[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door MIDIoot
Tweede!

Derde (of misschien wel meer...)

Laten we rotterdam even niet vergeten! Klein maar fijn.

Okay: ik heb deze thread al een hele tijd niet meer gechecked dus weet ik ook niet of mijn volgende opmerking al gemaakt is door iemand anders.

Het lijkt me wel handig om een carpool thread te starten

(2) Ik weet nog niet óf ik kom, maar als ik kom neem ik mijn polymorph mee.

-C-

Link naar de carpoolthread
Link
:okdan: :mega:

Lijkt me leuk om een tafeltje te creëren met meerdere forum leden om wat Simmons gear te laten zien en zo'n compleet overzicht te geven.
Als de organisatoren dit leuk vinden!.

Ik kan meebrengen; SDS-8, SDS-9, en een ClapTrap.

8)

Origineel geplaatst door senso
Het hangt er van af of ik geschikt vervoer heb, maar ik zou dan eventueel ook een SDS-V, SDS-7,
SDE, Mallet-pad en een collectie toebehoren kunnen meenemen.

Lijkt me leuk om zo met mede forum leden die Simmons gear bezitten zo'n collectie bij elkaar op te stellen.
Simmons stuf zie je ook niet alle daags lijkt me.

Zou het kunnen dan lijkt me dit leuk om dit concreet af te stemmen met mede bezitters en de organisatoren.

Origineel geplaatst door analogicbear
Lijkt me leuk om zo met mede forum leden die Simmons gear bezitten zo'n collectie bij elkaar op te stellen.
...
Zou het kunnen dan lijkt me dit leuk om dit concreet af te stemmen met mede bezitters en de organisatoren.

Organisatie heeft geen bezwaar.

Wout

Ik heb wel nog een vraagje: zoals ik al kunnen lezen heb, zal de meeting voor iedereen openstaan en kunnen andere mensen die helemaal niets met synthforum te maken hebben ook even binnenspringen.

Op zich heb ik daar helemaal niets tegen, maar de situatie verandert toch wel als ik iets van m'n spullen wil meenemen. Dus voor ik iets beslis: hoe zit het met eventuele "beveiliging"? Houdt iedereen alles in het oog en leent de ruimte er zich toe dat je te allen tijde een oogje op je gear kunt houden?

Ik denk dat deze vraag anderen ook wel bezig houdt ...

Origineel geplaatst door Synthesizer11
hoe zit het met eventuele "beveiliging"?

Als ik me niet vergis heeft Wout al ergens in deze draad gemeld dat er wel degelijk toezicht is, ik denk niet dat we hier problemen moeten verwachten. Vorige keer, in Venlo, was er ook geen probleem en is er niets 'ontvreemd'.

Is er ook al gedacht aan nutsvoorzieningen zoals stroom? Met al die spullen die opgesteld zullen staan, is er natuurlijk ook nood aan voldoende stopkontakten.

Brengt iedereen zelf de nodige verlengkabels en stekkerdozen mee?

Worden de spullen op tafels geplaatst of brengt iedereen zelf de nodige staanders mee?

Zijn er nog 'plaatsen' vrij voor leden die een uiteenzetting over een bepaalde synth willen doen? Hoe meld ik me hiervoor aan (ik zag geen optie op het aanmeldingsformulier voor dit onderdeel).

Was het maar al The Forth of July *D

Over alles is nagedacht , binnenkort komt er een overzicht waarin alle zaken verduidelijkt worden , even geduld nog.

Tafels , stroomvoorziening is geregeld,
toezicht op je eigen spullen is je eigen aansprakelijkheid

Uiteenzettingen kun je niet aanmelden, maar je kunt Wout een e-mail sturen om het een en ander te overleggen.

Beveiliging

Beveiliging

Van belang is dat de zaal slechts één in- en uitgang heeft en om de begane grond te bereiken dient een eventuele dief eerst de lift te nemen of een dertig treden tellende trap op te hollen. De uitgang is in een hoek van een vierkante zaal, dus één of twee personen bij de deur kunnen de hele zaal (20 x 20 meter) overzien. Wie dat gaat doen? Ik denk dat ik er wel eentje van zal zijn. Het hele weekend is voor mij toch geen lol aan ;-) Waarom doe ik dit eigenlijk :-) Verder heeft het museum zelf veiligheidscontrole, zoals camera's ed, maar er zal geen zaalwacht tussen de mensen lopen, want dat is onmogelijk gezien de werkopdracht en dan zal er telkens gezegd worden: "Wilt U de instrumenten niet aanraken, aub!" :-)

Wout

Re: Beveiliging

Re: Beveiliging

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Van belang is dat de zaal slechts één in- en uitgang heeft en om de begane grond te bereiken dient een eventuele dief eerst de lift te nemen of een dertig treden tellende trap op te hollen. De uitgang is in een hoek van een vierkante zaal, dus één of twee personen bij de deur kunnen de hele zaal (20 x 20 meter) overzien.

Wout

Ok, da's mooi. Dan kom ik vergezeld van een wurlitzer 200A voorzover die nog niet aanwezig is (ik hoop dat EP's welkom zijn?).

Wie dat gaat doen? Ik denk dat ik er wel eentje van zal zijn. Het hele weekend is voor mij toch geen lol aan ;-) Waarom doe ik dit eigenlijk :-)

Ik ben alleszins heel dankbaar dat je dit mogelijk maakt Wout. En ik denk dat ik niet de enige ben ;) .

Verder heeft het museum zelf veiligheidscontrole, zoals camera's ed, maar er zal geen zaalwacht tussen de mensen lopen, want dat is onmogelijk gezien de werkopdracht en dan zal er telkens gezegd worden: "Wilt U de instrumenten niet aanraken, aub!" :-)

8o)

Laatst gewijzigd:
Re: Re: Beveiliging

Re: Re: Beveiliging

Origineel geplaatst door Synthesizer11
ik hoop dat EP's welkom zijn?

Natuurlijk, zolang er maar een snoertje aan zit of in kan.
Dat is dus ook de definitie van de muziekinstrumenten in de afdeling: electrofoon heeft een electrisch snoertje. Zij die de moeite nemen later nog eens terug te komen, kunnen in de tentoonstelling 'Music for the Eye' het 'Zweimann Orchestra' van Kagel aanschouwen, een zeer grote verzameling instrumenten, bespeeld door slechts twee musici, eigenlijk volledig accoustisch. Omdat het nogal zwaar werk is de boel op te zetten, was er wat getouwtrek in welke afdeling dit nu hoorde. Staat me daar een grammofoon, waarvan de arm met een touwtje op de plaat wordt neergelaten... Jawel hoor... Een 220 Volt snoertje... Alsjeblieft, Wout... Veel plezier er mee :)

Musea... Je kan er een boek over schrijven ;)

Als je de overdagsessie bedoelt: NEEN.
Het devies luidt KOPTELEFOONS, zoals reeds eerder duidelijk gecommuniceerd is... :D

's-Avonds zijn er acts, hiervoor is PA aanwezig.

Maar zoals Matt terecht meldt: binnen enkele dagen komt hier een duidelijk artikel over.
Het is nog meer dan een maand slapen, jongens, die paar nachtjes kunnen er toch nog wel bij? :gaap: :z :Z

Totale aankondiging

Totale aankondiging

Ik ben zo vrij het hier ook te plaatsten. Het geheel is in het Engels, maar dat zal niet te veel problemen opleveren, hoop ik. (Even geen zin om het te gaan zitten vertalen) Mocht je zin hebben om de zaterdag ook te komen, laat het dan even weten aan de organisatie (that's me, isn't?) De voertaal is wel Engels gedurende die dag, dus... Er zijn ook buitenlanders aanwezig. Toegang is vrij. Het State-X festival, hetgeen de avond vooraf en de avond erna plaats vindt, rekent wel op een bijdrage (€ 25 per avond of € 40 per twee avonden)

The Event will take place on Saturday 3rd, Sunday 4th and Monday 5th of
July 2004. The main themes of this year’s Event will be electronic
music, the electronic studio and modular synthesizers.

The program for Saturday 3rd of July in the Aula of the Gemeentemuseum
includes three items. The first will be on the development of the
electronic studio in the fifties and sixties, including a presentation
of works made in the Philips Natlab studio around 1960. Next is a
presentation of the current state of the art in modular synthesizers
presented by the Swedish company Clavia DMI. The program will be
concluded by a group of composers presenting and commenting on their
current electronic music works. Language will be English.

On the program for Sunday 4th of July is a meeting of synthesizer users.
The meeting takes place in the Aula of the Museon, located next to the
Gemeentemuseum. You are free to bring in any gear you like. The
Gemeentemuseum will make a contribution to this event by presenting a
selection from the collection of analog modular synthesizers.

The program for Monday 5th of July is a musical workshop held in a
location at the beach. Participants in this workshop will join in making
a live electronic musical performance.

Thanks to our sponsors all events are free of admission. To participate
in the Monday workshop you will need to notify the organization in advance.

Organization: mailto:blommoo@wanadoo.nl (Wout Blommers)

The Nord Modular Event 2004 runs in parallel with the State-X New Forms
Festival in The Hague, which starts on July 2nd 2004 and lasts the same
weekend. The program of the Nord Modular Event 2004 gives room to attend
the State-X festival.
Website State-X: http://www.state-x.nl

For any additional information, like help with finding accommodation for
the night, please contact:
Wout Blommers (Chief Organizing Officer)
Gemeentemuseum Den Haag
Statenlaan 41
2517 HV Den Haag
Nederland (The Netherlands)
Mailto:blommo@wanadoo.nl

Zondag avond optreden?

Zondag avond optreden?

Wie wil zich muzikaal presenteren?

Gaarne naar mij direkt:
mailto:blommoo@wanadoo.nl

Wout

krijgen we ook een button waar we onze forumnaam op kunnen zetten? ;) Of worden we dan wel heel erg nerd....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back