Ik ben zelf aan het orienteren voor een set Monitors en de akoestiek is goed in me 'geshapte' grote slaapkamer ( zo'n 6x9 meter of nog een stuk groter).
Ik zat zelf te denken aan minimaal KRK 8 formaat, minimaal. Prijs zo rond de 600/1000.. euro voor een set.. het moet gewoon goed klinken..nee niet goed maar 'perfecto'

ik produceer al een lange tijd. Nu het bij mij echt serieuzere vormen gaat aannemen ben ik gestopt vanwege de krampachtige speakers die die een compleet vertekend signaal weergeven (ik kon er gewoon echt niet meer tegen al die uren werk voor NIETS).
Monsterlijke hardcore kicks moeten eruit komen!
Ik zoek echt speakers waar je echt een soort van 'grote druk' uit kan laten komen. Ik lees veel goeds over KRK.. alleen ik beslis niet te snel, mischien zijn er goedkopere, zelfs betere alternatieven of een ander merk wat ik niet ken wat gewoon veel beter presteert voor een paar knaken meer.
Ik hoorde dat Yamaha, Behringer en JBL.. niet echte aanraders zijn. Dat sla ik dus maar over.
Samengevat: een ongelofelijke pure bass die tegen je borstkas aan drukt, synths hoeven niet persee mooi en lekker warm te klinken maar die bass moet perfect wezen

.
1 probleem ik heb een houten vloer dus een extra sub geeft 10x te veel laag af. Ik vind dat vervelend werken.
Ik ben een beetje aan het twijfelen tussen: KRK VXT 8 / KRK RP 8 G2. Als het die 450 extra euro waard is ga ik echt voor de VXT, ik wil het meteen goed doen. Niet dat ik over 5 jaar denk van shit dit is het gewoon net niet.
Tjaa het is heel erg prijzig natuurlijk!!! Maar het is geen computer die na 6 maanden de helft waard is natuurlijk

.