audiowerk8 en logic

matrixxx

Ouwe rot
ik heb het weer voor elkaar
net een andere pc en de boel weer instaleren maar ik ben nog steeds een leek met computers met name als het over instellingen gaat en drivers
nu krijg ik telkens als ik logic opstart een foutmelding dat mijn I/O en asio niet goed is van mijn audiowerk 8 kaart
ik ben al in het instel menu bezig geweest en geprobeerd wat instellingen te veranderen maar het lukt niet
ooit stond er een link hier ophet forum hoe je zo'n kaart goed kon instellen maar die kan ik niet meer vinden

iemand een idee hoe ik dat ga aanpakken
ligt het aan mijn logic instellingen of iets met mijn computer
op mijn vorige pc werkte de kaart prima maar wat de instellingen waren weet ik niet meer

oja de laatste drivers heb ik er allemaal op zitten voor de AW8 en de pc het is echt een instelling vermoed ik

Heb je al bij audiopreferences gekeken in logic. Daar kan je de audiowerk instellen. Wel de asio driver installeren.

Ik zou ook ff bij je controlpanel kijken bij sound. games etc. of je audiowerk geactiveerd is. Heb je onboard soundcard ?

Die deactiveren daar kunnen namelijk ook nog conflicten door komen. Welk besturings systeem gebruik ?

Succes

ik ben er net mee bezig maar het wil niet echt lukken

er zit een onboard soundcard op die ik in de bios uitgeschakeld heb
ik heb voor de AW8 de laatste drivers geinstaleerd V3.1.82
en ik heb XP draaien
op de vorige computer had ik ook XP draaien en daar werkte het wel al had ik daar ook problemen mee in het begin
ik weet niet echt waar het aan ligt

Misschien een domme opmerking...maar..heb je al een ander PCI-slot geprobeerd?

En...doet het systeem het wel..als je een mp3 oid aan zet werkt deze wel?

Laatst gewijzigd:
ik krijg die adio driver niet geinstaleerd hij pakt telkens de mme driver

raar verhaal en ik ga er niet uitkomen
denk dat ik maar een slokkie ga halen in de kroeg:biertje:

ja die mme drivers heb ik er uit gegooid maar hij pakt ze automatisch weer terug en dat wil ik niet
ook als ik die drivers helemaal ontleed gaat hij gewoon voor de mme drivers

weet je wat

ik zet wat pils neer hier en kijken wie er trek heeft

voorwaarden zijn

asio drivers instaleren

Back