2 (oude) hardcore nummers!!!!!!!!

bakkerij.......

Stamgast
deze twee nummers in de bijlage wil ik binnenkort draaien op een feestje, maar ik weet ze niet bij naam helaas. kan iemand mij helpen?

DJ Isaac - Bad Dreams en Masochist - Killing Scum

welke mixen het zijn weet ik zo even niet :)

Masochist?

Killing Scum?

Brrr... wat een agressie straalt daar weer vanaf.

Het is een remix van Killing Scum van dj Promo.

Bad Dreams zit ook een ander bassdrummetje doorheen maar dat komt van een andere plaat denk ik...

Origineel geplaatst door D-mike-E
Masochist?

Killing Scum?

Brrr... wat een agressie straalt daar weer vanaf.

Ik vindt die boxende aardappel onder je naam ook vrij agressief overkomen....:D

Eerste staat op thunderdome dacht negen, met chucky

Die tweede staat op thunderdome ergens in de twintig , met die groene kaft. (oude versies)

Zijn wel de originele versies niet de hardhouse versies of hoe je het wil noemen,

ken ik nog uit de tijd toen ik hardcore helemaal te gek vond, en een tijd bleef vinden en iedereen, incl.
mijn vrienden overgestapt waren op R&B/hiphop, en iedereen hardcore afschuwde en voor mongolen
vond, en nu vinden ze het weer the shit (Sukkels).

Maar ja ik vind er nu geen zak meer aan *D

Origineel geplaatst door The Unholy
Het is een remix van Killing Scum van dj Promo.

Bad Dreams zit ook een ander bassdrummetje doorheen maar dat komt van een andere plaat denk ik...

U gaat dooooorrrrrrrrrr voor de koelkast jajajajajajaja *D
Naar mijn idee klopt t, die bd die eronder zit zal volgens mij komen van een b3/b4 kantje van een oude gizmo plaat, die vaak losse onderdelen (bd's, stemsamples, drumloops) als korte tracks erop zette.
Of 't is "more bazz" van Vince en Zany, gezien de snelheid .....

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Eerste staat op thunderdome dacht negen, met chucky

Herstel, Thunderdome 11. :o:

Masochist is DJ Prophet. Die trak is 1 van z'n eerste "new-style" creaties ... ik vond hem destijds een van de beste newstyle creators :) (napoli kon er ook wat van :D)

maarja, die term new-style staat me niet zo aan, hou niet zo van hokkies... maarja, dat terzijde :)

Promo heeft voor die killing scum remix nogal wat uit 'Lt. D'Amato - Sounds Of Frustration' geleend, als iemand dat hier al wat zegt:)

Origineel geplaatst door D-Ranged
Promo heeft voor die killing scum remix nogal wat uit 'Lt. D'Amato - Sounds Of Frustration' geleend, als iemand dat hier al wat zegt:)
thunderdome 2 toch?

Origineel geplaatst door Unic
dat eerste nummer is toch een mislukt:D aftreksel van kate bush - wuthering heights?
geen aftreksel hoor, 't is gewoon een sample ;)

toendertijd was dat nog cool, nu is dat meer "in" in de hardstyle

Origineel geplaatst door Unic
dat eerste nummer is toch een mislukt:D aftreksel van kate bush - wuthering heights?

Nee, ze hebben een mislukt aftreksel gebruikt om een goeie plaat mee te maken...:)

Origineel geplaatst door Sly Dog
Herstel, Thunderdome 11. :o:

Ja, Thunderdome 9 is volgens mij:
The Revenge of the Mummy.
Met een gave track: DJ Weirdo & DJ Sim - Pump that Bass

LT. D'Amato!!!

Is dat ff toevallig.......khad em net voor me liggen..........en dan heb ik het niet over een Thumderdome cd natuurlijk......

Die plaat is in 93 uitgekomen op Void Tracks, uit een donker kamertje uit Den Bosch meen ik......gele blanco hoes:hallelujah:

VIVID!!!!! erg vet........

De Prophet kan er trouwens ook wat van hoor! Big Boys Don't Cry vin ik nog steeds supahdupah.......

Later,

Kenny Harder

Back