Loves comes again,tiesto

justin

Shauna
Hoorde trouwens laatst de nieuwe track van tiesto met de vocal verzorgt door Brian Transeau oftwel BT,kan nie zeggen dat ik hem echt super vond,maar wel erg gevarrieerd qua sounds en arrangement. Ik weet dat ie wou samenwerken met vrij bekende artiesten,maar blijkbaar niet echt de voet van de vloer krijgt,en wat is beter dan iemand je vocal in laten zingen die internationaal erg bekend is en niet alleen in de dance scene. Via verschillende sluizen naar de big ones,toch?

Maar goed iemand het nummer al gehoort,aangezien deze man ons grote export produkt is. Dus mensen maken of kraken die rotzooi.

Moet wel zeggen dat wanneer ik de track hoorde,zonder te weten van wie hij was,al het gvoel had dat het van thijske moest komen. Dat vind ik opzich wel cool,zijn tracks zijn toch wel herkenbaar onder zijn naam,daar weer petje voor af.

cheers:mega:

Origineel geplaatst door 6 trak
6 trak vind het nummer helemaal nul, noppes, nada...

maar dat was mischien al wel bekend...

:D Die 6 trak,moet zeggen dat het mij ook niet veel doet,maar vind de gevarrieerde sounds etc.. wel erg cool.

arrangement: bagger
blijftiehangen: absoluut niet
klinkt: rommelig

ben benieuwd of tiesto deze track WEL zelf heeft gemaakt :D

Ah nee he. Tiesto draadje no. 23

Mag ik alvast (weer) voorspellen dat het hier weer op rellen uit gaat draaien?

Stoeptegels uit de straat slopen. ME'ers met traangas. Waterkannonen.
Zo gek ken ik het niet bedenken.

Ow ja. Vind het geen mooi liedje. En de rest is allemaal bijzaak. (Net zoiets als een bijbal, maar dan anders)

vind dit nummer nog slechter als dat vorige 'hitje' van hem maar goed t zal wel verkopen! :gaap:

ach tja ik ken iemand die nog veeeel slechter is maar goed ;) (bepaalde mensen snappen deze wel ;) )

tiesto blijft zuigen ghehe... pokke herrie... kut gast... mja wel bekend :)

Origineel geplaatst door Slipperman
tiesto blijft zuigen ghehe... pokke herrie... kut gast... mja wel bekend :)
Jij bent hier ook bekend, dus ook een kut gast?

jongens wel ontopic blijven he :smeris:

het gaat om de track, niet om plantenbak (tiesto)

Ik hou niet zo van dat Dance Nation vocal in een track..
De sounds zijn uiteraard gewoon wel weer goed..

De melodie die ''Tiesto" er in laat komen komt naar mijn mening ook niet los.. en word
ook niet lekker afgemaakt kwa arragement. De melodiesound is volgens mij gewoon
dezelfde als traffic.

Ik denk dat Tiesto het arragement van Traffic heeft gepakt.. de melodie van traffic eruit gegooid
vocals erin ander melodietje en klaar.

Het is gewoon:

Commerciele shit. :L

Ik vind het echt een geweldige plaat man! Hoe komt ie toch elke keer met zo een vernieuwende sound? Ik vraag me af hoe die dat doet.. Elke song heeft weer een aparte feel over zich, ik krijg er gewoon kippenvel van! Ik word er ook heel emotioneel van. Je hoort gewoon dat ie heel veel werk erin heeft gestopt om echt tot het uiterste te gaan van zijn kunnen. Arrangement: subliem! Sounds: fantastisch!
Ik ga weer stemmen op Tiesto, als er weer een prijs uitgereikt wordt. Ik vind dat ie ze allemaal verdient!!!!!!
Tiesto zijn muziek staat gewoon op eenzame hoogte en er zijn geen artiesten die ook maar in de buurt kunnen komen, dat komt gewoon door het mega talent van deze knul!

Back