Arp Oddyssey low en high output, die kut mini-jack

G

Guest

Guest
domme vraag misschien, maar de arp oddyssey (die ik heb gekocht) heeft een grote jack voor de low output en een mini-jack voor de high output. boren of zo heb ik geen zin in, dan had ik net zo goed tandarts kunnen worden, maar omdat ik de low output toch niet gebruik, kan ik dan eenvoudig de draadjes naar de lo en hi omwisselen, zodat mijn high output een gewone jack heeft? of zie ik dan iets over het hoofd?!

bedankt en groeten

ps ik zou best een originele user manual voor m'n oddyssey willen kopen/ruilen/hebben....

Origineel geplaatst door 6 trak
erm Leo... gebruik eens ff je boeren verstand in deze... ;) het is dus gewoon absoluut mogelijk... :)

:bekdicht:

Gewoon doen Leo.

Een Minijack??? Er 'hoort' een tulpplug te zitten...net zo onzinnig trouwens. Dat was nog uit de tijd dat je je synth op je orgel aansloot...

Origineel geplaatst door SaintEric
Gewoon doen Leo.

Een Minijack??? Er 'hoort' een tulpplug te zitten...net zo onzinnig trouwens. Dat was nog uit de tijd dat je je synth op je orgel aansloot...

En als SaintEric het zegt...? Doen!:D
[offtopic] SaintEric> Ik heb momenteel met m'n Arp 2600 hetzelfde probleem als met m'n OSCar?!:confused: :(
Na ongeveer een half uurtje spelen blijft die hangen! Niet altijd?! Maar als die blijft hangen, doet ie ook echt helemaal niks meer?!:confused: Enig idee?!

Origineel geplaatst door Cisco
En als SaintEric het zegt...? Doen!:D
[offtopic] SaintEric> Ik heb momenteel met m'n Arp 2600 hetzelfde probleem als met m'n OSCar?!:confused: :(
Na ongeveer een half uurtje spelen blijft die hangen! Niet altijd?! Maar als die blijft hangen, doet ie ook echt helemaal niks meer?!:confused: Enig idee?!

Lang leve de vintage spullen !!!! Bn wel blij dat ik alleen die outputjes hoef te wisselen. Deze keer.

Bedankt en groeten.

Origineel geplaatst door 6 trak
ome Leo weet dat ik het wel ongeveer positief bedoel... zeg maar... hoop ik... dan toch ook... dus...

Absoluut! Daar ga ik ook meestal van uit en bij sommige mensen zeker.

En als SaintEric het zegt...? Doen!
ach, ik zeg wel eens meer wat...maar in dit geval kan ik toch redelijk zeker zijn. :D

offtopic] SaintEric> Ik heb momenteel met m'n Arp 2600 hetzelfde probleem als met m'n OSCar?!
Na ongeveer een half uurtje spelen blijft die hangen! Niet altijd?! Maar als die blijft hangen, doet ie ook echt helemaal niks meer?! Enig idee?!

De OSCar is een bak die bijna gegarandeerd connectorproblemen (inwendig dan....) krijgt. Ik zou in ieder geval eerst in die richting zioeken.
De 2600: Ik zou een audiopath-upgrade laten doen. Er zitten een stel lm301's of sl19986'sen in en die hebben de neiging na een jaartje of 30 er rustig mee te stoppen. Bij zo'n upgrade worden de meeste dus toch al vervangen door betere opamps. Ben daar vanaf en de ruis verminderd ook aanzienlijk..

grt en bedankt voor het vertrouwen.

Trouwens, zit er op een 2600 ook niet zo'n geweldige :stupid :( minijack?

Back