moog modular

G

Guest

Guest
I have a mint condition Moog 12 formerly belonging to synth pioneers Beaver &
Krause. It comes with a keyboard and copy of manula plus plenty of patch
cables. It has been 100% refurbished with a new power supply and V-trigger mods to
speak to any cv/gate synth. Price is $7500 USD shipped to you. Here is a pic.

Nou heb ik zelf weleens van Beavis en Butthead gehoord, maar eh...
Iemand enig idee wat zo'n modulaire moog mag kosten?(ik heb er ook een plaatje van, maar weet niet hoe ik dat hier moet krijgen)

Zoiets???

:P

Attachments

• moo12bro.jpg
    moo12bro.jpg
    73,9 KB · Bekeken: 93
Volgens mij is deze van guidotoons. in dat geval probeert hij hem al een tijdje te verkopen:)

De prijs hangt een beetje af van de modules die erin zitten. Volgens mij is het niet echt een uitgebreidt systeem en daarom denk ik dat 7500$ (6000euro?) toch wel veel geld is voor zo'n systeem. Feit bijft dat het een "echte" Moog is:D

Voor 7500$ heb je een behoorlijk Synthesizers.com systeem.

guido gaat al zijn vintage moog eruit gooien en over op zijn .com in combinatie met buchla.

Interessante modules laat ie zelfs ombouwen naar .com formaat. Als het een slecht frontje heeft logisch, anders zonde, denk ik.

dat was hem krek ja, en ook nog van guido, de heren zijn goed ingevoerd in het wereldje, maar dat wisten we al hè?!
van hem had ik ook de phaser. heel blij mee.

de waarde of zo zegt me niks, maar andere modulaire moog systemen die ik wel eens te koop heb gezien, waren ineens een stuk groter en bijna 10 keer zo duur. dan lijkt dit nog mee te vallen?! maar ja, het blijft veel geld hè, als je dan ook nog zelf de stekkers moet gaan zitten prikken.

Origineel geplaatst door Leo
dat was hem krek ja, en ook nog van guido, de heren zijn goed ingevoerd in het wereldje, maar dat wisten we al hè?!
van hem had ik ook de phaser. heel blij mee.

de waarde of zo zegt me niks, maar andere modulaire moog systemen die ik wel eens te koop heb gezien, waren ineens een stuk groter en bijna 10 keer zo duur. dan lijkt dit nog mee te vallen?! maar ja, het blijft veel geld hè, als je dan ook nog zelf de stekkers moet gaan zitten prikken.
Het schijnt wel dat je er zeeslag op kunt doen! ha ha ha, ik ben grappig! :Z

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
ha ha ha.. Ik moet nog steeds lachen.. Echt grappig.

Je snapt het toch wel he... die pluggen... dat lijkt op zeeslag.... ha ha! :)

ha ha ha.. Ik moet nog steeds lachen.. Echt grappig.

Je snapt het toch wel he... die pluggen... dat lijkt op zeeslag.... ha ha! :)

:confused: Snap 't niet? Modulaire Moog en zeeslag? Ik wist dat je veel met een Modulaire synth kan (van horen
zeggen..), maarre....

;)

Kan er niks aan doen, maar zo een beetje namokken komt nogal zielig over. Het valt blijkbaar niet mee om andersgezinden tegen te komen.

Verder, vast heel mooi dit, maar ik zou wel wat leuke modules van verschillende fabrikanten bij elkaar scharrelen voor dit geld. Een leuke frankensynth... :D

Ach ja wat moet ik ervan zeggen....
Allemaal wel leuk en aardig die modulars maar wat een troep telkens met die kabels enzo..:D

Als er iemand nog geld over heeft voor een Moog Modular dan moet ie maar eens hieronder kijken (met presets ;) )

Origineel geplaatst door n0_key
Kan er niks aan doen, maar zo een beetje namokken komt nogal zielig over. Het valt blijkbaar niet mee om andersgezinden tegen te komen.
Klopt, is ook zielig, daarom heb ik mijn excuses al aangeboden en wil ik het woord zeeslag, en korfbal, niet meer horen. :)

Dit systeem is trouwens wel in een goede staat. Dat zie je ook niet vaak.

Korfbal is anders wel 1 van de weinige gemengde sporten :D

En nu hou ik verder m'n bakkes ook maar weer... 8o)

Wat een zielig gedrag zeg

Dadelijk ga je nog over feedback van users ouwe kuthoeren

Pfff, als ik JohnnyB een béétje ken, bedoelt ie 't niet lullig maar als een lollige opmerking die verkeerd begrepen wordt? (conclusie trek ik na 't lezen van vele posts van de heer JohnnyB..)

Wat zijn er toch veel personen op de wereld, die gauw op hun teentjes getrapt zijn.. ;{

ik vond 'm gewoon wel leuk, die van johnny. hoef jij je ook niet voor te verontschuldigen. hoewel je natuurlijk meteen ziet, dat die van mij over zelf stekkers moeten pluggen voor al die centen natuurlijk nog leuker is, want minder ver gezocht.
maar inderdaad, goede staat. en hij verpakt het netjes.

Nou Johnny, ik vind je zeeslag opmerking wel erg leuk, vooral omdat je jezelf zo grappig vindt. Maar ik woon dan OOK in Eindhoven. Dat scheelt. ;)

En ik stop mijn stekker liever in een modular dan in een mengpaneel. :)

Ik vind de Zeeslag opmerking niet grappig, maar ik lach wel mee, uit sociale overwegingen.

Back