hoi!

een te klein zanghok

Kijk...maar jij HEBT tenminste een zanghok ;) Toevallig zelf gebouwd? Zou je dan de 'Nico' uit wileln hangen en vertellen wat voor materiaal etc. je er voor hebt gebruikt? Heb je misschien tips (afgezien van niet te klein maken natuurlijk ;)) want we hopen, zodra we ruimte hebben, een studiootje op te bouwen met zangkast!

(of moet dit in een nieuwe thread.. mods?)

Origineel geplaatst door Dobre
2 stefan: ik ben bang van wel ja...mag ik nu niet meer mee doen? :p

uhm nee, wees welkom vooral! en vertel ons leuke verhalen en alle geheimen achter dingen als klatsch! :)

dan heb ik je waarschijnlijk zelfs een keer live zien optreden, op een van de eerste mega music dance experiences stonden jullie dan toch live, right?

erg cool ....

Origineel geplaatst door Almeros
een te klein zanghok

Kijk...maar jij HEBT tenminste een zanghok ;) Toevallig zelf gebouwd? Zou je dan de 'Nico' uit wileln hangen en vertellen wat voor materiaal etc. je er voor hebt gebruikt? Heb je misschien tips (afgezien van niet te klein maken natuurlijk ;)) want we hopen, zodra we ruimte hebben, een studiootje op te bouwen met zangkast!

(of moet dit in een nieuwe thread.. mods?)

yep zelf gebouwd...net als de rest van de studio...mijn collega was in dit geval meer de nico en ik mocht af en toe een hamer aangeven...maar ik weet wel dat we veel moeite hebben gedaan om die ruimte absoluut acoustisch dood te krijgen. we hebben bv net zolang met het scheve plafond lopen schuiven tot de rare frequentiepieken eruit waren. op de wanden hebben van die schuimplaten tussen een framewerk, en op het framewerk hebben we een leuk stofje gespannen, staat wel zo gezellig.
let ook op de zuurstof toevoer! en ook op andere dingen zoals genoeg koptelefoon en microfoon aansluitingen, een tafeltje voor een glaasje water en een standaard voor de papieren met songteksten.

Origineel geplaatst door Stefan

uhm nee, wees welkom vooral! en vertel ons leuke verhalen en alle geheimen achter dingen als klatsch! :)

dan heb ik je waarschijnlijk zelfs een keer live zien optreden, op een van de eerste mega music dance experiences stonden jullie dan toch live, right?

erg cool ....

shit...ik wist dat iemand ons ooit weer aan de mega music dance experience zou gaan herinneren :stupid hehehe

hee welkom! moet zeggen dat ik jullie producties als chocolate puma en jark prongo altijd weer supergoed vind klinken, petje af!

Olaf

Welkom!

Hoe bevalt je SIDStation?

2 krz en bambamstudio: harde waar: veel ouwe zooi met veel knoppen, D&R Orion mixer met patchbay, div compressors van focusrite, drawmer, enz, een berg galm en een emmer echo van lexicon en roland etc., ms10, ms20, dx7, jx8p, juno, z1, poly nogwat, nord rack, wavestation, jd990, jv1080, d20, sidstation, 909, 3x emu e6400, casio sk 1...2x sl1200, pioneer dj600, veel platen...een te klein zanghok, genelecs, jbl's, ns10's, en ik ben vast iets vergeten

ehm, ik word een beetje duizelig!

haha, welkom ook namens mij

Arv

Origineel geplaatst door olafmol
hee welkom! moet zeggen dat ik jullie producties als chocolate puma en jark prongo altijd weer supergoed vind klinken, petje af!

Olaf

:)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Welkom!

Hoe bevalt je SIDStation?

beste aanschaf in jaren! brings back memories 8)

ik moet zeggen dat die machinedrum van ze er ook veelbelovend uitziet!

shit...ik wist dat iemand ons ooit weer aan de mega music dance experience zou gaan herinneren :stupid hehehe

MUAHAHAHAHAHAHAHAHA *evilgrin*

wacht 'es effe....chocolate puma? *pakt winampplaylijssie d'r ff bij* hey, draai al weken jullie mix van never enough......samen met de bini&martini mix....uhm,als je nog ergens een bandje met die vocals hebt slingeren.......;)

Moet ook eens in mn bak met ouwe platen duiken......volgens mij heb ik ook nog het één en ander uit jullie fris fruit tijd hebben.....

welkom hier...

beste aanschaf in jaren! brings back memories 8)
Ik ben er ook super blij mee! :)
sid_tonyblack.jpg

Origineel geplaatst door PastMidniight
wacht 'es effe....chocolate puma? *pakt winampplaylijssie d'r ff bij* hey, draai al weken jullie mix van never enough......samen met de bini&martini mix....uhm,als je nog ergens een bandje met die vocals hebt slingeren.......;)

Moet ook eens in mn bak met ouwe platen duiken......volgens mij heb ik ook nog het één en ander uit jullie fris fruit tijd hebben.....

welkom hier...

aah never enough...zeker mooie vocals..waar heb ik die nou? *zoekt tussen de stapels rotzooi*

aah never enough...zeker mooie vocals..waar heb ik die nou? *zoekt tussen de stapels rotzooi*

ik bespeur daar enige welwillendheid ... misschien dat er eens een DSF remix cd uit moet komen van oud fresh fruit materiaal? ;)

ik wil graag oh boy (dub) remixen :)

ik bespeur daar enige welwillendheid ... misschien dat er eens een DSF remix cd uit moet komen van oud fresh fruit materiaal? ;)

er zijn wat vage plannen om wat oud fresh fruit materiaal te remixen en te re-releasen...we hebben laatst de oude samples weer eens opgezocht (allemaal w30 diskettes8) )

maar om onze 'kindjes' nu zo maar ff online o.i.d te zetten...:confused:

ik zal er nog eens over nadenken... :)

grappig trouwens dat je het over de dub hebt van oh boy...nog steeds een van m'n favo's...gemaakt met een atari, w30 sampler, een boss 8 kanaals mixertje en een alesis midiverb 8>

hoor ik remix?!?! nog leuker dan zelf maken... :L

Back