[Korg] Karma gebruikers hier?

Sorry hoor, ik probeerde alleen maar te helpen =(

Troosten is niet nodig hoor, mjn pruil-lipje is altijd van korte duur ;)

[edit]
Als ik het goed heb heeft Ernst K. (A.k.a. Rhy) een KARMA, misschien kan hij je meer vertellen?
[/edit]

Nou wij w8en nog steeds op de KARMA helaas... gaat weer vanalles fout met betalingen naar het buitenland :(
DUS...dan dit weekend maar de trein die kant op pakken *D

Nouja...en dan hoop ik dat JIJ mij ondertussen wat tips kan geven 8)

Origineel geplaatst door bambamstudio
daar ben ik al lid van ja, al lang, sta daar zelf met mijn kop op een foto met mijn Triton.
LOL

marcstudio.jpg

Deze is ook leuk (is niet Bambam hoor):

3.jpg

Binnenkort

Binnenkort

Best wel sexy ... die wijnrode synth;)

Aan de huidige prijzen hier in Vlaanderen is de kans vrij groot dat ik mezelf een kado doe en het leger Karmagebruikers zal vervoegen.

Origineel geplaatst door Synic

3.jpg

Kreeg je die vrouw erbij Bambam toen je de karma kocht? Of voert zei niet de KARMA functie uit? *D

is die man met die pet wel BamBam?

Wel een 'ander type' dan de jongens die ik ken die techno/dance maken.

Meestal meer het type: Afgetrapte Adidasjes, Carhart truitje, jointje, biertje, pilletje.

Niet dat het me ene reet uitmaakt. Just wondering....

Origineel geplaatst door Nolet
is die man met die pet wel BamBam?

Wel een 'ander type' dan de jongens die ik ken die techno/dance maken...

Hmm er maken meer 'andere' mensen techno en dance dan je denkt :)

Origineel geplaatst door Roel
zo te zien aan Nolet 's reactie wel..

bambam maakt alles maar voornamelijk commercieel.

Toch bamsie? :)

Maare wat kan jij chagarijnig kijken man :D

Ik heb zelf sinds een week ook een Karma.

Maarehm Bambam ... je bent toch wel op de hoogte van de Yahoo Group Korg Karma he?
Dat is een supertof forumpje. Met Stephen Kay himself als 1 van de moderators. Tevens zijn daar extra plaatjes, librarian software, progs, etc. te vinden.

De Triton group is ook erg informatief trouwens ;)

Niet alleen als je het apparaat hebt, maar ook als je erover nadenkt om te gaan kopen ... like me (2 maanden lang gebrowsed in diverse groepen) :)

[update]
De links:
http://groups.yahoo.com/group/korgkarma/
http://groups.yahoo.com/group/TRITON_USERS/
http://groups.yahoo.com/group/tritondev/
[/update]

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Rhy
Niet alleen als je het apparaat hebt, maar ook als je erover nadenkt om te gaan kopen ... like me (2 maanden lang gebrowsed in diverse groepen) :)

Inderdaad, ben ook al een tijdje lid (wel passief, maar toch) omdat ik zelf ook denk om een Karma binnen te halen.

Hopelijk heb ik deze week een beetje tijd over zodat ik in de winkel nu eindelijk eens mijn handjes kan laten wapperen.

Als ie inderdaad doet wat ik ermee hoop te kunnen doen, dan zal ik al gauw enkele euro's minder rijk zijn.

Origineel geplaatst door Rhy

Maarehm Bambam ... je bent toch wel op de hoogte van de Yahoo Group Korg Karma he?
Dat is een supertof forumpje. [/update] [/B]

Toch ni zo tof als ons forumpje.

Back