkel Britney voor je uithoesten!

maarja... waarom die moeite ;)

Origineel geplaatst door Dobre
ik wil niet vervelend doen, maar ik denk niet dat jive amerika een acapella naar iemand in nederland gaat sturen :erm:

Hoezo, jij hebt ze toch ook gekregen ;)

Back