[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Burp
He Wout bedoel je dat je Waisvisz alleen wil uitnodigen als er originele worden bespeeld?

Nee, kraakdoosjes in het algemeen. Als het maar chaos is. Dit kan een act zijn op de avond of ergens in het museum. Wederom, als er maar een fractie van structuur in zit! Ik kende Michael redelijk goed (ik ben één van zijn eerste leerlingen geweest) en ik weet dat hij achter in z'n nek een prijskaartje heeft hangen. Niet erg bezwaarlijk, maar het moet wel te regelen zijn. Als ik 20 doosjes of cloontjeszie komen (PS de 'echte' kraakdoosjes van STEIM zijn al clonen!), is het een deal!

Wout

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik wil wel gear mee nemen maar.... wat willen jullie dat ik meeneem?
Ik wil wel een leuke livejam doen met wat andere leden!
Gewoon lekker alles via de midi clock en de regelwerk sequencer of zo.
Jeroen?
Cis?
Leo?
Andere vintage freaks?

Dat kan een optie zijn voor de avond.
Anders....... KOPTELEFOON! :)

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Nee, kraakdoosjes in het algemeen. Als het maar chaos is. Dit kan een act zijn op de avond of ergens in het museum. Wederom, als er maar een fractie van structuur in zit! Ik kende Michael redelijk goed (ik ben één van zijn eerste leerlingen geweest) en ik weet dat hij achter in z'n nek een prijskaartje heeft hangen. Niet erg bezwaarlijk, maar het moet wel te regelen zijn. Als ik 20 doosjes of cloontjeszie komen (PS de 'echte' kraakdoosjes van STEIM zijn al clonen!), is het een deal!

Wout

Ok top!
Gezocht: 19 andere kraakers.
(zal dit ook es ff melden in de kraakdoos threads)

NB ik wil in principe wel bomen met enkele meekraakers over enige vorm van structuur van zo'n act. Maar eerst genoeg luitjes meekrijgen nu!

Origineel geplaatst door mikanik
Is er mischien behoefte aan een Waldorf Wave pats?
wald_wave.jpg

Al was het de enige synth, dan zou ik toch komen. :okdan:

Zo'n Wave wil ik ook wel eens van dichtbij zien en horen.

Trouwens, zijn VA-synths en recente, digitale synths ook welkom? Misschien zijn deze 'te jong' voor het museum ?

Hoi SF-ers,

Ik vind dit allemaal erg intressant en vind dat ook ik daar moet zijn,
maar kan iemand me misschien iets meer 'insight' geven, want ik niet helemaal begrijpen.
Ff wat vragen;

Hoe zit het met het synthforum; is iemand "eigenaar' of beheerder van SF ? Of zijn het meerdere personen ??

Zijn dit dezelfde personen die de bijeenkomst regelen ? Is dit de 1e keer ?
Hoe lang bestaat synthforum eigenlijk ?

Is het idee van de bijeenkomst een soort van "beurs' voor synthfreaks en ieder ander die per ongeluk binnenloopt
of meer een gezellige bijeenkomst voor SF-genodigden ?

Ik las iets over in het engels spreken/optreden ?

Misschien kan iemand, Wout of JohnnyBusca nog wat duidelijkheid geven; misschien extra thread openen voor de duidelijkheid. Ik vind het allemaal nog wat vaag, maar dat kan ook heel goed aan mij liggen.

Anyways, wil dus proberen te komen... Ik zit in Amersfoort, zonder auto, dus als iemand nog langs
Amersfoort rijd...houd ik me aanbevolen als roadie..

Mhika RA

Origineel geplaatst door Mhika Ra
Hoi SF-ers,

Ik vind dit allemaal erg intressant en vind dat ook ik daar moet zijn,
maar kan iemand me misschien iets meer 'insight' geven, want ik niet helemaal begrijpen.
Ff wat vragen;

Hoe zit het met het synthforum; is iemand "eigenaar' of beheerder van SF ? Of zijn het meerdere personen ??

Zijn dit dezelfde personen die de bijeenkomst regelen ? Is dit de 1e keer ?
Hoe lang bestaat synthforum eigenlijk ?

Is het idee van de bijeenkomst een soort van "beurs' voor synthfreaks en ieder ander die per ongeluk binnenloopt
of meer een gezellige bijeenkomst voor SF-genodigden ?

Ik las iets over in het engels spreken/optreden ?

Misschien kan iemand, Wout of JohnnyBusca nog wat duidelijkheid geven; misschien extra thread openen voor de duidelijkheid. Ik vind het allemaal nog wat vaag, maar dat kan ook heel goed aan mij liggen.

Anyways, wil dus proberen te komen... Ik zit in Amersfoort, zonder auto, dus als iemand nog langs
Amersfoort rijd...houd ik me aanbevolen als roadie..

Mhika RA
Wij moderators en admins zijn eigenaar van het SF. Verder is iedereen die een post gedaan heeft een stuk eigenaar van het forum wat mij betreft.

Hoe lang het forum bestaat kun je het beste in een andere thread belezen, bevragen: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=5555

We hebben al eens een meeting met synths gehad in venlo. In principe is iedereen welkom, maar we vinden het prettig als we weten wat iedereen ongeveer mee gaat nemen, zodat we tijdig aankunnen geven wat er zoal te zien zal zijn. Daarbij voorkomen we ook dat er 10 dx7s staan en 3 minimoogs. Eentje is eigenlijk al voldoende.

Het wordt door het museum georganiseerd in samenwerking met het synthforum. Daardoor moet het ook een beetje professioneel overkomen en zullen er van allerlei synthgebieden verschillende apparaten aanwezig zijn, zodat het ook nog educatief zal zijn. Er zullen wellicht ook niet-nederlands sprekende mensen zijn en daar mag je best iets in het nederlands tegen zeggen, maar dat heeft weinig zin.

Je moet het niet als een beurs zien ala de messe, ook niet als een museumtentoonstelling waar je achter slot en grendel de mooiste dingen ziet met perfecte documentatie, maar ook niet als een zolderkamertje met nerds.. Ergens daartussen denk ik.

Er zal een (electronisch) inschrijfformulier komen waar je aankunt geven of je komt, of je eventueel bereid bent om spullen me te nemen en wellicht of je op wilt treden. Dat zal de toekomst allemaal leren.

O.K. Dan !

Thanx Johnny, erg duidelijk...

Gewoon SF blijven checken en dan komt 't allemaal goed.

Dag daarna ParkPop komt ook erg leuk uit trouwens..

Laters
Ra

Origineel geplaatst door Hanz
De Mellotron? :duivels:

Zal ik ook mijn Oberheim 4Voice, Rhodes Chroma, Korg PS-3100, Yamaha SK50D, Yamaha CS60 en Elka Synthex meenemen?

just kidding...

Eh... jammer van dat laatste zinnetje! Ik kreeg al helemaal een warm gevoel van binnen... :z

...maar over zware objecten gesproken, ik wil nog best m'n Yamaha YC-45D meenemen (dd. 1972, 60 kilo schoon aan de haak, formaatje CS-80) als mensen dat leuk vinden (pré-CS combo-organ met velocity (!), 'horizontale aftertouch' en pitch ribbon).

Moet ik 'm nog wel goed werkend zien tekrijgen...

Ik kan meenemen:

mijn kraakdoos/controller...

ge-circuitbende Casio SK-1

ge-circuitbende Speak&Spell

gemodificeerde TR 606

gemodificeerde Dr 110

is dat wat?

Heb niet zoveel pats-gear. Ja, een 303, maar die heeft iedereen al.
Een modulair in aanbouw, maar daar ga ik dus niet mee lopen sjouwen.
Dus.

Die Rhodes Chroma natuurlijk!

Origineel geplaatst door Mhika Ra
Gewoon SF blijven checken en dan komt 't allemaal goed.
Dag daarna ParkPop komt ook erg leuk uit trouwens..

Ra, je moet wel wat meer checken :)

Parkpop is op zondag 27 juni, dus een week ervoor, zie http://www.parkpop.nl/
De week erna, 8 t/m 11 juli is voor de voorlaatste keer NorthSeaJazz. Sorry, maar Rotterdam zal nooit werken... :(

Tijdens ons weekend is het State-X New-Forms festival.

Wout

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back