hoi!

maar om onze 'kindjes' nu zo maar ff online o.i.d te zetten...

Niet over twijfelen, gewoon doen joh...we zulen goed voor ze zorgen....*grijns*

er zijn wat vage plannen om wat oud fresh fruit materiaal te remixen en te re-releasen...we hebben laatst de oude samples weer eens opgezocht (allemaal w30 diskettes )

Misschien is het eenleuk idee(als ik buiten mn boekje ga moet j ehet zeggen..;) ) om van één track wat samples hier te dumpen en er een soort wedstrijdje van te maken.....en dan de leukste versie ergens op een b-kantje pleuren en het de DSF mix noemen of zo.....ben je meteen van al het gezeur af en.../wit voetje aan Je maakt je hier meteen onsterfelijk...:) /wit voetje uit

Origineel geplaatst door Dobre

grappig trouwens dat je het over de dub hebt van oh boy...nog steeds een van m'n favo's...gemaakt met een atari, w30 sampler, een boss 8 kanaals mixertje en een alesis midiverb 8>

tja .... niet voor niets gekozen. het is zonder twijfel mijn alltime favorite wanneer het gaat om fresh fruit materiaal. perfecte luistermuziek. tegenwoordig zit ik minder in de house en meer in de "idm", en dit nummer past dus perfect in een "idm" dj set :) :) :)

maar om onze 'kindjes' nu zo maar ff online o.i.d te zetten...

nee, dat kan ik me best voorstellen. je hoeft ze ook niet publiekelijk online te zetten hoor, zolang ik maar bij de samples kan ;-)

maar ff serieus: misschien dat een soort remix contest best kan werken hoor .... dan kan je de samples online zetten van 1 track en iedereen kan meedoen :)

als turn up the bass gewoon opnieuw kan beginnen, dan kan fresh fruit dat ook ;)

fresh fruit contest he?

Haal de congo's en bonga's maar alvast uit!

onder welke naam heb je nu fresh fruit releases gehad?
ik heb hier iets liggen van...Le voix du monde....en van Botella & Berardi...

Origineel geplaatst door Pjotr G
fresh fruit contest he?

Haal de congo's en bonga's maar alvast uit!

onder welke naam heb je nu fresh fruit releases gehad?
ik heb hier iets liggen van...Le voix du monde....en van Botella & Berardi...

fresh fruit is het label dat we in 1992 hebben opgericht.
alle releases van fresh fruit t/m nr 19 zijn van onze hand...dus met de dingen die daarna uitkwamen hebben wij niks van doen.

rhythm records, de maatschappij die toen de distributie voor ons deed, vond het namelijk nodig om achter onze rug om de naam fresh fruit te deponeren, dus toen wij rhythm wilden verlaten en fresh fruit mee wilden nemen kon dat dus niet :(
...vandaar t/m nr 19

en ik was zo blij toen er een rhythm in utrecht geopend werd destijds.

gelukkig weet ik nu dat de metro recordstore veel fijner is ;)

om de discussie weer ontopic te maken... welkom to the community!

Hallo,

ik vind "God save the Queer" een goede track, Lekker ranzig ;)

En alle tips zijn zeer welkom. 8P

hallo daar !!

welkom zou ik zeggen !
met edwin gaat het goed, is weer bijna vader he ;-)
Ik zie je morgen wel op bevrijdingspop in haarlem, ik kom wel ff kijken..

Origineel geplaatst door olafmol

alleen verkopen ze er gewoon geen house en us garage...daarvoor moet je toch naar rhythm..

vroeger vonnik dat natuurlijk vervelend. nu ben ik niet meer zo in de house.

Origineel geplaatst door da goose
hallo daar !!

welkom zou ik zeggen !
met edwin gaat het goed, is weer bijna vader he ;-)
Ik zie je morgen wel op bevrijdingspop in haarlem, ik kom wel ff kijken..

is ook net een konijn he die lambda!

enne...mooie foto!
doe je dat ook aan naar bevrijdingspop?

is ook net een konijn he die lambda!

enne...mooie foto!
doe je dat ook aan naar bevrijdingspop?

hmmm... dat haar is van mezelf hoor.. het groeit heel hard bij mij gewoon... en dat tijgervelllenbandje heb ik altijd in me haar, anders word het helemaal zo'n bos.. ik weet overigens nog steeds niet hoe ik daar aankom, die had ik ineens in me haar tijdens carnaval in breda (alaaaf)

Konijn ?? ja... er staan ook 2 konijnen bij hem in de woonkamer.. zou dat het zijn ?

hmmm... dat haar is van mezelf hoor.. het groeit heel hard bij mij gewoon... en dat tijgervelllenbandje heb ik altijd in me haar, anders word het helemaal zo'n bos.. ik weet overigens nog steeds niet hoe ik daar aankom, die had ik ineens in me haar tijdens carnaval in breda (alaaaf)

Konijn ?? ja... er staan ook 2 konijnen bij hem in de woonkamer.. zou dat het zijn ?

bij keur groeit het ook zo hard.......
ik ga maar eens wat platen bij elkaar zoeken...wel dansen vanavond he!

bij keur groeit het ook zo hard.......
ik ga maar eens wat platen bij elkaar zoeken...wel dansen vanavond he!

ik dans altijd.... wl real people draaien he !! >:|

trouwens... heb je edwin zijn rug en armen wel is gezien ?
daar zit flink wat haar !! (bij mij ook trouwens maar ik scheer me rug tegenwoordig :W )

(bij mij ook trouwens maar ik scheer me rug tegenwoordig :W )

dat zijn nou de dingen die we niet willen weten :D

Origineel geplaatst door Stefan

dat zijn nou de dingen die we niet willen weten :D

en het is niet goed voor de akoestiek...dat zou jij toch moeten weten jef!

hahahah, ik lees dit altijd op werk, en het moet er wel raar uitzien iemand die in een deuk ligt achter zijn PC..

Arv

en het is niet goed voor de akoestiek...dat zou jij toch moeten weten jef!

klopt, maar als ik hier samen met edwin zit compenseert zijn rughaar het wel, samen was het net iets te dood, totaal geen akoestiek meer over.
Nu ik mijn rug heb geschoren gaat het een stuk beter, na het scheren zijn mask en real people gemaakt, zegt genoeg toch ? :D

Back