Erazotropa
Incubating Cell
Hier nog wat hoofdtelefoons 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Wie geeft zich op om te helpen bij de logistiek?
Wie helpt bij de techniek?
Wout
(maar hoeft niet noodzakelijk een probleem te zijn)Origineel geplaatst door Wout Blommers
Okee, wat gerichtere vragen
Wie geeft zich op om te helpen bij de logistiek?
Dat wil zeggen: een willekeurige synthbezitter komt aandraven met z'n bakkie of bakkies. Moet dan wel z'n auto parkeren, er moet een karretje komen, door de hal, via de lift naar de zaal, daar opstellen, maar die auto moet ook weer weg en meenemen van het karretje naar drie straten verderop is geen optie, en de drukte is deze zondag behoorlijk groot wegens het aflopen van een tweetal tentoonstellingen... Er is gewoon menskracht nodig!
Wie helpt bij de techniek?
Zaaltechnici zijn aanwezig.
Wout

Origineel geplaatst door senso
Ik vindt het hier maar verdacht stil opeens.... :confused:

Origineel geplaatst door foton
En zijn er dan nog mensen uit Friesland die willen carpoolen?![]()

soms heb je dat he...Origineel geplaatst door dione
jammer,ik had het wel eens willen meemaken....maar ik zit in het buitenland dan...

Na Hemelsvaartdag wordt het draaiboek gemaakt. Dat doet de facillitaire dienst altijd, want dan zijn tijden en wat en wie duidelijk omschreven. 

Origineel geplaatst door sander
Nauw ik wil best helpen tillen. Ik neem aan dat je niet de hele dag bezig bent, aangezien de boel toch wel opgesteld moet zijn voor een bepaald tijdstip.
) ben ik wel beschikbaar.