Juist Jeroen!
Zo iets bv.... prachtig man!
En iedereen maar zeiken dat de keuze niet uitgebreid is maar wel lekkere envelopes op alle modules en de kwaliteit is volgens mij ook gewoon super!
Ik vond die joystickcombinatie in flightcase met die axis generators vooral lekker. Een gewone joystick is maar een joystick, die axis generators zijn de bom!
Origineel geplaatst door n0_key Ik vond die joystickcombinatie in flightcase met die axis generators vooral lekker. Een gewone joystick is maar een joystick, die axis generators zijn de bom!
Hmm, ik ben benieuwd wat die dingen gaan kosten. Heerlijke module om met te rotzooien, ook zonder joysticks... Bijvoorbeeld erg aardig om met midi-cv van alles aan te sturen
Nouja, voorlopig geen geld, dus het blijft even bij dagdromen
Origineel geplaatst door Errol Ik ben een ECHTE gebruiker als je dat bedoeld maar ik wordt niet warm of koud van een modulair systeem.
Ik heb er niet zoveel mee.
Mischien komt dat ook wel omdat ik ze met van die vage figuren associeer die met subsidie geld van die blieb blab bolob onzin geluiden maken.
Tis een vooroordeel maar tot nu toe is het alleen maar bevestigd.
Haa die Errol...kwam laatst een oude Interface tegen met een interview over...jawel...Errol.
Er stond ook een foto in van de studio ..en jou...en eerlijk is eerlijk...als je niet beter weet dan zou ik
zweren dat jij ook van modulaire systemen houdt
Origineel geplaatst door gemmetje Niets.....helemaal niets.....
Mijns inziens hetzelfde als een stelling zoals: iedere studio-eigenaar/beheerder is aan z'n zooi gekomen door z'n open te stellen voor iedere vertegenwoordiger van hardware-fabrikanten.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.