[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ga het vandaag waarschijnlijk niet redden, dus ik zal moeten wachten tot de volgende keer. (tis wat als je een gezin hebt).

Maar de synton's zijn natuurlijk altijd de bezichtingen, hier in de studio, bij interesse just PM me.

Veel plezier allemaal....

Groeten,

dBm

Ik heb (brul vloek en scheld) gisteren mijn auto in de prak gereden .. ik kom niet dus .. (wat een flutreden eigenlijk)

sorry Roel, ik had het ook anders in gedachten. Veel plezier iedereen!

Ik ga het dus ook niet redden. Ga wat anders doen met vrouw, kind en schoonmoeder. 8o)

Ik kom gewoon niet, omdat ik nog steeds boos ben op de heren moderators van Synthforum wegens het sluiten van mijn Phochos thread (zal men wel een lulreden vinden, maar voor mij niet!!):(

Iedereen die wel gaat, veel plezier gewenst in het mooie De Haag.

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
Ik kom gewoon niet, omdat ik nog steeds boos ben op de heren moderators van Synthforum wegens het sluiten van mijn Phochos thread (zal men wel een lulreden vinden, maar voor mij niet!!):(

Iedereen die wel gaat, veel plezier gewenst in het mooie De Haag.

Phochos:D

Ik ben blij dat die stomme nutteloze threat is afgesloten.

Shit, het is dus 1 uur en ik zit nog thuis, zo duf als een weet niet wat en natuurlijk weer eens flink koppijn.
Ik schat de kans erg klein dat ik nog kom :(

:D Pfff, watje! Kom je toch later?!

Ik kan het ook niet redden.... ;{ Treinwerkzaamheden... moet er 2,5 uur over doen om er te komen. Helaas, helaas... sorry. Ik vind het ook klote... volgende keer maar weer. =(

Origineel geplaatst door da goose
ik stap nu op de fiets en kom eraan 8o)

en ben weer terug.. }:|
5 minuten fietsen heen, 4 minuten fietsen terug... dreigende regenwolken laten je harder fietsen (en zweten..)
wel gezellig weer wat gezichten te zien..

Origineel geplaatst door omiel
Ik ga het dus ook niet redden. Ga wat anders doen met vrouw, kind en schoonmoeder. 8o)

kijk dat klinkt nou nog een lekker.
laat je ons nog weten wat je gaat doen?

tis Kermis in Best dus daar gaan we heen met vrouw en de kindjes.

ok mooii

Origineel geplaatst door da goose
en ben weer terug.. }:|
5 minuten fietsen heen, 4 minuten fietsen terug... dreigende regenwolken laten je harder fietsen (en zweten..)
wel gezellig weer wat gezichten te zien..

Is het druk? Gezellig? Zijn er synths? Of alleen forumleden? ;)

Origineel geplaatst door shortwave
Is het druk? (redelijk) Gezellig? (nu ik wegben niet meer...) Zijn er synths? (en klazen) Of alleen forumleden? (een hoop leden ja... groot en klein, dik en dun..) ;)

de auto waarmee ik mezelf richting synthforum zou verplaatsen is kaput. dus mij gaan jullie niet meer zien heb ik het idee :(

Ben ook net terug...

Ik ben verliefd....
Op een Waldorf Wave...(van Mike)
Wel een hoog startrek gehalte.
maar het zag er potdorie goed uit.
Goed horen kon je hem niet, met al die herrie door elkaar.
Wel weer lachen om wat mensen te zien.

Imipolex met een Casio SK-1 Mercedes, en die Tr-606 Ferrari, vond ik ook tof.
Verder gewoon leuk dat mensen de moeite hebben genomen om te komen, met of zonder gear.

Was vanochtend zo ziek als een hond en ben nu net pas wakker. Ik baal als een stekker!!:(

was't gezellig??

Net terug uit het fijne Holland. Ik kon wegens omstandigheden maar 30 min blijven, maar het was zeker de moeite! :okdan:

Enkel spijtig van die jongens met hun TR-909. Door hun herrie konden de mensen die met koptelefoon werkten niks horen. Ik heb twee keer gevraagd om het stiller te zetten of met hoofdtelefoon te werken, maar iedere keer als ik m'n rug draaide, zetten ze het weer luider. Fijn om 250 km te rijden en dan met zo'n eikels geconfronteerd te worden. :(

Op die manier kon ik de VC-10 ook niet uitproberen, want die reageerde al te heftig op het achtergrond lawaai.

Volgende keer echt iedereen hoofdtelefoons en geen boxen.

Nu ja: proficiat aan degene die er wel iets van probeerden te maken!

Moest om 3 uur weg (zit nu bij schoonmoeders op de verjaardag), maar ik heb een aantal foto's gemaakt dus waarschijnlijk zijn die binnen nu en een paar dagen te bewonderen!!!!

Het was :okdan: :okdan: :okdan: :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back