Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Hoi.
Ik ben van plan een 4x4 midi interface te kopen.
Bij thomann: 122 euro voor een Midiman Midisport 4x4, deze schijnen er goed te zijn.
Bij feedback: 99 euro voor een ESI, M4U 4x4
Welke is het best?
Heeft iemand de ESI ?

Origineel geplaatst door Hanz
Eh, ik heb zelf alleen ervaring met die Midisport 4x4.
Prima ding, nooit problemen mee.
hoezo, in welk opzicht? vertel...Origineel geplaatst door Hanz
MIDI THRU is zóóóóó ontzettend 20e eeuw...![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
hoezo, in welk opzicht? vertel...
)
Origineel geplaatst door Hover
Idem hiero maar dan voor een Midisport 2x2.
Zie de smiley!![]()
Als in: ik meen het wel een héél klein beetje.
Ik heb nu middels m'n patchbay (A-880, prima ding) al mijn midi apparaten een eigen in/out gegeven.
- Nooit meer frustratie bij het combineren van sequencer inputs en keyboard inputs / midi feedback loops etc.
- Nooit meer klooien van "hoe moet ik dit sturen naar dat apparaat?".
- Nooit meer gezeur van "als ik naar dit apparaat stuur moet eerst het voorgaande apparaat aan".
- Nooit meer moeilijk MIDI kanaal gedoe (ieder apparaat heeft gewoon z'n volle 16 channels. Dat ik ze meestal monotimbraal gebruik is wat anders
)
- Nooit meer "aargh, dit apparaat heeft helemaal geen MIDI thru".
- Nooit meer "shit, deze MIDI thru vergalt de sysex / midi clock / timing voor het gechainde apparaat."
Need I say more?![]()
het 20e eeuwse aan het geval is, dat ik handmatig moet schakelen 
Origineel geplaatst door Roel
ik heb een midi thru doosje; daarvoor gaan ook bovenstaande stellingen op..![]()

- Nooit meer frustratie bij het combineren van sequencer inputs en keyboard inputs / midi feedback loops etc.
... het 20e eeuwse aan het geval is, dat ik handmatig moet schakelen![]()

- Nooit meer klooien van "hoe moet ik dit sturen naar dat apparaat?".
- Nooit meer gezeur van "als ik naar dit apparaat stuur moet eerst het voorgaande apparaat aan".
- Nooit meer moeilijk MIDI kanaal gedoe (ieder apparaat heeft gewoon z'n volle 16 channels. Dat ik ze meestal monotimbraal gebruik is wat anders
)
- Nooit meer "aargh, dit apparaat heeft helemaal geen MIDI thru".
- Nooit meer "shit, deze MIDI thru vergalt de sysex / midi clock / timing voor het gechainde apparaat."
Origineel geplaatst door wiener303
Weet iemand het stroomverbruik van de m4u? Mijn laptoppie kan max.500mA leveren per usb poort.
Ik ga hem morgen voor mijn vejaardag krijgen en wil het eigenlijk toch eerst even weten, voordat ik de voeding sloop.
Ik kan niks in de handleiding vinden. Ook niet op de site van esi.
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
moet volgens mij geen probleem zijn, mijn pc levert niet veel meer via usb, dacht ik.