[IK ZOEK] Acapella van Britney Spears - Toxic

Re: [IK ZOEK] Acapella van Britney Spears - Toxic

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Ik ben op zoek naar een acapella van het nieuwe nummer Toxic van Britney Spears voor een remix. Ik heb een acapella gevonden, maar daar zit helaas ook een gitaar bij. Jullie begrijpen wel dat het het beste is als ik alleen de stem heb als ik een fatsoenlijke remix wil maken. Iemand enig idee waar ik die kan krijgen of iemand die voor mij kan krijgen? :engel:
Alvast bedankt!

woeahahahaha !
zoek een goeie gitarist die de gitaar in tegenfase kan meespelen... Prince bv.

Waarom trek je niet gewoon naar een kleuterschool, laat daar de eerste de beste meid van 4 jaar wat zingen en hop, daar heb je je Britney Spears acapella...

Wow, wat een intelligente antwoorden weer. Typ[ische antwoorden van mensen die hun creatieviteit laten belemmeren door hun gebrek aan fantasie

:halleluja

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Typ[ische antwoorden van mensen die hun creatieviteit laten belemmeren door hun gebrek aan fantasie

een REmix maken van een bestaand nummer is ook niet echt creatief te noemen ...;)

Nou ja, fantasie genoeg zou ik zeggen.

Maar zoek je maar de pleuris zou ik zeggen. (goed bedoeld)
Wie weet is er een single uit met alleen de acapella versie? Kleine kans maar wie weet.

Origineel geplaatst door Pjotr G
ehm t tegenovergestelde van "a capella" is niet "capella".

ok dat was t weer voor purisme :D

........en van een "a capella met gitaar" had ik ook nog niet gehoord.

En als er ototjoen gebruikt wordt is er dan nog wel sprake van
"a capella" zang of is het meer "a mitella"-zang, om nog maar te zwijgen
van Nutella.

Spritney Bears,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
bel Britney gewoon effe op joh

Heb ik al gedaan, maar ze zag het niet zitten om een remix te laten maken
door iemand die geen synths heeft. Ze wou niet weeral een a capella versie uitbrengen. :D

Origineel geplaatst door r.5
Heb ik al gedaan, maar ze zag het niet zitten om een remix te laten maken
door iemand die geen synths heeft. Ze wou niet weeral een a capella versie uitbrengen. :D

dan ligt dat toch echt aan jou, ik weet zeker dat ze t voor mij wel zou zou doen. Ik heb alleen r telefoonnr niet:dj:

Back