MPC gebruikersvraag mbt midi interface

sjeijk

®
Ik wil graag weten of hier mpc-gebruikers zijn die een midi interface hebben, want ik wil een beetje advies voordat ik er een aanschaf.

Ik gebruik alleen voor het opnemen cubase sx. Moet ik dan een midex
aanschaffen en hoe zijn de edirol interface kaarten? Of kan ik net zo goed
een unitor kopen?

Zijn volgens mij allemaal prima voor een mpc maar zelf gebruikte ik meerdere unitors, perfecte bakkies!
Zou ook niet weten wat het probleem daarmee zou moeten zijn. Heeft meer te maken met aansturing naar pc neem ik aan in jouw geval.

gr. Mario

Origineel geplaatst door mario
Heeft meer te maken met aansturing naar pc neem ik aan in jouw geval.

Ksnap je niet helemaal. Zo'n interface hang je toch gewoon aan je mpc, dus Mpc > interface > synths e.d. Dan heb ik toch niet zoveel met de aansturing van mijn pc te maken?? Of zie ik het verkeerd?? Gr.
:koffie:

Had begrepen dat je 'm wilt aansturen met cubase.

pc -> midi interface -> synths ed. waaronder mpc

Dan is de vraagstelling ook overbodig, maakt tenslotte niet uit wat je neemt sjeijk.

Ok... Dus als ik dat in de toekomst ook zou willen kan ik dus beter aangezien ik met cubase werk een midex of een edirol nemen. Tenzij er iemand slecht nieuws over de edirol komt brengen. Mij lijkt ie weel handig omdat je op het rach instellingen kan indrukken lmz.

zekerz :D

gr. Mario

Re: MPC gebruikersvraag mbt midi interface

Origineel geplaatst door sjeijk
Ik wil graag weten of hier mpc-gebruikers zijn die een midi interface hebben, want ik wil een beetje advies voordat ik er een aanschaf.

Ik gebruik alleen voor het opnemen cubase sx. Moet ik dan een midex
aanschaffen en hoe zijn de edirol interface kaarten? Of kan ik net zo goed
een unitor kopen?

als je niet teveel midi ins en outs nodig hebt dan kun je bijvoorbeeld ook een midiman usb-interface overwegen. Wil je 8 in/8 out dan zou ik een midex kopen aangezien je met SX werkt.

Back