behringer truth b2031a
behringer truth b2031a
Heren,
als eerste, ik ben een complete noob op gebied van goed klinkende monitoren!!!
Wel doe ik al een flinke tyd een poging om lekkere hardstyle techno en alle andere vormen van harde dance te maken, en dat begint eindelijk ergens op te lijken ( mijn bescheiden mening ). Dus werdt het tyd om van mijn creative pc speakers over te stappen naar leuke monitoren. Na veel lezen, luisteren, wikken en wegen gekozen voor de Behr b2031A. Eenmaal thuis aangesloten helemaal weg van het geluid. Wat een wereld van verschil, ik hoor in mijn tracks ineens een heleboel foutjes

. Na een avondje gekloot te hebben met de opstelling was ik erg tevreden, totdat ik mijn pc uit zette en ik ( schik niet ) .... het plaatselijke radio station hoorde.
Veel geprobeerd, maar ik krijg het niet weg. Het is volume onafhankelijk, en ook zonder inkomend signaal blijft de radio heel zachtjes doorjengelen over de tweaters. Direct gebeld naar de leverancier, kwam ze niet bekend voor.... forums op internet daarintegen. STAAT ER VOL MEE!!! Zover ik weet is er geen ruk aan te doen. Balen. Gelukkig mag ik mijn geld terug, of andere monitoren uitzoeken.
De krk rp5 vandaag geluisterd, en oh wat viel dat tegen. Ik vond ze slecht! Een leuk speakertje voor 5.1 setje maar meer ook niet. Nou vindt ik ze zo bagger, dat ik het haast niet geloof.
Mijn 2 vragen aan jullie :
1 Zijn er tips om de radio uit mijn behringers te krijgen.
2 Kan de KRK rp5 echt zo slecht zijn.
ehh ja en dan toch een 3e. Welke speaker moet ik me dan wel op richten, gezien 329 voor het setje behr`s eigenlijk wel t einde van mijn bekrompen budget is.