justin
Shauna
Hoorde trouwens laatst de nieuwe track van tiesto met de vocal verzorgt door Brian Transeau oftwel BT,kan nie zeggen dat ik hem echt super vond,maar wel erg gevarrieerd qua sounds en arrangement. Ik weet dat ie wou samenwerken met vrij bekende artiesten,maar blijkbaar niet echt de voet van de vloer krijgt,en wat is beter dan iemand je vocal in laten zingen die internationaal erg bekend is en niet alleen in de dance scene. Via verschillende sluizen naar de big ones,toch?
Maar goed iemand het nummer al gehoort,aangezien deze man ons grote export produkt is. Dus mensen maken of kraken die rotzooi.
Moet wel zeggen dat wanneer ik de track hoorde,zonder te weten van wie hij was,al het gvoel had dat het van thijske moest komen. Dat vind ik opzich wel cool,zijn tracks zijn toch wel herkenbaar onder zijn naam,daar weer petje voor af.
cheers
Maar goed iemand het nummer al gehoort,aangezien deze man ons grote export produkt is. Dus mensen maken of kraken die rotzooi.
Moet wel zeggen dat wanneer ik de track hoorde,zonder te weten van wie hij was,al het gvoel had dat het van thijske moest komen. Dat vind ik opzich wel cool,zijn tracks zijn toch wel herkenbaar onder zijn naam,daar weer petje voor af.
cheers

Die 6 trak,moet zeggen dat het mij ook niet veel doet,maar vind de gevarrieerde sounds etc.. wel erg cool.
(bepaalde mensen snappen deze wel