[Q&A] Discussie n.a.v. Rozzbox Q&A

Eh... bedoel je <HIER> (of zou het eigenlijk niet handiger zijn als het slotje van de Q&A thread zélf eraf ging?)

:)

Nee, op deze manier houden we de Q&A threads overzichtelijk. Maar kom op hebben we nu geen mening meer over dit product? Kom op met die reacties!

ik wel na die demo's gehoord te hebben, heb ik er ook ene besteld, ik hoop dat het beetje snel klaar is kan ik snel scheuren met da ding...heb overigens geen analog filter er bij gehaald...zal ik dat tog nog doen?

Jawelle! Hier heb je mijn mening: :okdan:
Maar da's niet eerlijk, ik ben bevooroordeeld - heb er al 1 besteld...

Vind het echt top van Kilian dat hij zo serieus ingaat op de vragen die hem (onder andere in de Q&A thread) worden gesteld. Geeft ook echt weer dat het niet zomaar een produkt is, maar het werk van een liefhebber!

En ik wacht nog met smart af tot de beloofde 'parallel filter' (digitaal én analoog) demo op de site verschijnt...

Opmerking over de Q&A thread: misschien was het wel leuk geweest boven de vragen even een klein stukje introductie te plaatsen (+ misschien een footootje van Kilian?)

<EDIT>Tuurlijk moet je dat analoge filter erbij doen! Voor dàt geld... en dan nog méérrrrr mogelijkheden :{
(wat ik al zei: parallel filter! woohoo!)

Wat doet een naloge filter meer dan de filter die er nu op zit?

Als je 'm nu bestelt heb je 'm miscchien pas in juli. Dus als je er 1 wilt zul je denk ik niet heel lang moeten wachten met bestellen. Het is in ieder geval niet zo dat als je er nu 1 bestelt, je 'm binnen een maand in huis hebt. =(

ik vind het een geweldig innitiatief en vind vooral zijn antwoord op hardware vs software en digitaal vs analoog erug goed omschreven. tis idd gewoon een kwestie van smaak en niet van beter dit of dat. analoog heb zijn kenmerken en digitaal ook. een synthje geeft ook idd meer inspiratie dan software (althans in mijn geval, maar denk wel bij meer).

Wat ik vooral heel erg tof :okdan: vind, is dattie gewoon keihard aan zijn code ging werken toen het allemaal niet in zijn processortje ging passen, ipv meer power (dus duurder) toe te passen... kunnen de groten een voorbeeld aan nemen!

Ik ben aan het sparen voor de ROZZBOX!

Groet,
Roy

Ik heb nog niet besteld en het zit ook er ook niet in dat ik er eentje ga bestellen. tenminste, niet voordat wat gebruikers 'm een tijdje hebben en blijkt hoe het ding echt klinkt en bevalt.

Ik vind dit soort projecten/bedrijfjes echt heel leuk. Gewoon tegen de draad inzwemmen en het zelf doen. Ik ben een grote fan van Ken Macbeth vanwege zijn heerlijke synths en omdat het een hele relaxte aardige gozer is en bij deze jongen lijkt het niet veel anders.

ik hoop serieus dat hij dit een beetje van de grond krijgt en dat hij daardoor financieel de ruimte krijgt om hiermee verder te kunnen gaan en nog meer leuke dingetjes te ontwikkelen.

Ik denk dat de echt leuke dingen binnen het synthwereldje steeds meer van kleine bedrijfjes af gaat komen, de grote jongens zijn te druk met de grote markt...

Origineel geplaatst door aso
Wat doet een naloge filter meer dan de filter die er nu op zit?

wie gaat er nog op deze vraag antwoorden want ik wil het precieze daarvan eigenlijk ook wel weten...
bij voorbaat dank,
chielos

sorry ik ben niet zo'n synth nitwit:(

dat analoog filter maakt een ronder of dikker geluid, wanneer deze een preferè blijkt in een mix. Maar de ROZZBOX vind ik op zichzelf al helemaal een topgeluid en uniek van karakter en dus een prima kruid/ingredient voor men kooksels.

Nog eens bijvermeld vind ik het design ook mooi retro 80's achtig en gezellig en dat werkt extra inspirerend als je ermee aan het prutsen gaat denk ik ->fuck LCD schermen en SOFTsynthTFT10000colors geweld ;)

Hoe zit 't eigenlijk met de midi aansluitingen? Zit er een thru op? Ik kan allleen vinden dat er een midi in op zit, dat is natuurlijk al lekker :)

En die shirts, ik kan mijn maat niet opgeven }:|

De Rozzbox kan uitgebreid worden. Maar in het interview lijkt hij te zeggen dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.

Hoe groot is de kans dat dat wel gebeurd ? Verder ben ik benieuwd wat voor type analoog filter het is. Is er een voorbeeld genomen aan een bepaald filter, of is ie echt nieuw ?

Voor de rest een leuk project. :okdan:

Origineel geplaatst door Drumbeat
De Rozzbox kan uitgebreid worden. Maar in het interview lijkt hij te zeggen dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.

Hoe groot is de kans dat dat wel gebeurd ? Verder ben ik benieuwd wat voor type analoog filter het is. Is er een voorbeeld genomen aan een bepaald filter, of is ie echt nieuw ?

Voor de rest een leuk project. :okdan:
Hoe groot is de kans dat er daadwerkelijk 100 exemplaren komen? Daar ben ik benieuwd naar.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Hoe groot is de kans dat er daadwerkelijk 100 exemplaren komen? Daar ben ik benieuwd naar.
Hoezo ben je daar benieuwd naar? Z

Ik betaal alvast niet vooruit en zeker geen voorschotten.
Maar ik ben ervan overtuigd dat Kilian zijn Rozzbox wel op het droge krijgt...:geslaagd:

Back