Origineel geplaatst door P-Five
Tuurlijk...
Ik zie dat de shadow edition de nieuwe Q-knoppen hebben i.c.m. het groene venster om het display.
Mijn (oranje) XT met Q-knoppen heeft een vlakke deckplate met witte letters (niet zo mooi).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door P-Five
Tuurlijk...
Origineel geplaatst door bobaphat
Nee ok dat snap ik, maar ik snap niet wat dat die wavetable synthese opweegt tegen de micro q, als voor de rest de micro q veel sterkere specs heeft.
Hoe zit dat met die xt dan met de 2 oscs per voice?? Dat is toch wel erg weinig voor zo'n dure bak lijkt me, als je dan de rest eraan toevoegt(modulatiematrix en synthengine etc) kan je er niet zulke complexe geluiden mee maken als de micro q.
Origineel geplaatst door bobaphat
Nee ok dat snap ik, maar ik snap niet wat dat die wavetable synthese opweegt tegen de micro q, als voor de rest de micro q veel sterkere specs heeft.
Hoe zit dat met die xt dan met de 2 oscs per voice?? Dat is toch wel erg weinig voor zo'n dure bak lijkt me, als je dan de rest eraan toevoegt(modulatiematrix en synthengine etc) kan je er niet zulke complexe geluiden mee maken als de micro q.
er is toch geen officiële versie voor sounddiver? dacht gelezen te hebben dat er enkel een OS X beta versie is waarvoor je 'n Logic XSKey nodig hebtOrigineel geplaatst door Synthfraek
OK dan, ik heb er ook een...![]()
Een prima editor voor OSX is SoundDiver !!
ik wil vooral met de wavetables kunnen klooien, dat kan toch niet vanaf het frontpanel hé?Origineel geplaatst door Hazes
zijn er ook freeware editors voor de XT? Niet dat het programmeren vanaf het frontpaneel nou zo lastig is, maar meer uit nieuwsgierigheid...
Origineel geplaatst door divi
ik wil vooral met de wavetables kunnen klooien, dat kan toch niet vanaf het frontpanel hé?
Origineel geplaatst door divi
er is toch geen officiële versie voor sounddiver? dacht gelezen te hebben dat er enkel een OS X beta versie is waarvoor je 'n Logic XSKey nodig hebt