hoi!

Dobre

Ouwe rot
hoi mensen,

ik kwam toevallig langs op deze site...erg informatief allemaal!
ik dacht laat ik dan ook maar ff lid worden. wellicht dat ik nog iets nuttigs kan bijdragen.:)

dit is toch niet DE dobre, right? die van fresh fruit records en al die projecten enzo?

Welkom welkom! We GROEIEN :)
Als je al onze breinen nu bij elkaar zou nemen, dan kunnen we de wereld veroveren! MOEEHAHAHAHAHAA !! (uhum.. liet me even gaan...)

Nou Welkom Dobre!

[beetje offtopic]
Hoeveel nieuwe leden melden zich nou eigenlijk per week aan? En hoeveel leden hebben 'we' tegenwoordig? :)
[/beetje offtopic]

Welkom Dobre, en wat heb je zoal staan aan harde en/of zachte waren?

Origineel geplaatst door Almeros

[beetje offtopic]
Hoeveel nieuwe leden melden zich nou eigenlijk per week aan? En hoeveel leden hebben 'we' tegenwoordig? :)
[/beetje offtopic]

https://www.synthforum.nl/stats.php

Welcome to the club........

8) ja hoi! wat een warm welkom...dank dank allemaal!

2 stefan: ik ben bang van wel ja...mag ik nu niet meer mee doen? :p

2 krz en bambamstudio: harde waar: veel ouwe zooi met veel knoppen, D&R Orion mixer met patchbay, div compressors van focusrite, drawmer, enz, een berg galm en een emmer echo van lexicon en roland etc., ms10, ms20, dx7, jx8p, juno, z1, poly nogwat, nord rack, wavestation, jd990, jv1080, d20, sidstation, 909, 3x emu e6400, casio sk 1...2x sl1200, pioneer dj600, veel platen...een te klein zanghok, genelecs, jbl's, ns10's, en ik ben vast iets vergeten

zachte waar: mac g4 met logic 5 enz, een hoop softsynths en andere plug ins, tc powercore, recycle...

en ik maak muziek waar je op zou kunnen dansen.

oh ja, en de groeten aan Da Goose (hoest met edwin?):L

ben vast iets vergeten
Bestaat er nog meer dan?;)

Hallo en welkom,

Euhm.... je weet dat je al je aparatuur eerst twee jaar aan mij uit moet lenen om hier echt lid te worden?

...Dat wist je toch wel? ;)

-- HanzZ

Origineel geplaatst door HanzZ
Hallo en welkom,

Euhm.... je weet dat je al je aparatuur eerst twee jaar aan mij uit moet lenen om hier echt lid te worden?

...Dat wist je toch wel? ;)

-- HanzZ

Ja! Wanneer krijg ik die van mij eens terug?!

ik krijg ook overal de schuld van... ;{

Back