[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Alles staat weer op zijn plek, inclusief een paar verschoven rugwervels. Dat moet ik niet te vaak doen, met zo'n CS80 sjouwen ;)

Met dank aan Wout Blommers en de overige organisatie:halleluja :okdan: :halleluja :okdan: Ik heb waanzinning genoten van de PS3200!!

Ik heb nog een paar foto's gemaakt die je hier kan zien. Helaas is de foto van de Waldorf wazig uitgevallen;{

@Wesko: wanneer ga jij aan de CS80? ;)

*maakt persoonlijke notitie om de volgende keer oordopjes mee te nemen* ;)

Die Korg was een 3200. Laatste ooit gemaakt zei Wout.

Volgende keer toch maar een laptopje meenemen. ;)

Buiten alle herrie vond ik het toch een geslaagde dag, al was het alleen om mede verslaafden te leren kennen.
Wie weet kunnen we nog een aparte praatgroep (real life dus) oprichten, al weet iedereen dat er maar een medicijn is: doof worden 8o)
Ik zag overigens tegen 5en opeens het licht, stapte mijn auto in met Hersengepiep (Mindbleep) en kon net voor de file blijven!
Door mijn plotselinge inval, kon ik dus niemand gedag zeggen op een paar na, bij deze dus:)
Dank aan Hanz, aan de bloemenman en Bionrg die tenminste afspraken nakomt, ik heb mijn twijfels over sommige anderen, maar dat doet hier niet terzake :bekdicht:
Ook leuk vond ik die rij aan de andere kant van het museum, ik lette op iemand met een gele trui en die stond er 3 kwartier later nog in , weliswaar 20 meter verder: het leek wel een attraktie op de efteling. Ook dacht ik even dat ik Phochos daar ook in die rij zag staan 8o)

heheheh :L
ja die rij.... toen mario010 en ik net aankwamen schrokken we even bij de gedachte
dat we in die rij plaatst moesten nemen :D

hey ik vond het leuk, en het was eigenlijk meer dan ik had verwacht!
nu dat ik zie dat het zo kan mag het zelfs wel wat groter met
nog meer geeeeeeeeeaaaaaaaaaarrrrrrrmods :D

VL1 nog bedankt voor de switch, ik ben happy!
(scheelt weer een helse trip met 2 bakken naar 'ferieur').

Arv ben je ook nog geweest?
jammer dat we niet even kennis hebben kunnen maken... achja volgende meeting.

latur :L

het was zeker leuk en ook weer gezellig!
de rij voor het museum was erg prettig, vooral als je er niet in hoeft te staan :)

foto's van de meeting zijn nu hier te bezichtigen! :biertje:

Laatst gewijzigd:
Ha!Ha! geslaagde dag Hoor!!!!!

Ha!Ha! geslaagde dag Hoor!!!!!

Nou ,ik moet zeggen dat het lekker was hoor!!
Veel ADHD figuren en Hardrock types!!!(Ha!Ha!)

Maar Bovenal Lekker synth geweld alleen miste ik wel de Oberheim's en echte ARP synth's ,en Buchla's.
Vond de sfeer erg leuk ,en vooral de inzet en de moeite,die men nam om zijn/haar bijzondere instrumenten mee te nemen.
Erg jammer vond ik het voor degene met de Synthex,dat vond ik zwaar klote!!
Dat zijn Synthex ermee ophield halverwege de middag.(symphaty DUDE!!).

Zelfs toen ik met VL1 terugreed ,reed hij rondjes van sonische hersenverwarring in DenHaag.
(Maar ja hij zat naast MindBleep/Hersengepiep!!!!!).
Mooie stad hoor DenHaag!! ,net London!!....(grrmmmpphhh!!),maar dan anders!! ...,sorry Martin Ha!Ha!.............

Maar een zeer geslaagde dag THANXXXX!!!!!!!

:dubbel: :mega: :doei:

Origineel geplaatst door Marcel D
Alles staat weer op zijn plek, inclusief een paar verschoven rugwervels. Dat moet ik niet te vaak doen, met zo'n CS80 sjouwen ;)

Met dank aan Wout Blommers en de overige organisatie:halleluja :okdan: :halleluja :okdan: Ik heb waanzinning genoten van de PS3200!!

Ik heb nog een paar foto's gemaakt die je hier kan zien. Helaas is de foto van de Waldorf wazig uitgevallen;{

@Wesko: wanneer ga jij aan de CS80? ;)

*maakt persoonlijke notitie om de volgende keer oordopjes mee te nemen* ;)

Ik mis twee foto's, MD! Ik heb ze zelf gemaakt namelijk :) Doe mij die nog effe!

Misschien voor allemaal een idee m.b.t. de herrie: We stellen een scheidsrechter aan; als de herrie weer 's te hard gaat (plieb skrieeeeeek, korggggg :) ), dan wordt er gefloten en moeten alle knopjes weer effe linksom. Koptelefoons is toch eigenlijk niets op zo'n mooie dag. Je wilt toch meteen naar leuke geluiden lopen. Ik zou het zelf niet erg vinden op die manier te worden teruggefloten. Simpel en misschien werkt het goed. Heeft iemand een geluidsmeter?

ROXXBOX???

ROXXBOX???

was te laat begreep ik?
Ik ben heel benieuwd of hij wel komt , het begint een beetje te lijken op een langzaam dovende nachtkaars?!

Enneh,heel jaloers dat ik niet geweest ben....=(

& was het leuk, jongens (m/V, 0-88jr) ?

& was het leuk, jongens (m/V, 0-88jr) ?

ISPdeRuiter

Re: ROXXBOX???

Re: ROXXBOX???

Origineel geplaatst door VL7
was te laat begreep ik?
Ik ben heel benieuwd of hij wel komt , het begint een beetje te lijken op een langzaam dovende nachtkaars?!

Qua nachtkaars, ik denk van niet... vanmiddag staat hij op mijn bureau namelijk.
Maar ik start daar nog wel even een apart draadje voor...

Kilian (de maker) baalde ontzettend dat de 'koerier' (mag de naam niet dragen, eigenlijk) zo'n SNAFU had gemaakt, hij heeft zich uit de naad gewerkt om 't ding op tijd gereed te hebben voor de meeting.
Maar alle (potentiele) klanten moest ik nog even de groeten van 'm doen! :)

Zo ik heb wel genoten van deze dag.
Alleen jammer dat er niet veel...
nieuwe apparatuur zag staan maar ja daar voor moet naar de winkel gaan.(wie weet volgende keer)
En maar hopen dat ze het apparaat hebben staan die je daar wil testen of uit proberen.

Eerste live act
De eerste live act was goed in elkaar gezet. Vooral om dat voor hun de eerste keer was.
Maar er zaten wat schoonheid foutjes in maar dat heb je als voor eerst op treed :P
maar het is zeker de moeite waard nog eens wat van jullie te horen.
Ik weet niet wat jullie muziek style is maar ik vond veel weg hebben van electro beetje kraftwerk achtig.
Julie gebruikten veel apparatuur die best wel oud is misschien ook wel jullie stijle van wegen het analoge sound.
Ik wens jullie veel sucses bij het volgende op treden.

Tweede live act
Was zeer geslaagt
Vooral dat ze daar maar 2 RS 7000 voor gebruikt hebben.
Super bak als hij nog te koop is
zou ik hem misschien wel gekocht hebben.
Ik vondt de style veel weg hebben van techno misschien was dat ook wel op zet van de muziek.
Alleen jammer dat weinig melodie hoorde maar mischien hoorde dat ook wel bij jullie style of ik was doof :P
Na net als eerste act wens ik jullie ook veel sucses

gr. Havelock

Ta

Ta

Grote complimenten voor Wout en alle assisterende forumleden! Dank voor de gastvrijheid. Erg goed ook om te zien dat Wout er ondanks alle drukte en verantwoordelijkheden zelf toch ook volop van leek te kunnen genieten. Daar kan ik nog iets van leren. (Uh, maar ja, hoe doe je dat Wout?)

Prachtige middag gehad, veel fantastische spullen gehoord en gezien, en een hartstikke goede sfeer vond ik.
Leuk om even met wat forumleden kennis te kunnen maken, en sommige anderen opnieuw te zien.

Bedankt !

en ja hoor dat was meeting nummer 2 :D

was een erg leuke dag en ook namens Marc en mij, een bedank aan iedereen die dit hebben mogelijk gemaakt.
helaas jammer dat Marc en ik onze modulare live setje niet konden doen =( maar goed hat ik maar een ander vak moeten kiezen, haha.

op naar meeting nummer 3

ga nu eens op zoek naar de foto's.

:doei:

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik ben terug mijn armen zijn een stuk langer van het gear heen en weer gesjouw.
Maar alles is lekker verlopen zelfs de live set
Is de opname van de liveset ook geslaagd? zoja komt ie nog een keer online. Ik en pjotr hebben hem helaas moeten missen vanwege de trein.:D :stupid

de trein hebben we helaas ook moeten missen :D

over missen gespoken, maar goed dat ik de een na laatste trein wilde halen :) want ik zat uiteindelijk ook in de laatste!

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Net terug uit het fijne Holland. Ik kon wegens omstandigheden maar 30 min blijven, maar het was zeker de moeite! :okdan:

Enkel spijtig van die jongens met hun TR-909. Door hun herrie konden de mensen die met koptelefoon werkten niks horen. Ik heb twee keer gevraagd om het stiller te zetten of met hoofdtelefoon te werken, maar iedere keer als ik m'n rug draaide, zetten ze het weer luider. Fijn om 250 km te rijden en dan met zo'n eikels geconfronteerd te worden. :(

Op die manier kon ik de VC-10 ook niet uitproberen, want die reageerde al te heftig op het achtergrond lawaai.

Volgende keer echt iedereen hoofdtelefoons en geen boxen.

Nu ja: proficiat aan degene die er wel iets van probeerden te maken!

ik had gelukkig geen 909 bij me :) maar goed, om even wat recht te zetten:

de jongens met de 909 hadden zélf koptelefoons meegenomen, en genoeg ook, om er zelf wat van te maken!
MAAR als dan rechts, links, én voor je alles al hard tegen hard gaat, dan kun je met een koptelefoon helemaal NIKS meer zelfs niet met een 909 dus.
gelukkig, met dank aan het gemeentemuseum, was er nog een actieve luidspreker beschikbaar.

en zo probeert iedereen boven elkaar uit te komen om tóch wat te horen....... dat precies hetzelfde als op de vorige meeting trouwens, dus niks nieuws onder de zon !

misschien een tip om gesloten koptelefoons mee te nemen (die open versie die ik bij me had, was totaal ongeschikt in het lawaai van 4 setupjes

Laatst gewijzigd:
t was niet alleen mijn 909 die geluid maakte hoor :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back