drie golfvormen

drie golfvormen

• Nee

Stemmen: 17 42,5%
  • Ja

Stemmen: 6 15,0%
  • erm... komt er nou nooit een einde aan al die synthnerdyness van 6...?

Stemmen: 17 42,5%

• Totaal aantal stemmers
    40
  • Enquete gesloten .
de tweede is beslist anders. De andere twee zijn een saw met om de fase een 50/50 pulse er door heen

Origineel geplaatst door caspar
who cares......

stelletje nerds

Maar je kon het niet laten om toch ff te kijken jij stiekumurd *D

Welkom trouwens :mega:

ghehehehe, nee dat dan weer niet!
p.s. hoe voeg ik trouwens zo'n kek plaatje toe aan mn profiel? op de een of andere manier 'pakt' ie mn eigen plaatje niet ondaks t kleine formaat..

klinken alle 3 anders. maar hey even heel eerlijk het interesseert me geen ene reet.:)

Maar toch wel een leuk raadseltje hoor.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
klinken alle 3 anders. maar hey even heel eerlijk het interesseert me geen ene reet.:)

ah je leeft toch nog :D

Depressed? lang geleden Naton.

ach jaa....

En dan zijn er nog wel twee leden die je lang niet meer gezien hebben,wat wil je nog meer... wat een aandacht weer.

Ik heb een hekel aan wiskunde en raadseltjes. Dus ik oordeel maar puur op het gehoor( ik vind synthese en sounddesign wel erg interesant maar ik wil ook nog tijd overhouden voor muziek te maken).

Ik heb de waveforms in Absynth nagetekent en ze klinken allemaal hetzelfde aleen de middelste klinkt wat voller.Het geluid lijkt trouwens erg veel op een clavecimbal.

En wat zei die olifant toen???

Origineel geplaatst door MIDIoot
...stelletje 2e rangs circus artiesten, als het je geen ene reet intereseerd wat doen jullie hier dan? 8)

ga anders lekker kazaa-en ofzo... de heer 6 probeert hier nog enigsinds de essentie van het SF te handhaven...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door MIDIoot
Ik heb de waveforms in Absynth nagetekent en ze klinken allemaal hetzelfde aleen de middelste klinkt wat voller.Het geluid lijkt trouwens erg veel op een clavecimbal.
Kun je een screentje laten zien van de harmonischen die dat oplevert?

Wil ik ook wel eens weten.. :D

Back