Nieuw boek gespot: Digitale Audio & Geluidsbewerking €14,99

Max Menace

flithy
Zo af en toe kom je wel eens wat tegen... Ik was in zo'n typische goedkope boekenzaak en kwam daar (tot mijn grote verbazing) het boek "Digitale Audio en Geluidsbewerking" tegen. Bladerde er wat door heen en heb hem meteen gekocht. Denk wel dat het boek vrij basic is voor professionals maar voor een rookie is het erg leuk om te lezen. Ik zie net dat het boek nog maar van januari 2004 is en kan erbij vermelden dat ie vol staat met mooie foto's. En dat voor maar 15 euries. Dus... voor degene die in of vlakbij Groningen woont: het is de winkel op de vismarkt in de buurt van Perry Sport en de Trekpleister.

Quote vd achterkant:

Met de opkomst van de personal computer beleefde de elektronische muziek een ware wedergeboorte. Muziek maken op een computer wordt steeds gemakkelijker en goedkoper. Met nieuwe, betere compressiealgoritmes kunnen we met minder bandbreedte meer audio overdragen via internet. Dit boek behandelt alle aspecten van digitala audio: de hardware en software, sampling en opnemen, mixen en masteren, MIDI en sequencing en nog veel meer.

Dit boek bevat:

* Uitleg over de belangrijkste kernbegrippen rond digitale audio

* Tips en trucs van de beste Britse geluidstechnici

* Een overzicht van de belangrijkste softwarepakketten en hulpprogramma's

* Een kijkje in de wereld van audio voor computerspellen

* Gedetailleerde kleurenillustraties en advies van professionals

P.S. De oorsponkelijke titel is "The Complete Guide to Digital Audio" en heb een linkje gevonden op Amazon.

...

Attachments

• dig_audio.jpg
    dig_audio.jpg
    11,4 KB · Bekeken: 71
Re: Nieuw boek gespot: Digitale Audio & Geluidsbewerking €14,99

Origineel geplaatst door Max Menace

* Uitleg over de belangrijkste kernbegrippen rond digitale audio

* Tips en trucs van de beste Britse geluidstechnici

* Een overzicht van de belangrijkste softwarepakketten en hulpprogramma's

* Een kijkje in de wereld van audio voor computerspellen

* Gedetailleerde kleurenillustraties en advies van professionals

Het lijkt het synthforum wel. Alleen hebben we hier geen Britse technici :stupid

Keb em ook gekocht, en ik moet zeggen, ik begin al veel meer dingen te begrijpen als eerst, welke ? daar laat ik met niet over uit want dan schaam ik me een beetje 8o), hijs duidelijk over zichtelijk, jammer dat de nadruk soms wat te veel wordt gelegd op de wistjedatjes. maar voor de rest top boek hoor !

groeten Mike

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
Keb em ook gekocht, en ik moet zeggen, ik begin al veel meer dingen te begrijpen als eerst, welke ? daar laat ik met niet over uit want dan schaam ik me een beetje 8o), hijs duidelijk over zichtelijk, jammer dat de nadruk soms wat te veel wordt gelegd op de wistjedatjes. maar voor de rest top boek hoor !

groeten Mike

Mooi waark mienjong... toch iemand die wat aan deze thread had. :)

Dag hallo,

Wat is het isbn nr.? Kan ook nog wel het eea leren op dit gebied zeg maar:D

Is wel tof. En wat dan nog als het redelijk basic is. Als ik zo'n boek zag liggen zou ik het ook lezen om te zien of er nog handige tips in staan. Gewoon alles wat los en vast zit lezen.

Origineel geplaatst door Ensemble
Dag hallo,

Wat is het isbn nr.? Kan ook nog wel het eea leren op dit gebied zeg maar:D

Het Ie Es Bee En Nummer is 90 5764 396 0

Origineel geplaatst door fuse
Is wel tof. En wat dan nog als het redelijk basic is. Als ik zo'n boek zag liggen zou ik het ook lezen om te zien of er nog handige tips in staan. Gewoon alles wat los en vast zit lezen.

Idd, je pakt toch altijd dingen op waar je wat aan hebt... Zo weet ik nu wat ProTools eigenlijk is. *schaam* :)

Back