Ergonomisch Studio Rack.

justin

Shauna
Iemand enig idee of zon rack makkelijk te bouwen is,aangezien ik een beetje schijt ziek word van me huidige rack, aangezien alles veelste hoog staat. En als ik moe ben,heb ik echt geen zin om continu me arm uit te strekken,dat schiet niet op. Weet iemand toevallig of deze racks makkelijk te bouwen zijn. Zal het evt met MDF moeten lukken? En heeft iemand mischien tips of suggesties waar je rekening mee moet houden(afmetingen etc,wanneer ik zon rack ga bouwen?

Bedankt.

Attachments

• rack.jpg
    rack.jpg
    194,5 KB · Bekeken: 114
is dit plaatje een voorbeeld van een ergonomisch rack?
ik vin er namelijk nix ergonomisch aan :D
je moet je constant bukken en kan niet goed voor je werkplek zitten. Als er iets naar is en je ergens moe van wordt dan lijkt het me dit.

Over ideetjes zal ik ff nadenken, of heeft iemand anders een goede tip

Zo'n rekje zal toch wel zelf te bouwen zijn. Een paar planken in elkaar schroeven/lijmen, rackrails erin en hang al je spullen er maar in.
Volgens mij kan je je planken gewoon op maat laten zagen bij de doe-hetzelver en wil je het mooi afwerken, dan is een potje lak ook niet al te duur.

Het enigste waar je op moet letten is het materiaal wat je gebruikt. Wat je precies moet gebruiken weet ik niet, maar in de doe-het-zelf-toko kunnen ze je er vast veel over vertellen.

vind het buro wel dik ontworpen, met een mooi ijzeren frame, etc.

tuurlijk kan je zo iets namaken, maar dan moet je daar wel tijd voor hebben.

Zo'n bureau is idd fantastisch. Trouwens, bij Correct (da's naast Feedback Rotterdam) heb je ook hele mooie
bureau's die je weer niet bij feedback hebt. daar heb je onder je bureau ook nog ruimte voor 19"
en 2 'uitsteekstels' voor je monitors :halleluja

Back