Arp 2600 mp3:)

Catscan

Electronic sounddesigner
Joepie eindelijk me arp2600 weer terug......de s/h was kapot en me noise was niet 100%.....
Maar nu is alles weer gemaakt:)

check deze mp3-----geen sequencer gebruikt!!!!----

Origineel geplaatst door Yawgmoth
:{ :{ :{ Lekker hoor! Welk model heb jij?
De grijze met het fouten arp filter...

Het metaal is in perfecten staat alleen het tolex moet opnieuw gebeuren.....maar eerst muziek maken :)

Attachments

• arp xpander.jpg
    arp xpander.jpg
    36,6 KB · Bekeken: 109
Re: Arp 2600 mp3:)

Origineel geplaatst door Catscan
Joepie eindelijk me arp2600 weer terug......de s/h was kapot en me noise was niet 100%.....
Maar nu is alles weer gemaakt:)

check deze mp3-----geen sequencer gebruikt!!!!----

Phatt!!electro!!!!!!!

met ringmodulator

sorry :)

Origineel geplaatst door matt second
:)

Ik vond het origineel ook al leuk!

Gaaf als Catscan de Arp-Loops maakt voor ons allen hebben wij materiaal. Lekker goedkoop.

ff Britje aan de Arp.

Origineel geplaatst door astronaut
ff Britje aan de Arp.

:dubbel:

klinkt iig errug lekker, zo'n arp !

(en die beat van matt doet het ook wel)

*pakt wishlist erbij en verdikt het kruisje voor de arp2600 nog een keer goed met een stift.......

damn hee klinkt erg lekker, het origineel al en de mixes ook! :dj:
zeker my cup of :koffie:

kon het niet laten
nog een mp3'tje :)

Dit is wel een mooi begin van De Grote Gezamelijke Synthforum Track. En als we 'm allemaal op single kopen meteen ook De Grote Gezamelijk Synthforum Hit. :dubbel:

Klinkt goed. Maar...

had je al eens aan een audiopath upgrade gedacht en in jouw geval een filterupgrade?

Reactie van de laatste 2600 eigenaar met Moogfilter...
Waaaaaauuwww!

Het lijkt wel alsof ik een totaal nieuwe bak in huis heb :))))))))

Thanks.

P.

Hij was tevreden met z'n bak voor de upgrade, en wist niet wat hem te wachten stond na die upgrade. Bovenstaande reactie spreekt boekdelen..

Origineel geplaatst door SaintEric
Klinkt goed. Maar...

had je al eens aan een audiopath upgrade gedacht en in jouw geval een filterupgrade?

Reactie van de laatste 2600 eigenaar met Moogfilter...

Hij was tevreden met z'n bak voor de upgrade, en wist niet wat hem te wachten stond na die upgrade. Bovenstaande reactie spreekt boekdelen..

Reclame boodschap;)

Ik hou hem voorlopig zo...ik vind het filter eigenlijk wel lekker... en voor moog klinkende filters heb ik andere app voor...
Misschien in de toekomst?

Reclame boodschap

Ja beetje wel..:engel:

Niet dat ik om werk verlegen zit. (integendeel...) maar omdat ik weet hoe het apparaat vooruitgaat. En inderdaad zonder die mods klinkt het al erg lekker.
Ik probeer je trouwens geen moogfilter aan te smeren. de filterupgrade houdt in dat de begrenzingen van je huidige filter een eind verder komen te liggen.
De audio-path upgrade houdt het volgende in: minder ruis, meer hoog, meer laag. schoner geluid over het algemeen.dc ontkoppeling.

anyway, blijf je vooral vermaken met je 2600. het blijft een aparte en opvallende synth, met ontzettend veel mogelijkheden, mods of geen mods.

grt,
Eric.

Origineel geplaatst door SaintEric
De audio-path upgrade houdt het volgende in: minder ruis, meer hoog, meer laag. schoner geluid over het algemeen.dc ontkoppeling.

Dit lijkt me wel heel erg interesant.....
Komt wel een keer....

Back