[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca

<knip>... en wellicht of je op wilt treden. Dat zal de toekomst allemaal leren.

De vorige DSF meeting (alweer een hele tijd geleden ;) ) was erg geslaagd!! Ik vond de optredens trouwens het hoogtepunt!!! Jammer dat een museum daar minder geschikt voor is, maar ik hoop dat na de meeting er nog een keertje zo'n knallende afterparty met allerlei synthforum artiesten gehouden wordt!

:halleluja

Behoefte aan een Vermona Synth?
(Tenminste ik weet nog niet zeker of ik kan dus onder voorbehoud.)

Attachments

• synthi5.jpg
    synthi5.jpg
    12,1 KB · Bekeken: 129
Origineel geplaatst door Imipolex
Ik kan meenemen:
.
.
ge-circuitbende Speak&Spell

gemodificeerde TR 606
.
.

is dat wat?

Heb niet zoveel pats-gear. Ja, een 303, maar die heeft iedereen al.
Een modulair in aanbouw, maar daar ga ik dus niet mee lopen sjouwen.
Dus.
Ik heb ook de S&S en de TR606, maar in de gewone, originele uitvoering. Ik ben dus wel geinteresseerd in je gemode gear! Pats er maar op los!

Origineel geplaatst door maxdox
De vorige DSF meeting (alweer een hele tijd geleden ;) ) was erg geslaagd!! Ik vond de optredens trouwens het hoogtepunt!!! Jammer dat een museum daar minder geschikt voor is, maar ik hoop dat na de meeting er nog een keertje zo'n knallende afterparty met allerlei synthforum artiesten gehouden wordt!

:halleluja

Tja, is een museum een geschikte plek...?
http://www.gem-online.nl/index2.phtml
surf naar restaurant en klik op het kruisje naast het portretje en krijg een beeld van 'De Lounche'. Alleen het Entresol is afgesloten, want het museum zelf is dicht...

En deze ruimte krijgen we wel voor noppoo!
Alleen de drank mag je zelf betalen :)

Wout

Origineel geplaatst door Hanz
Ja, ik krijg al een aardige indruk van de mogelijkheden... }:|
(ben maar even zo vrij geweest een screenshot te maken ter verlichting van de geachte DSF leden...)

Heren, heren, mag ik U verzoeken...
Wilt U niet het idee bevestigen dat jonge mannen, die zich bezig houden met synthesizers, geile gefrustreerden zijn!!! :)

Zoiets doet me denken aan die verdomde vetnek (had bijna een politieke richting aangegeven), die achter ons zat bij het ballet van Jirri Kilian, 'Soldaten Mis', begeleid door een Russisch (of Tjechisch) mannenkoor (live!), en duidelijk zijn goedkeuring liet horen met een luid "A-ha!", toen tijdens de slotscene, waarbij alle dansers, en één danseres, duidelijk een invalster, want het ballet is voor mannen geschreven, hun battle-dress openscheurden om met hun blote borst de kogel op te vangen, nogal dramatisch, zou ik zo denken, en de danseres dus twee mooie, volle borsten toonde, terwijl ze 'gesneuveld' neerviel op het podium... Deze man werd de zaal uitgescholden!

Wout

Pjotr, deze mag ook wel weg, hoor :)

Origineel geplaatst door Hanz
Okee Wout, sorry voor de overlast...
... én bedankt voor het mooie verhaal! :D

(mods, evt. de hele post d'r uit slopen is ook akkoord hoor!)

Bericht door een moderator:
Gedaan

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Tja, is een museum een geschikte plek...?

Tuurlijk wel, ik vind het GEM trouwens een heel mooie locatie... en je kan er nog gratis parkeren ook :okdan:

Ik kijk alvast uit naar 4 Juli 2004.

:)

Zijn er toevalig mog gastenadie langs Amersfoort komen?
En die ook nog plek in de auto hebben?

Anders maar met de trein

Ik heb helaas geen pats-bare gear (behalve misschien een defekte C-64 met een Siel Sound-Buggy),
dus ik zal eens kijken of ik in plaats daarvan Peter Forrest uit Engeland kan laten komen. :D
Er zijn vast wel mensen die een babbeltje met hem willen maken. :biertje:

cool kan ik dan mn monitors mee nemen ? zou wel lache zijn !

Origineel geplaatst door Exzit
Behoefte aan een Vermona Synth?
(Tenminste ik weet nog niet zeker of ik kan dus onder voorbehoud.)

Ja, Exzit, als jij deze meeneemt, dan neem ik m'n Vermona Perfourmer mee

groet
Joost

Erg leuk, ik ga even vrij regelen op mijn werk.

Wout, hartelijk dank.

Mvrgr,
ISPdeRuiter

Koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, ...

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, koptelefoons, ...

kan er minstens 3 meenemen :okdan:

koptelefoon gsm ? handy ? ik heb nog een gsm met draai keuze schijf mag die ook ?

Niet dat er waarschijnlijk iemand iets om geeft .. maar heb 4 juli in mijn agenda staan...

Even voor de duidelijkheid...

Ik ga er wel vanuit dat er vanuit dit Forum wel wat organisatorische hulp, al was het maar 'meedenken', naar voren komt. Gewoon 'drinken in de kroeg' is voor mij ook een meeting, maar daar hebben we een ruimte als het Gemeentemuseum Den Haag echt niet voor nodig en al heb ik het hele weekend de beschikking over de fasciliteiten (ruimte en collectie), andere activiteiten kunnen ook gedaan worden... Afgelopen woensdag is het financiële deel dan wel rond gemaakt - de kosten zijn voor het museum -, maar daarmee is de zaak nog niet klaar!
De komende week neem ik nog tijd voor de zondag in de huidige vorm te organiseren, daarna richt ik me hoofdzakelijk op de vrijdag, zaterdag en maandag en op het schrijven van twee nieuwe plannen.

Wie wil, die neme contact met mij op via de gewone e-mail.

Het klinkt wat scherp, maar wel even spijkers met koppen slaan, heren! Als het een succes wordt, dan is het namelijk herhaalbaar. En die kar ga ik niet alleen trekken :)

Wout

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back