trompettekes en gitaarkes

Bobby

.com
Hehoo SFers! :biertje:

weet er iemand af van het bestaan van een VSTi die leuke trompetgeluidjes maakt? En éen die funky gitaarkes produceert?
Zal niet lukken met softsynth zeker? Waarmee wel? Presets vant éen of ander sampleding?
bvb in "Rune - Calabria", waar heeft ie dat uitgehaald?
cheers! :kroon:

realistische blazers en gitaren zijn erg moeilijk te synthetiseren. Wellicht kun je die hyper-nog wat van Steinberg eens checken. Da's een grote verzameling samples. Misschien zit daar wat tussen.

Ziet er wel leuk uit ja.
En zit een supplement hardware bij hehehe :P Wel raar denk, een VSTi met je voeten bedienen. Maar goed, ik ken dan ook niet veel van echte gitaren, alleen dat ik ze wel leuk vind als ze groovy riffjes spelen.
Nog geen prijs beschikbaar, maar goed, niet erg, heb voorlopig geen marges in het budget om wat bij te kopen :engel:

Slayer

Slayer

Voor blaasinstrumenten is er (ik zou haast zeggen gelukkig) nog nix echt goed te gebruiken maar voor gitaar moet je eens de VTSi "Slayer" proberen
een beetje moeilijk in het begin maar echt waanzinnige gitaargeluiden te maken als je het een beetje door hebt:W

de Quantum Leap Brass serie doet het heel aardig..als ik die gebruik pak ik meestal 1 trompetist (bijvoorbeeld) en vul ik de rest aan met Quantum Leap. Werkt overtuigend, mits goed geproduceerd.

de NI Guitar Rig klinkt wel lekker vind ik, maar ik denk dat ie niet zo goedkoop gaat zijn :frons: afwachten
Quantum Leap Brass klinkt ook wel goed vind ik, maar ik vrees dat ie maar weinig (preset) geluiden gaat hebben waar ik wat mee kan doen.
Slayer vind ik wat te elektrisch klinken. :gaap:

Back