sjongejonge niet te geloven toch

Nightstorm

Ouwe rot
krijg ik vanochtend een pakketje met een verzamel-cd waar m'n track op staat

dus ik denk ff luisteren of ze m'n "meesterwerk" niet al te zeer verknipt hebben, ik zet de cd op....en dan....een heel andere track? vaag...nog ff kijken op de tracklist, ja, cd3 nr. 11 dit zou 'm moeten zijn...nee dus, ff kijken of ze de tracklist door de war hebben geschopt....3 cd's doorgeskipt, maar nergens en dan ook echt nergens is me track te vinden! me track staat gvd niet eens op de cd! terwijl de titel er toch echt staat, ja in het boekje ben ik ook te vinden als producer van de track, maar er staat helemaal niks van mij op! vagezooi!

dit moest ik ff kwijt...:D

Origineel geplaatst door gemmetje
ach......zolang de B/S je niet vergeet....... ;)
denk 't wel ben er niet eens aangesloten :D

Origineel geplaatst door Nolet
Ik zou me ook genaaid voelen als ik die andere gast was die die track gemaakt had. Staat jouw track erop, maar iemand anders naam erboven!
mjah dat heb ik zelf ook nogges meegemaakt, maar dat vond ik niet zo erg eigenlijk

dione> hardcore to the bone - dante's symphony...zal jij ook wel in de bus gehad hebben zeker of mogen ze jou daar niet meer zo? :duivels:

Origineel geplaatst door Nightstorm

dione> hardcore to the bone - dante's symphony...zal jij ook wel in de bus gehad hebben zeker of mogen ze jou daar niet meer zo? :duivels:

staat mijn nummer er wel op ?:D

och....je bedoeld zeker de Ramshorn versie ?

( want ik zie niks staan op Hardcore to the Bone 7 )

Origineel geplaatst door dione
och....je bedoeld zeker de Ramshorn versie ?

( want ik zie niks staan op Hardcore to the Bone 7 )
de Ramshorn-versie ja...de originele serie he :z

hahahaha....ik krijg 'm toevallig net binnen met de post....mijn nummer staat er wel op...( die ze al tig keer gebruikt hebben in de loop der jaren )....;)

tja....er wordt wel eens een foutje gemaakt...bij de mastering verwisselen of vergeten ze wel eens een track....:stupid

heb je het al tegen Siegfried gezegd ?

Origineel geplaatst door dione
hahahaha....ik krijg 'm toevallig net binnen met de post....mijn nummer staat er wel op...( die ze al tig keer gebruikt hebben in de loop der jaren )....;)

tja....er wordt wel eens een foutje gemaakt...bij de mastering verwisselen of vergeten ze wel eens een track....:stupid

heb je het al tegen Siegfried gezegd ?
nee joh zoveel interesseert 't me ook weer niet, is ook al een track uit '99 die al tig keer gebruikt is

stuur ook al jaren niks meer naar ze op, maar iedere keer weten ze me weer te verbazen hoe amateuristisch ze bezig zijn

Maar is die track wel een beetje goed, of heb je nu het gevoel van shit nu denkt iederen dat ik dat rot nummer gemaakt heb?

Origineel geplaatst door sander
Maar is die track wel een beetje goed, of heb je nu het gevoel van shit nu denkt iederen dat ik dat rot nummer gemaakt heb?
mwah tis niet geweldig maar wel beter dan mijn track die er had moeten staan :)

gabbers at work vol.2

gabbers at work vol.2

over verwisselen gesproken : moeten jullie track 2 van CD 3 van Gabbers at work vol.2 eens luisteren. dat is gewoon "fucked up motherfuckers " van tellurian . op de tracklist staat higher source : "fucked"

is michel gefuckt hier ?

higher source 'fucked'

higher source 'fucked'

die track staat op meer cd's , oa ook gabberbox 24

http://www.discogs.com/artist/Higher+Source

dit is die jongen z'n site : http://www.felamanski.com/

gelukkig kent hij Fred Berkhout persoonlijk dus heeft vast toestemming om Tellurian z'n platen onder zijn naam uit te geven ? :confused: :peukie:

"At the moment i work very close with Fred Berkhout who has his labels detox and mokum and knows everybody in the music business and soon we will blow some fat shit on the market so stay tuned cause Felamanski will come soon in a chart near you!!!!!! "

Back