[Q&A] Discussie n.a.v. Rozzbox Q&A

Ik heb ook een RozzBox besteld (full options, dus met anoloog filter & patches), en ik heb nu dermate veel met Killian gemaild, dt ik zo een voorschot zou betalen wanneer hij dat zou vragen.
Hij is nou zelf de hele dag anologe filters aan het solderen , en de rest van de ondrdelen worden nu allemaal gemaakt bij de respectievelijke leveranciers.

Ik heb het gevoel dat er nu al meer dan 100 exemplaren zijn besteld, en dus worden gebouwd.
(in bv Duitsland zijn er naturlijk OOK mensen die er eentje besteld hebben)

Betreft dat voorschot, ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken he =)

Ik weet eerlijk gezegd ook nog niet hoe dat precies geregeld gaat worden,

Killian is zelf ook nog aan het uitzoeken welke betalingsmogelijkheden voor hem het handigst zijn, en toch klantvriendelijk zijn...
Misschien komt er een optie om onder rembours te betalen, maar aangezien hij ook maar net id begonnen hiermee, kan ik me voorstellen dat hij wil dat er geld overgemaakt moet worden voordat hij de synth opstuurt.

Ik merk het wel, en ik hou de boel hier op de hoogte erover.

Het is tenslotte bijna Juni...

=)

Volgens mij heeft ie het erg druk, aangezien ik nog geen bevestiging ontvangen heb. Tja... verwacht toch binnen 24 uur een (automatische) reactie in dit digitale tijdperk ;)

Ik heb even contact gehad met Kilian...
... en hij heeft toegezegd dat de RozzBox op de Synthmeeting 4 Juli te bezichtigen zal zijn!

Yaaaayyyy! :okdan:

heb nog geen eens een demo van die bak gehoord maar zou 'm alleen voor de naam al willen hebben :D lekker hardcore rossen op de RozzBox :W

Back