Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ben overgins een PC-editor programma aan het maken voor mijn SIDStation. Niet dat ik de userinterface van mijn Elektron niet relax vindt hoor! In tegendeel. Die 0-menu's, enzo... super handig, vind ik dan. Maar ik wil gewoon iets makkelijker wavetables kunnen editen en een methode vinden om samples in wavetables te converteren...... Maar goed... Eerst die QuadraSID toch eens proberen.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Het probleem is de Sysex implementatie van de SIDStation. Ik ben aan het mailen met een andere programmeur die ook al met een soort gelijk iets bezig is. We zijn beide aan het opstellen wat er volgens ons moet veranderen en gaan dan een mail naar Elektron sturen.. Ik hoop dat het een beetje gaat vlotten, maar ik ben nu aan het twijfelen...![]()
)
) of ik kan ze opsturen. Aangetekend en dus verzekerd kost dat ongeveer €6 per persoon.
)Origineel geplaatst door EDP
uh heb ik dat gezegd dan:confused: ik heb al een sidstation. en trouwens heb geen isa sloten in mijn pc

Origineel geplaatst door NorthernLightX
Nou ik dacht dat jij een teringhekel had aan kleine LCDtjes,

Origineel geplaatst door krz
ik heb wel intresse alleen momenteel geen centen, ik pas voor dit moment.. iig bedankt![]()