[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
den haag??? das wel erg dicht bij huis }:|

de avond ervoor zit ik wel ergens in belgie maar als ik wakker ben kom ik langs!

4 juli

4 juli

Is het 100% zeker dat het in het gemeentearchief Den Haag wordt gehouden? Dan kom ik zeker met mijn brommobiel en mijn rollator er naartoe. Ik schrijf het alvast in mijn balboekje.

Groeten,

Phochos

Origineel geplaatst door Wout Blommers

Er is echter één restrictie... GEEN LAPTOPS :)

= GEEN SOFTSYNTHS ??

:okdan:

iedereen zijn kraak(draak)doosje mee
dan zullen we een mooi optreden verzorgen

eventueel kunnen we een wie-heeft-de-origineelste-kraakdoos contest doen

Ik geloof dat het nog niet genoemd is, maar voor wie experimentele muziek leuk vindt is er op 2 en 3 juli (aansluitend dus) in Den Haag het State-X festival. Ben daar vorig jaar geweest. Erg inspirerend (o.a. AU en l'Ucine Ici voor wie ze kent).

M.a.w. kom je van ver, boek een hotel voor 2 nachten, en bezoek Den Haag op 2, 3 én 4 juli! :)

A joepie de poepie! :D

Hmmm, toh maar even snel m'n sidsynth afbouwen dan. ;)
Eraz, neem je je DIY 909 mee?

Zouden we de illustere 6trak dan ook in het echt gaan ontmoeten?

:mega:

Origineel geplaatst door Cisco
Over Patsen gesproken! Misschien neem ik mn Rsf Kobol wel mee?!;)
Ik weet dat heel veel leden hier 'em wel eens onder handen zouden willen nemen?!:D
Jij hebt geloof ik nog veel meer spul waar ik wel eens aan wil zitten..

Ik zit met een Pixies / synthforum.nl twijfel..

Origineel geplaatst door OnAcid
Eraz, neem je je DIY 909 mee?

Ik wilde net een post plaatsen! ;)

Natuurlijk neemt eraz zijn 9090 mee :), in combo met de 626 ;)

Eraz

Re: 4 juli

Re: 4 juli

Origineel geplaatst door phochos
Is het 100% zeker dat het in het gemeentearchief Den Haag wordt gehouden? Dan kom ik zeker met mijn brommobiel en mijn rollator er naartoe. Ik schrijf het alvast in mijn balboekje.

Groeten,

Phochos

Wel, dat is beslist ONZEKER, want daarover weet ik niets :)
Het geheel gebeurt in het GemeenteMUSEUM, je weet wel, dat grote gele gebouw naast het Congresgebouw, aan de Statenlaan. Het GemeenteArchief is ook leuk, maar daar is een spreekverbod, echt waar! Doen we maar niet... :)

Wout

Origineel geplaatst door Bass
= GEEN SOFTSYNTHS ??

:okdan:

Yes! Goed begrepen...
Patsen mag, toch?
In het museum hangen ook echte Picasso's, Mondriaans en toch ook geen Verkerke posters?
Het zou ook niet slecht zijn het boek 'Analog Days' van Pinch en Trocco weer eens te lezen :)
Die kant willen we op...

Wout

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Ik geloof dat het nog niet genoemd is, maar voor wie experimentele muziek leuk vindt is er op 2 en 3 juli (aansluitend dus) in Den Haag het State-X festival. Ben daar vorig jaar geweest. Erg inspirerend (o.a. AU en l'Ucine Ici voor wie ze kent).

M.a.w. kom je van ver, boek een hotel voor 2 nachten, en bezoek Den Haag op 2, 3 én 4 juli! :)

Ik had het al gemeld. Alleen de naam had ik niet vermeld. Dat is de reden waarom ik juist deze dagen heb uitgekozen om het te organiseren. AU, hetgeen als @u! gespeld wordt, was afgelopen maandag nog in Amsterdam op de Overtoom 301.

ik ben uiteraard van de partij.....

Dit keer ben ik er ook, hoop deze keer op geen overlijdens en begravenissen, en andere gezellige bijeenkomsten anders wordt de keus erg moeilijk......

Uuuuh, is dat patsen alleen aan de residents van het Forum met alleen maar Oldskool Synths? Of wordt iedereen verzocht wat uit zijn collectie mee te transporteren?

Kijk, dat komt mooi uit ! Ben dan jarig, dus kunnen jullie mij gelijk een leuk presentje geven (daarbij denk ik aan een JP8080 of een Supernova II) ! :)

Origineel geplaatst door sten
Kijk, dat komt mooi uit ! Ben dan jarig, dus kunnen jullie mij gelijk een leuk presentje geven (daarbij denk ik aan een JP8080 of een Supernova II) ! :)

Tuurlijk, joh!
Maar dan sta ik erop dat jij alle bezoekers (van het museum) ook een gebakje geeft.
Pech, want het is gelijk de laatste dag van de nu al storm lopende tentoonstelling 'Topstukken uit de Haagse School', dus het museum verwacht die zondag tussen de 5000 en 7500 bezoekers. Wat kost zo'n slagroomsoes? :-)

Wout

PS We moeten met die verwachte drukte voldoende rekening houden, wat betreft het overzicht... De zaal bevindt zich in het 'vrije toegang' gedeelte.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
PS We moeten met die verwachte drukte voldoende rekening houden, wat betreft het overzicht... De zaal bevindt zich in het 'vrije toegang' gedeelte.

oei das lastig met exclusieve spulletjes? of is dat een kwestie van afbakenpaaltjes en -koorden en toegang tot de apparatuur alleen met dsf-badge/pas/etc ...
wel nuttig om even op te letten in ieder geval denk ik .

Het ligt niet geheel open, hoor.
Voor hen die het museum kennen is een volgende schets wel handig.
Tussen het Gemeentemuseum en het Museon is een vrij groot gedeelte 'overloop'. Daar bevindt zich o.a. de museumwinkel van het Museon. In die hal hangt een groot geraamte van een potvis, ooit aangespoeld op het Scheveningse strand (toen nog met alles erop en eraan). Daaronder bevindt zich de trap naar de grote aula. Als je er niets te zoeken hebt, dan ga je die trap niet zomaar af, daar issie op ontworpen. Vervolgens zijn er deuren, waarvan er eentje open gezet kan worden. Deze deur kan je in de gaten houden, dus zijn er twijfels wie er binnen komt, dan kan men daar ingrijpen.

Het is beslist niet mijn bedoeling om borden te plaatsen met teksten: 'Naar het gratis synthesizerfeestje' :)

Voor vervoer zijn er hondjes (verhuizers onder ons weten wat dat zijn) en er is een lift naar beneden. De aula is volledig geluidsdicht en er zijn ook geen ramen, dus inkijk is er niet.

Verder heb ik geen bezwaar als een normale bezoeker ook even wil kijken, hoor ;)

Logistiek moet er nog wel wat geregeld worden. Stel dat je het hele weekend wil meedraaien, en als het hele programma rond kan komen, dan zal dat voor velen het geval zijn!, dan wil je een eventueel meegebracht synthesizertje toch niet in je auto laten liggen. Dan zal er iets van opslag geregeld moeten worden. Het museum is dan ideaal (dag en nacht bewaking), maar ook nadelig, want iets er in brengen is eenvoudig, maar er uit beslist niet!!! :)

Kom je op de dag zelf, dan hoef je niet langs de wacht, want het is 'vrij toegankelijk'.

Wout

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back