[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Twas grappig.....mijn persoonlijke indrukken :

-de Wave was vet om te zien.....
-de Wasp vond ik persoonlijk erg leuk....
-de 777 klonk indrukwekkend (jammer van de beperkte midi-mogelijkheden van dat ding,
maar toch wil ik er wel eentje... )...
-vette koptelefoon bij dat Yamaha ding ( diegene die er waren weten wel welke ik bedoel..;) )
-de zwaar gemodificeerde 606 en sk-1 waren grappig...
-de Mks-80 en Jupiter 8 allebei werkend,maar de klank viel me toch ietsje tegen...
-de g2 stand maakte te veel herrie,en de g2 overtuigt nog steeds niet...
-Octave Cat viel zwaar tegen...
-het modulaire geweld zag er geil uit,maar de Wasp klonk beter...:D
-had die Simmons spullen wel 's willen horen,maar dat was niet mogelijk ? =(
-de kakefonie van geluid was kunstzinnig lelijk,maar wel apart om eens mee te maken...
-weet niet wie ik allemaal gezien heb,volgende keer allemaal een button met forumnaam ?
-gvd een uur over gedaan om Den Haag uit te komen....:(

en tot slot :
-mn Andromeda thuis blaast alle synths eruit die ik vandaag gezien heb.....:D :D

nou, als ik een andromeda zou hebben, had ik 'm denk ik toch graag in den haag gelaten in ruil voor bv een fenix.
dat vond ik wel de topper. en de wasp natuurlijk.

dank aan de organisatie en vooral dank aan Vl1 en StEric voor het oplossen van mijn logistieke problemen.

Ik ben net weer terug. Het is nu 20:20, ben om 17:15 vertrokken. Normaal (als de A12 open is) gaat dat in iets meer dan een uur..........Maar dat is ook het enige minpuntje van de dag.
Ik was heel erg onder de indruk van de Fenix en de Korg PS3100 en de Yamaha CS80.
Volgende keer dan toch maar allemaal een koptelefoon? Ik moest gewoon naar buiten op gezette tijden, wat een herrie!

p.s ik ben nog steeds onder de indruk van de lokatie, bedankt Wout!!!!

die file den haag uit had ik gelukkig op de heenweg al gezien, ben lekker door rijswijk gereden.

Complimenten voor Wout, en de rest van de organisatie.

"t was leuk om eens een meeting bij te wonen, erg vette synths.
En ja , die wave was wel indrukkwekkend. Vooral ook indrukwekkend waren de modulaire synths.
En ik vond de wasp ook erg indrukwekkend qua klank, en heb eens lekker aan een
tb 303 en een 808 kunnen tweaken.

Erg leuk, tot volgend jaar dan maar weer?

Origineel geplaatst door dione

-vette koptelefoon bij dat Yamaha ding ( diegene die er waren weten wel welke ik bedoel..;) )

Deze? :dubbel:

(toch jammer dat die mobieltjes niet zo goed zijn in foto's maken...)

Attachments

• dione-headphone.jpg
    dione-headphone.jpg
    6,6 KB · Bekeken: 131
Origineel geplaatst door D-mike-E
Deze? :dubbel:

(toch jammer dat die mobieltjes niet zo goed zijn in foto's maken...)

die ja...whahahaha.........:D :D :kont: :okdan:

Ja, en dit was voor mij de mooiste van allemaal (waar de Retro777 de leukste was).

(voor de kijkers thuis... de Waldorf Wave)

Attachments

• wave.jpg
    wave.jpg
    5,6 KB · Bekeken: 127
Origineel geplaatst door mikanik
Ik ben net weer terug. Het is nu 20:20, ben om 17:15 vertrokken. Normaal (als de A12 open is) gaat dat in iets meer dan een uur..........Maar dat is ook het enige minpuntje van de dag.
Ik was heel erg onder de indruk van de Fenix en de Korg PS3100 en de Yamaha CS80.
Volgende keer dan toch maar allemaal een koptelefoon? Ik moest gewoon naar buiten op gezette tijden, wat een herrie!

p.s ik ben nog steeds onder de indruk van de lokatie, bedankt Wout!!!!

De CS80 was echt de vetste! Bloemen voor MarcelD (ligt nu met een hernia thuis). Ik kon er niet van afblijven (de CS80 dan).

Laatst gewijzigd:
Was harstikke tof deze middag:okdan:
Leuke sfeer, bijna alles was lekker uit te testen en prachtige speeltjes.
Mijn persoonlijke favoriet was de Fenix, echt heel mooi geluid:luv: en overtuigende uitleg met demonstratie van de eigenaar (die overigens zelf ook lekker uit zn dak ging achter het apparaat:D).

Hulde aan degenen die deze dag hebben mogelijk gemaakt, in het bijzonder Wout.

ps. Dione, goed idee van de naamkaartjes. Lijkt me handig om de volgende keer naamkaartjes met daarop zowel forumname als voornaam te regelen.

ai ja nog vergeten,

Bedankt organisatie!!

Arv

(leuk affiche eigenlijk..:D )

Attachments

• form.jpg
    form.jpg
    6,3 KB · Bekeken: 127
Origineel geplaatst door phochos
Ik kom gewoon niet, omdat ik nog steeds boos ben op de heren moderators van Synthforum wegens het sluiten van mijn Phochos thread (zal men wel een lulreden vinden, maar voor mij niet!!):(

Iedereen die wel gaat, veel plezier gewenst in het mooie De Haag.

Phochos:D

De meeting is er voor de leden, niet voor de moderatoren, pannnenkoek! [moderne spelling] :engel:

Heb me onwijs vermaakt! Highlights voor mij waren iig de polyfone Korg die het museum had neergezet [wat een laag!!!], en vind de WASP idd ook super. Had wel gelezen over z'n filters etc, maar ook de bediening met tiptoetsen is weer eens wat anders.

Verder het circuit bend gebeuren. Wat een apparte dingen, was ook goede belanstelling voor imho! De CS80 heb ik niet kunnen bespelen, daar stonden telkens wat luitjes achter. Volgende keer..........uitsluitend koptelefoons.............naam kaartjes.

Origineel geplaatst door Grooveron
kijk dat klinkt nou nog een lekker.
laat je ons nog weten wat je gaat doen?
Burgers Zoo in Arnhem. Was ook best leuk.

Ja.........je hebt zo je voorkeur!!!! 8o)

Ik wil nog even alle aanwezigen bedanken, ik vond het een topdag! :okdan:

Leuk om zoveel gezichten te kunnen koppelen aan de forumnamen die je in je hoofd hebt. (naamkaartjes inderdaad, volgende keer!). Heb ook erg genoten van de aanwezige apparaten, het meest van de Synthex (enorm sneu dat-ie kapot was later op de dag... sterkte ermee! ;{ )

Ook de live-acts vond ik erg cool, vooral de Circuitbend performance van Imipolex was indrukwekkend en ook prettig interactief. De bardames konden niet geloven dat al die herrie uit dat kleine doosje (Phreak-and-Spell) kwam.

Wat vond ik voor verbetering vatbaar?
-De opkomst bij de liveacts (wel gezellig, maar niet echt massaal...)
-Hoewel ik best begrijp dat mensen even willen 'beuken' vond ik dat dit een beetje ten koste gaan van de andere synths.
Volgende keer inderdaad, toch maar puur op koptelefoons wat mij betreft.

voor alle zieke mensen

Het was dus 3x niks he.
Volkomen en zwaar kut.
Alles was weer eens allerbelabberst geregeld.
De synths klonken al voor al als natte kranten.
Je hebt dus helemaal niets gemist. :)

Origineel geplaatst door Hanz
Heb ook erg genoten van de aanwezige apparaten, het meest van de Synthex (enorm sneu dat-ie kapot was later op de dag... sterkte ermee! ;{ )

Net toen ik em even wou uitproberen viel hij stil. Ik dacht eerlijk gezegd dat het eerder iets met de aansluitingen te zien had. Foei degene die het veroorzaakte! En veel sterkte als het een ernstig probleem is ...

Voor mij de highlights: de korg PS3100 (of was het 3200, niet echt gekeken, zo onder de indruk) en de CS80. En natuurlijk zwaar onder de indruk van de fenixen.

Inderdaad een grote proficiat aan Wout! en volgende keer iedereen aan de hoofdtelefoons (ik dacht eigenlijk dat het deze meeting al zo zou zijn).

jaaaaa en Robin is ook weer thuis!
:D:D:D Inderdaad een file bij den haag die ik dus níet had gezien.

Ik heb (uit zelfbescherming) niet zoveel bakjes getest. 5 minuutjes met de 303 en 808 combi waren meer dan bevredigend. Het supervage (gemodde?) bruine apparaat wat op de tafel rechtsachter lag was ook erg impressive!

Verder vond ik het erg leuk om eens de gezichten achter die stoere namen en avatars te zien.
Relaxte lui allemaal :D :okdan voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back