da goose
DaGooseMusic.nl
den haag??? das wel erg dicht bij huis
de avond ervoor zit ik wel ergens in belgie maar als ik wakker ben kom ik langs!
de avond ervoor zit ik wel ergens in belgie maar als ik wakker ben kom ik langs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Er is echter één restrictie... GEEN LAPTOPS

Jij hebt geloof ik nog veel meer spul waar ik wel eens aan wil zitten..Origineel geplaatst door Cisco
Over Patsen gesproken! Misschien neem ik mn Rsf Kobol wel mee?!![]()
Ik weet dat heel veel leden hier 'em wel eens onder handen zouden willen nemen?!![]()
Origineel geplaatst door OnAcid
Eraz, neem je je DIY 909 mee?

, in combo met de 626 
Origineel geplaatst door phochos
Is het 100% zeker dat het in het gemeentearchief Den Haag wordt gehouden? Dan kom ik zeker met mijn brommobiel en mijn rollator er naartoe. Ik schrijf het alvast in mijn balboekje.
Groeten,
Phochos

Origineel geplaatst door Bass
= GEEN SOFTSYNTHS ??
![]()

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Ik geloof dat het nog niet genoemd is, maar voor wie experimentele muziek leuk vindt is er op 2 en 3 juli (aansluitend dus) in Den Haag het State-X festival. Ben daar vorig jaar geweest. Erg inspirerend (o.a. AU en l'Ucine Ici voor wie ze kent).
M.a.w. kom je van ver, boek een hotel voor 2 nachten, en bezoek Den Haag op 2, 3 én 4 juli!![]()
Origineel geplaatst door sten
Kijk, dat komt mooi uit ! Ben dan jarig, dus kunnen jullie mij gelijk een leuk presentje geven (daarbij denk ik aan een JP8080 of een Supernova II) !![]()
Origineel geplaatst door Wout Blommers
PS We moeten met die verwachte drukte voldoende rekening houden, wat betreft het overzicht... De zaal bevindt zich in het 'vrije toegang' gedeelte.