Tweede!Origineel geplaatst door mono-poly
Ik ben/was gewoon bang dat het meteen de eerste en tevens laatste meeting zou zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tweede!Origineel geplaatst door mono-poly
Ik ben/was gewoon bang dat het meteen de eerste en tevens laatste meeting zou zijn.
Origineel geplaatst door MIDIoot
Tweede!
Origineel geplaatst door MIDIoot
Tweede!

Origineel geplaatst door senso
Het hangt er van af of ik geschikt vervoer heb, maar ik zou dan eventueel ook een SDS-V, SDS-7,
SDE, Mallet-pad en een collectie toebehoren kunnen meenemen.
Origineel geplaatst door analogicbear
Lijkt me leuk om zo met mede forum leden die Simmons gear bezitten zo'n collectie bij elkaar op te stellen.
...
Zou het kunnen dan lijkt me dit leuk om dit concreet af te stemmen met mede bezitters en de organisatoren.
Origineel geplaatst door Synthesizer11
hoe zit het met eventuele "beveiliging"?

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Van belang is dat de zaal slechts één in- en uitgang heeft en om de begane grond te bereiken dient een eventuele dief eerst de lift te nemen of een dertig treden tellende trap op te hollen. De uitgang is in een hoek van een vierkante zaal, dus één of twee personen bij de deur kunnen de hele zaal (20 x 20 meter) overzien.
Wout
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Wie dat gaat doen? Ik denk dat ik er wel eentje van zal zijn. Het hele weekend is voor mij toch geen lol aan ;-) Waarom doe ik dit eigenlijk :-)
. Origineel geplaatst door Wout Blommers
Verder heeft het museum zelf veiligheidscontrole, zoals camera's ed, maar er zal geen zaalwacht tussen de mensen lopen, want dat is onmogelijk gezien de werkopdracht en dan zal er telkens gezegd worden: "Wilt U de instrumenten niet aanraken, aub!" :-)

Origineel geplaatst door Synthesizer11
ik hoop dat EP's welkom zijn?