MusikMesse nieuws TC-Electronics

FLOW

Ingeburgerd
Na de Virus Powercore, nu ook de Novation V-station Powercore.

vstation_front.jpg

V-Station|PowerCore by Novation announced!
TC Electronic is pleased to welcome a new developer to the ranks of companies supporting the PowerCore platform. UK-based Novation has decided to join the 3rd party program with V-Station|PowerCore, a multi timbral virtual synth, built on the award winning K-Station from Novation. V-Station|PowerCore will be shipping in April.

Greetz FLOW

Na de Virus nu ook dit ding op de Powercore. Ik twijfelde nog een beetje, maar nu komt er echt een Powercore Firewire in mijn setup. Hopelijk blijven ze van Access en Novation dingen ontwikkelen voor het Powercore platform. En natuurlijk ook anderen in de toekomst... Maar dit zijn in ieder geval al niet de minste:halleluja

whaaa nu wil ik hem al helemaal hebben :p

als ze er nu eens een echt vette compressor plugin voor maakten :p

jah zeker de hyposloper. ik vind hem ook steeds interessanter worden. zit er zelf ook over te denken, maar is nog een boel geld allemaal..

Origineel geplaatst door endonyx
als ze er nu eens een echt vette compressor plugin voor maakten :p

:dubbel:

Dis isseral hoor.

Trouwens wilden ze bij Yamaha een demo met de TC powercore via mLan geven. Maar dat apparaat deed het dus niet.

Geen plugin. Maar een PCI kaart of 19" rack waarmee je plugins kan gebruiken. Want die draaien daarop. Kost dus geen CPU tijd van je computer. En kwalitatief zijn het puike plugins. :)

fuse >

ja dat ze die cl 24 nogwat compressor hebben weet ik, maar zo geweldig is die niet vind ik,
in ieder geval vergeleken met compressors van psp en de uad-1....
just my opinion

En die Sony compressort dan?

Me dunkt dattie interessant genoeg ist.

Origineel geplaatst door fuse
En die Sony compressort dan?

Me dunkt dattie interessant genoeg ist.

Hedde gelijk in! Alleen jammer dat je die dingen er nog eens bij moet kopen, terwijl je powercore al duur was. Maar ja, dan hedde ok wa;)

Back