[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben aanstaande zaterdag op Alpha Centauri. Als iemand mij wil spreken kan dat altijd.
Op het moment is de lounge wat betreft vulling nog volledig leeg. Op zaterdag avond bebeurd er wel iets, maar als er geen behoefte aan optreden is, dan geef ik de optie weer vrij. Gaarne reacties.

Wout

ik zal 's effe snel een setje in mekaar schroeven. ik pak meteen een fles uit de kelder. morgen weet ik hoe lang ik vol kan maken.

Origineel geplaatst door mono-poly
Niemand optreden?
Waneer komt er nu wat maar duidelijkheid in 1 opslag?
Dit laten we toch niet versloffen?

nou bij deze wil me wel aangeven voor een optreden live of dj.:) laat maar horen.

maar een beetje duidelijkheid is inderdaad best handig :erm:

Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als dit lid in het gemeente museum een set zou doen. Maar ja, moet ie wel willen. en vrees dat we dan ook wel een budgetje nodig hebben :engel: .

mocht er niemand willen optreden, dan wil ik wel hoor :p

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als dit lid in het gemeente museum een set zou doen. Maar ja, moet ie wel willen. en vrees dat we dan ook wel een budgetje nodig hebben :engel: .

Kijk, het is gewoon jullie dag :) Ik geef de ruimte en eventueel de installatie, het programma is toch wel aan het forum. Ik ben nog steeds een voorstander van koptelefoons en liever ook wat informatie ipv alleen gear showen, maar als jullie een kakofonie willen, mij best. Als het maar niet op de zaterdag gebeurd. Dat programma krijgt trouwens steeds meer vorm. En als er budget moet komen... Wat let jullie? ;) Ik heb het echter niet en ik ga het ook niet aanvragen. En er wordt geen toegang geheven, dus...

Wout

beter rekenen sjeik

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik ben nog steeds een voorstander van koptelefoons en liever ook wat informatie ipv alleen gear showen, maar als jullie een kakofonie willen, mij best.

Ik ben ook wel voorstander van wat info en demo's van mensen die hun synth goed kennen. Ik kom van ver en dan heb ik graag wat duiding :) .

Origineel geplaatst door sjeijk
nog twee en een halve maand

Ehhh...
Kijk eens op je kalender :)
Het is nu half mei en dan juni nog... Dan is het toch wel begin juli, jochie...
Dus mag ik er even anderhalve maand van maken?

Wout

Wat optreden betreft ben ik nog steeds voor een kraakdoos-orkest... als ik goed heb geteld komen er totnogtoe nog geen handjevol kraakdozen, dat is niet genoeg.

Verder, waar moet een optreden aan voldoen? Alleen synths? Of ook stem/zang? En/of andere instrumentjes? En wat voor stijl? Want ik zou best op het podium willen kruipen, maar heb niets wat puur met synths gebeurd, wel voor dik de helft zeg maar.
Zelf zou ik zeggen dat een belangrijk deel van het optreden met electronisch/synths moet en gezien deze bijeenkomst dan uit hardware synths. Wat jullie?

ok ok 1,5 mnd ik ben niet zo'n ster om mijn gedachtes op t scherm te krijgen. Maar uh is t nie eens handig om een inventarisatie lijst te maken. Is toch niet zo moeilijk. Iedereen stuurt ff een pb-tje naar een bep. mod die verwerkt dat tot excelletje en dan ist met 1 oog opslag duidelijk wat nodig is enzo. tis per slot van rekening nog maar 1,5 mnd.

Ziet er steeds leuker uit! :{
Ben benieuwd!

Wij willen wel een Techno-setje verzorgen, als daar belangstelling voor is.

Laat s.v.p. maar even weten via mail of Pb (ook voor meer info,demo,etc.etc.)

:biertje: Goed bezig Wout (en helpers) !!

Laatst gewijzigd:
Enne.. wie mag deze tafel gebruiken?? :D

Attachments

• 1228.jpg
    1228.jpg
    43,5 KB · Bekeken: 120
Ik heb ook al voorgesteld om een gesloten tread te houden met een overzicht van optredens en mensen die gear meenmen.
Allleen word er helaas niet op gereageerd door de betreffende moderator.

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik heb ook al voorgesteld om een gesloten tread te houden met een overzicht van optredens en mensen die gear meenmen.
Allleen word er helaas niet op gereageerd door de betreffende moderator.
Dat klopt. De betreffende moderator bepaald zelf of ie tijd daarvoor heeft ja of nee.

relaks... er is voldoende beweging achter de schermen. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back