Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)

Origineel geplaatst door dione
-vette koptelefoon bij dat Yamaha ding ( diegene die er waren weten wel welke ik bedoel..)
Origineel geplaatst door D-mike-E
Deze?![]()
(toch jammer dat die mobieltjes niet zo goed zijn in foto's maken...)
Origineel geplaatst door mikanik
Ik ben net weer terug. Het is nu 20:20, ben om 17:15 vertrokken. Normaal (als de A12 open is) gaat dat in iets meer dan een uur..........Maar dat is ook het enige minpuntje van de dag.
Ik was heel erg onder de indruk van de Fenix en de Korg PS3100 en de Yamaha CS80.
Volgende keer dan toch maar allemaal een koptelefoon? Ik moest gewoon naar buiten op gezette tijden, wat een herrie!
p.s ik ben nog steeds onder de indruk van de lokatie, bedankt Wout!!!!
en overtuigende uitleg met demonstratie van de eigenaar (die overigens zelf ook lekker uit zn dak ging achter het apparaat
). Origineel geplaatst door phochos
Ik kom gewoon niet, omdat ik nog steeds boos ben op de heren moderators van Synthforum wegens het sluiten van mijn Phochos thread (zal men wel een lulreden vinden, maar voor mij niet!!)![]()
Iedereen die wel gaat, veel plezier gewenst in het mooie De Haag.
Phochos![]()

Burgers Zoo in Arnhem. Was ook best leuk.Origineel geplaatst door Grooveron
kijk dat klinkt nou nog een lekker.
laat je ons nog weten wat je gaat doen?
)Origineel geplaatst door Hanz
Heb ook erg genoten van de aanwezige apparaten, het meest van de Synthex (enorm sneu dat-ie kapot was later op de dag... sterkte ermee!)

Inderdaad een file bij den haag die ik dus níet had gezien.
:okdan voor herhaling vatbaar wat mij betreft.