hoi!

starstruck ?

starstruck ?

eeehhh w.e.l.k.o.m.

ik heb hier weer lopen pitten zie ik

maar ik moet wel effe zeggen dat deze man toch wel mijn held is van het nederlandse geluid. Ik draai een aantal R-factor en electric 10 platen nog steeds.

:{

En een topic over hoe krijg je je geluid het ranzigs'' lijkt me leuk >:|

Re: starstruck ?

Re: starstruck ?

Origineel geplaatst door MadR
eeehhh w.e.l.k.o.m.

ik heb hier weer lopen pitten zie ik

maar ik moet wel effe zeggen dat deze man toch wel mijn held is van het nederlandse geluid. Ik draai een aantal R-factor en electric 10 platen nog steeds.

:{

En een topic over hoe krijg je je geluid het ranzigs'' lijkt me leuk >:|

bedankt man! leuk om te horen dat je die R-Factors dingen leuk vindt...er spoken reeds ideeen over een opvolger in mijn hoofd...maarre die electric 10 is van mijn waarde collega jamez...:)

en hier is een topic over ranzigheid
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=2690

Klatch 'Oh Boy' ......... fantastisch nummer uit mijn goeie ouwe tijd !!!!

Welkom Dobre,

gr. Mario

Re: Re: starstruck ?

Re: Re: starstruck ?

Origineel geplaatst door Dobre

bedankt man! leuk om te horen dat je die R-Factors dingen leuk vindt...er spoken reeds ideeen over een opvolger in mijn hoofd...maarre die electric 10 is van mijn waarde collega jamez...:)

en hier is een topic over ranzigheid
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=2690

Ik ben erg benieuwd. Al moet ik zeggen dat ik niet meer weet hoe het betreffende nummer heet. Ik heb die plaat aan 1 kant afgeplakt (de andere kant is saturation geloof ik, ook erg oke )Ik mix hem altijd met het Patric Cowley nummer : tech-no-logical world ! :{

En dat ranzig topic ga ik ook checken.

ik was trouwens ook wel benieuwd hoe die D&R bevalt.
Ik ben namelijk al jaren aan het dubben welke mixer ik moet nemen want ik ben niet zo tevreden over me huidige Behringer Mx 8000.

Mocht er nieuwe releases zijn en je hebt tijd om het hier te melden zou ik dat erg leuk vinden !

Back