Nord lead PCMCIA kaart

cns

sfm
Help waar kan ik in godsnaam nog PCMCIA s-ram kaartjes vandaan halen? Ik heb als een idioot op het net gezocht maar volgens mij is er haast niet meer aan te komen. Ik wil gewoon een leeg kaartje niet van Nordlead zelf, die zijn mij te duur, € 153 excl. BTW

Iemand een id?

En moet het 64 kb zijn of mag het ook meer zijn bijvoorbeeld 512?

Ik dacht dat ik 100 euro voor zo'n kaartje had betaald bij Peter Verspuy in Barendrecht..

Maar ik wil van die kaartjes af man, ze gaan maar 1-2 jaar mee en dan ben je oppeens je geluiden kwijt. Ik heb het nog nooit gehad maar toch... Krijg je wel eerst een waarschuwing als ie bijna op is?

Zo'n nord lead v2 lijkt me wel wat...

Origineel geplaatst door The Unholy
Ik dacht dat ik 100 euro voor zo'n kaartje had betaald bij Peter Verspuy in Barendrecht..

Maar ik wil van die kaartjes af man, ze gaan maar 1-2 jaar mee en dan ben je oppeens je geluiden kwijt. Ik heb het nog nooit gehad maar toch... Krijg je wel eerst een waarschuwing als ie bijna op is?

Zo'n nord lead v2 lijkt me wel wat...

?? Hoezo verdwijnt je data naar /dev/null na zo'n 1 a 2 jaar ?

Laatst gewijzigd:
dan zou de interne batterij in die PCMCIA kaart leeg zijn. Volgens mij is 2 jaar eerder een soort minimum dat ze hanteren zodat mensen niet gaan zeiken van hij is nu al leeg.

Ik heb ook het hele internet afgezocht. En een advertentie geplaats op marktplaats. Na een tijdje was ik ten einde raad en stond ik op het punt te gaan bestellen voor 70/80 euro ofzo geen idee meer hoe duur ze waren jij zegt 153!? nu je dit zegt schiet me wel weer vaag iets van 140 euro te binnen. Ze waren fucking duur dat weet ik nog wel. Anyway, op het laatste moment reageerde iemand nog op mn advertentie en kon ik voor 10 of 15 euro ofzo een kaartje kopen die bij zn laptop zat maar nooit in gebruik was (denk dat die gast niet eens wist dat die kaartjes zo duur waren :D).
Dus ik zou zeggen zet eerst nog eens wat advertenties van te koop gevraagd! Kaartje zit al ongeveer een jaar of misschien zelfs wel 2 jaar in mn nord en elke keer als ik mn nord aanzet zijn de geluiden er nog :)
Voor de zekerheid heb ik wel bank en patches dumps gemaakt met sysex dumper.
Kaartje wat ik heb: KINGMAX 512KB SRAM
Edit-
Batterijtje in mn kaartje is nog te vervangen ook als ie op is en kost bijna nix :D
Ik heb navraag gedaan en als het goed is gaan er net zulke batterijtjes in als in gehoor apparaten etc.
Dus is volop te krijgen.

Laatst gewijzigd:
kan je ook vertellen wat voor type kaartje het is , hoeveel MB en wat de voltge is voor dat kaartje
ik wil er namelijk ook een extra leeg kaartje voor mijn nord 2

Back